bedrogen

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Inderdaad Lintje, ik vind het knap als mensen hun partner kunnen vergeven voor hun fout. Ik zelf zou het gewoon niet kunnen...het idee van vreemd gaan alleen al....bah

Niet alle mensen zijn het zelfde, maar ik ben van mening, eens een vreemdganger...altijd een vreemdganger.

In elk geval heb ik heel veel resprect voor mensen die het hun partner wel kunnen vergeven.

Gr. Vanessa

2. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    hey Auraly

Misschien heb ik makkelijk praten maar het valt me op dat jij je constant in hem verplaatst ('' hij zag er zo verdrietig uit'' , '' hij laat zo wel weten dat hij aan me denkt'' ) i.p.v. dat het andersom is.
    Hij is immers degene die is vreemdgegaan, dus ik zou niet zo'n medelijden hebben met hem, maar lekker aan jezelf denken.

3. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ik dacht dat ik mijn ex ook wel kon vergeven dat hij vreemd ging..
    Ach hij moest zo huilen en had er zo'n spijt van.
    Nou een jaar later bleef meneer ook ineens weer steeds weg en kreeg rare smsjes...

Mag jij raden hoe stom en verraden ik me toen voelde..
    Ik zou zeggen hou de eer aan jezelf en geef hem een schop in de kont!
    Wij hadden ook een kind samen en het erge is ook nog dat hij niet alleen mij, maar ook ons kind bedroog door hele dagen weg te blijven en lekker met een ander te liggen n*ken terwijl jij thuis zit te huilen...

Toen hij daar met haar lag, dacht hij ook geen seconde aan jou!

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ieh.. jah.. die gedachte dat een ander aan je man zit. Bah... oh, dat beeld van mijn ex met die ander in bed en dat hij om haar te beschermen zijn arm om haar lichaam deed.. staat op mijn netvlies gebrand.

Maar ik vind wel dat Auraly moet doen wat haar hart haar ingeeft, ik kan haar alleen maar veel kracht toewensen! En ik hoop echt dat ze gelukkig zal zijn.

5. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    streepjes

dat hij het opnieuw gaat doen , daar heb ik ook immens veel angst voor .. wanneer ben je zeker dat je man je trouw is

ik ken een koppel dat 50 jaar getrouwd was, ze kende elkaar er bijna 60 .. toen haar man stierf kwam ze te weten dat hij haar al van in het begin bedroog
    ze heeft het nooit geweten maar ze was wel heel erg gelukkig die 60 jaar ..
    ze was niet kwaad voor wat gebeurd was maar dankte hem voor al die mooie jaren die zij met hem had gehad

geloof me, ik geloofde m'n oren niet .. hoe kon ze er zo kalm onder blijven
    haar leven was een leugen geweest toch ?
    maar zo zag zij het niet , ze genoot echt van haar tijd met hem samen .. en voor haar waren het de beste jaren uit haar leven

ze zei me dat als ze het wel was teweten gekomen in de loop der jaren , dat ze er mss een eind had aangemaakt
    maar of ze er nu gelukkiger was doorgeworden door hem te verlaten dacht ze niet ..
    ze zag hem graag en hij haar ook, daar is ze van overtuigd en ik ook wel

idd m'n vriend heeft me diep gekwetst , het doet verschrikkelijk veel pijn .. en ja ik heb behoorlijk wat tranen gelaten .. nachten aan een stuk door huilde ik mezelf in slaap

ik geef hem die kans om te tonen dat het idd maar 1 keer was , want stel je voor ik ga weg en hij zou het idd niet meer hebben gedaan, geleerd hebben uit z'n fout ..
    dan mis ik al die jaren met hem , want ik hou enorm van hem en als ik nu doorga stopt de pijn ook niet
    dus waar word je uiteindelijk beter van ..

de vraag die ik me stelde

wat vind ik erger
    binnen 10 jaar wakker worden naast hem en te weten komen dat hij idd nog eens is vreemdgegaan en dus ongelukkig zijn en terug die pijn voelen

of binnen 10 jaar wakker worden en nog die leegte voelen en me voor de rest van m'n leven afvragen wat als ..

wat als ik gebleven was, wat als ik hem nog een kans had gegeven

ik kwam tot het besluit dat ik liever een kans geef om onze relatie te redden
    liever dan elke mezelf elke dag afvragen hoe het zou geweest zijn als ik dat had gedaan

ik heb liever spijt van iets wat ik gedaan heb dan van iets dat ik niet gedaan heb

als hij het me nog eens flikt dan ga ik ! zeker weten
    maar het verdiend een kans

het is een 50% kans dat hij het idd terug doet maar dan weet ik het dat het geen kans meer verdiende en dat ik een verkeerd besluit heb genomen
    door weg te gaan kom ik dat nooit te weten

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ehm, ja maar dit is een moeilijke.. Want je kunt ook spijt krijgen dat je hem er niet direct hebt uitgetrapt...

Dus doe maar wat je hart je ingeeft en als je steun nodig hebt of advies ben je hier van harte welkom. We leven met je mee, want dit gun je niemand.

En wat betreft het oude dametje.. Dat is knap! Ik zou dat niet kunnen, want dan bleek het niet de man te zijn van wie ik hield maar een onbekende.

7. Niet meer actief

Zo, pittige uitspraak!
    Ben ik ABSOLUUT niet met je eens.

Je kunt enorm veel spijt krijgen van dingen die je hebt gedaan.
    En als je dan zo'n uitspraak doet betekent het dus dat als het je in een nare situatie eens is overkomen je gelijk het predicaat "eens een vreemdganger...altijd een vreemdganger" op doen... :(

Met zo'n uitspraak doe je mensen pijn! :(

8. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    mja ik denk dat je gewoon hele rare beslissingen maakt voor iemand die je graag ziet

of het dan altijd de juiste zijn kom je pas later te weten .. laten we hopen van wel

liefde maakt blind eh ;)

toen het nog aan bezig was kon ik niet anders dan zeggen, schat kom alsjeblief naar huis .. ik miste hem verschrikkelijk ..

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    In eerdere relaties ben ikzelf ook wel eens vreemd gegaan. Maar in deze nog nooit! En ik heb daar dan ook (al bijna 10 jaar) geen enkele behoefte aan. "Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger" klopt naar mijn idee dan ook echt van geen kant.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ik ook niet... :rolleyes: Maar binnen 1 relatie kan het idd wel vaak terugkeren, is helaas bewezen en ik spreek uit ervaring.. Bij een volgende relatie kan het anders zijn.

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    agree..

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D Dat is soms maar goed ook, anders zou niemand de perfecte partner kunnen vinden.. (die bestaat vast niet.. al denk ik dat mijn man perfect is. hahaha)

13. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Nou er zijn genoeg mannen op de wereld die wel trouw zijn en ook geweldig zijn!

Wat nou als hij uiteindelijk toch bij jou weg gaat zoals mijn ex bij mij deed?
    Hij gaat niet voor niets vreemd, hij is schijnbaar niet tevreden met zijn leven ofzoiets..

Ik gaf mijn ex ook nog een kans en hij is na een jaar ook weer vreemd gegaan en zelf bij me weg gegaan!
    Die pijn die ik toen voelde kwam niet doordat hij mij had bedrogen, maar omdat ik mezelf had bedrogen door hem nog een jaar van mijn leven te geven.
    Nu jaren later heb ik een vriend die geweldig is en hij behandeld mij met respect en hij is een open boek!(en ik maar denken dat ik de rest van mijn leven alleen en ongelukkig zou blijven)
    Er bestaat niet zoiets als een ware liefde, die creeer je zelf!

14. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    mja kan zijn er zijn idd nog andere mannen daarbuiten en vast wel een paar die heel erg trouw zijn aan hun partner

ja hij was idd niet gelukkig met z'n leven .. de rechtzaak was eerst door ons gewonnen maar ze gingen in hoger beroep en we verloren ..
    alle ja verloren , we moesten onze jongste meer afgeven dan dat er eerst beslist was ..

hij was kwaad, gefrustreerd en had angst om na 2 jaar alleen zorgen voor z'n zoontje hij hem alsnog zou moeten afstaan aan de moeder

die moeder die niet omkeek naar haar eigen bloed, hij heeft zelfs ooit eens speed genomen, lag in z'n bord met fruitpap

toen heeft m'n vriend z'n zoon er buiten gehaald en heeft voor hem gevochten
    wat hij overegins heel erg knap gedaan had ..
    als je je kind dreigd te verliezen dan denk ik dat je zelf ook een beetje de pedalen verliest

hij dronk heel erg veel, z'n hoofd stond op springen en hij wilde hier effe gewoon weg ..
    het is hier behoorlijk druk met 3 kinderen
    hij deed z'n best om een masker op te zetten voor de kinderen
    maar binnenin kookte hij van woede waar hij een uitlaatklep voor zocht

zij was een soort van vlucht voor hem, hij ging terug uit en zij ging mee
    hij vond effe de rust in z'n hoofd door te vluchten en weg te gaan

ik zou niet weten hoe ik zou reageren als ik mijn kinderen dreig te verliezen maar iedereen reageerd anders
    hij was bij haar en vergat effe de realiteit .. over z'n zoontje vooral
    hij kon effe tot rust komen terwijl hij er hier constant aan werd herinnerd

ik praat het niet goed, versta me niet verkeerd want ik zei hem gisteren ook dat ik nog steeds woedend ben dat hij zo ver is gegaan
    maar dat van die vlucht dat begrijp ik

er zijn mannen die door die woede of frustratie zouden geslaan hebben op hun vrouw..
    aan de drank zouden zitten ..
    of aan de drugs

hij heeft een fout gemaakt
    maar nu hij terug thuis is beseft hij maar al te goed dat het net voor dit gezin is dat hij wil vechten
    hij heeft die kracht terug gevonden
    maar hij was zichzelf helemaal niet

de grond was vanonder z'n voeten gezakt
    zij gaf hem het gevoel dat hij speciaal was , geweldig was
    ik denk dat we uiteindelijk in moeilijke situaties willen horen hoe belangrijk we zijn

zeker als het thuis een gespannen boel is die op knappen staat

wie weet, mss komen we hier wel sterker uit samen want wat we hier wel uit geleerd hebben is dat wij elkaar echt enorm graag zien

en ja er zijn mannen die trouw zijn .. maar het probleem is dat ik enkel die man wil , de man waar ik elke ochtend naast wakker word

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Streepjes, ja, er zijn meer mannen dan kerken.. en ik denk dat Aurely ook heel gelukkig kan worden met een ander. Zo'n mooie meid met prachtige kinderen.. Vast genoeg mannen.. Maar haar hart ligt nog bij haar huidige partner, dus ik vind het heel knap dat ze er nog wat van probeert te maken en ik hoop echt van harte dat het een lang en gelukkig einde kent zodat ze nooit spijt hoeft te hebben van haar keuze.

Maar ik begrijp je reactie wel, wat jij hebt meegemaakt gun je niemand natuurlijk. Ik herken het wel.. En dan zou je toch het liefst willen dat je hem direct onder de trein had gesodemieterd.

16. Evita

Evita Actief lid

26 jun 2007
    137
    0
    0
    :confused:
    beetje kort door de bocht,vind je zelf ook niet :rolleyes:

17. Evita

Evita Actief lid

26 jun 2007
    137
    0
    0
    ik hoop oprecht voor jullie dat het een bevlieging was en dat alles weer goed komt.

sterkte ermee!

18. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    Zo'n mooie meid met prachtige kinderen..

:):):)

zie dat bedoel ik nu met dat goed gevoel geven ;)
    hehe

ach ja er zijn andere mannen , pfff mja echt wel heel heel heel erg veel ander mannen
    maar als ik in m'n vriend z'n ogen kijk word ik nog steeds heel erg verliefd
    ik smelt nog steeds als hij door m'n haar streelt of als hij over m'n kaak aait :)

hoe raar het ook mag klinken maar voor mij is hij helemaal het einde

en zolang als dat gevoel overtreft zal ik blijven vechten voor hem

ik kan het haar toch niet gunnen dat zij deze strijd wint
    laat ze maar fluiten naar me, laat ze maar af en toe voor die videotheek staan

andere zouden mss idd haar hersenen willen inslaan, ik lag er eigenlijk eens mee
    want zij is waarschijnlijk diegene die nu ligt te huilen
    en jaloers is
    ik weet dat hij terug thuis is nu .. hij maakt het meer dan duidelijk

zolang dat hij die fout niet meer herhaald is hij meer dan de moeite waard om voor te vechten
    we hebben trouwens (behalve die 3 weken ) een super relatie

daar verzet je bergen voor toch

19. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

heb ook niet meegemaakt, dus kan je ook niet helpen

xxx Maria

20. Niet meer actief

Nou meid ik hoop echt dat hij het je nooit meer aan zal doen maar ik ben het wel eens met de gezegde: een vos verliesd wel zijn haren, maar niet zijn treken.

Mijn ex-vriend ging ook vreemd, toen ik erachter kwam beloofde hij beterschap en ik was zo dom en blind van liefde dat ik hem geloofde.
    Meneer beloofde inderdaad beterschap maar was die belofte na een maand alweer vergeten en lag met weer een ander te rommelen.
    Achteraf weet ik dat er nog veel meer geweest zijn.

En dat hij zegt dat hij express voor de deur is gaan zitten zodat jij hem de ogen kon openen, sorrie hoor maar dat vind ik een hele laffe manier van doen.
    Hij doet jouw er verschrikkelijk veel pijn mee, en hij komt er zelf "makkelijk"mee weg omdat hij het niet met woorden tegen jouw hoefde te zeggen maar gewoon het moment hoefde af te wachten tot jij het zou zien, dat is in mijn ogen geen kerel maar een klein kind die zijn eigen vrouw/vriendin nieteens recht durft aan te kijken en te zeggen wat er is.

Sorrie als ik nu wat cru overkom, maar er komt bij mij ineens heel veel oud zeer naar boven wat mij ontzettend kwaad maakt dat mijn ogen niet eerder geopend zijn toendertijd.

Deel Deze Pagina