bedrogen

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:(: Ik was al gestopt....

2. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Dat wijf valt jou ook nog eens lastig?
    Dat heb ik dus ook gehad, die stomme tr*t waar hij de eerste keer mee vreemd was gegaan ging dus s'avond stiekum voor ons keukenraam staan en dan kijken wat wij deden, en dan daar smsjes over sturen!(er zat geen gordijn voor dat raam)
    En midden in de nacht keihard langs ons huis rijden en met slippende banden remmen en weer omdraaien..leuk als je kind boven ligt te slapen.
    Hij was dus niet alleen vreemdgegaan, neeee ik werd ook nog eens opgezadeld met een gestoord mens die hem stalkte(het was een collega van hem)
    Dat heb jij nu dus ook, alsof het niet erg genoeg is dat hij vreemd gaat, word je ook nog eens elke keer als je haar ziet lekker vernederd..

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou die vernedering zou ik niet pikken hoor!
    dan zou ik mijn kerel erop wijzen dat hij dit zelf maar ff op zou gaan lossen, het liefst waar ik bij ben aan haar vragen of ze niet helemaal goed bij dr hoofd is,......

haha toiletjuffrouwtje ;)

4. veel sterkte meid.

Maar idd, die vernederingen van haar, daar zou ik dus ook van ontploffen.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik vind alcohol een slap excuus. het spijt me zeer, maar dan nog weet je dondersgoed wat er gebeurd.

lekkere kerel heb je!

6. @ ROxyRox9
    Zoals ze ook zei, is het ook een samenloop van een aantal omstandigheden. En daar gaat het grootste gedeelte om en niet het excuus "Alcohol".

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

maakt niet uit, het blijft een zwak excuues

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    erh dat hij bij een korte dip al nood heeft aan een ander dan zou hij toch wel afgedaan hebben dip of geen dip alcohol of nuchter.
    als je werkelijk van iemand houd heb je op geen enkel moment behoefte aan een ander en doe je er alles aan zodat die persoon niet gekwets wordt.
    dit noem ik dus geen liefde. wel van jou kant mss maar vanb zijn kant daar twijfel ik sterk aan.

als mijn man me zou bedriegen heeft hij afgedaan welke lieve woorden of zinnen hij daarna ook tegen me zegt daar ben ik gewoon keihard in.

maar veel sterkte meid.

9. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    hoi

het is een hele tijd geleden dat ik nog online ben geweest op deze site

eerst en vooral bedankt aan iedereen die mij een hart onder de riem stak

maar vrees dat de meeste onder jullie wel gelijk hadden ..
    een paar dagen na m'n laatste bericht zijn pierre en ik uit elkaar gegaan
    het meisje waar hij me mee bedrogen had bleef maar bellen en ik hoorde toevallig hun gesprek
    ze vroeg wanneer hij me nu eindelijk aan de deur zou zetten met m'n kinderen
    pierre vertelde haar (het was 4 uur in de nacht) dat hij direct bij haar zou zijn

we kregen ruzie met als gevolg dat ik 5 minuten later op straat stond met m'n kinderen en de hond
    het was midden in de nacht en kon geen kant op

we zijn toen met z'n allen naar het politie bureau gegaan om opvang te vragen
    sinds die tijd zit ik dus in een daklozencel in antwerpen

ik ben opzoek naar m'n eigen appartement maar de zoektocht verloopt wat stroef voor het moment
    valt niet mee met die nieuwe wetten hier in belgie
    telkens je iets vind krijg je een lijst voorgeschoteld met allerhande vragen
    je moet ook bewijzen van inkomsten en van 3 maand betaalde huur invoegen
    wat te verstaan is, maar niet echt handig in mijn geval aangezien ik was gestopt met werken omdat ik thuis 3 kinderen had

ook de huishuur werd door pierre betaald waardoor het voor mij niet als bewijs telt

ik zit hier nu ongeveer 3 weken, ik heb in het gebouw een kleine studio met 1 slaapkamer waar ik en m'n kinderen nu vertoeven
    nu de school terug begonnen is krijg ik terug wat ademruimte om alles van de afgelopen maand te verwerken

ik dacht ik hou jullie op de hoogte

vele groetjes wendy

10. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Veel sterkte Wendy. ik hoop dat je uiteindelijk toch gauw een stekje vindt voor jou en je kindjes!

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Mijn god!Wat een ongelofelijke kolerelijer(sorry)
    Wat vreselijk voor je..
    Ik hoop dat de kinderen er niet te veel onder te lijden hebben..
    Wat ben schrijf je er dapper over, je klinkt heel sterk.
    Ik hoop dat het geluk je snel toe komt!

12. Niet meer actief

he even een vraagje tussendoor he: waarom een rechtszaak tegen de grootouders, die hun kleinkind willen zien.
    De moeder wil haar kind niet zien oke, maar waarom mogen de grootouders hun kleinkind niet zien, worden die afgestraft voor het gedrag van hun dochter ?
    Sorry ik snap dit niet zo goed daarom vraag ik het?

enne sterkte met alles, jeetje wat een dumbo, ook nog met zn minares voor jullie deur gaan zitten.
    Vind het altijd zo vreselijka ls iemand zoiets doet, ZEG dan gewoon dat je het niks meer vind of zo..

13. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja ik moet wel eh ..
    als ik nu in elkaar zak dan ben ik nog verder van huis..
    Ik moet zo snel mogenlijk zien dat ik terug m'n eigen woonst heb en dat de kinderen terug een thuis hebben
    m'n dochter die 7 is heeft het er heel erg moeilijk mee gehad

ze miste haar papa en de nodige tranen zijn gevloeid
    ik heb het er met momenten ook heel erg moeilijk hoor, zit hier soms als een kleind kind te huilen

maar we moeten erdoor, willen of niet we blijven vooruit gaan

14. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    die rechtzaak beviel ons niet goed omdat die ouders het drugprobleem van hun dochter niet afkeuren maar juist steunen, ze heeft haar speed nodig om haar lijn te behouden na het bevallen van een tweeling klonk het

ook wisten we dat de jongste via hun heel erg veel contact had met z'n echte moeder, dat was verboden door de jeugdrechter maar het gebeurde toch

toen bleek dat ze ipv 1 dag in de maand ineens een paar dagen vroegen wisten wij dat het was om hem bij z'n moeder achter te laten
    wat volgens ons niet echt een heel erg goed idee was aangezien er incidenten waren gebeurd met haar in het verleden

we stonden machteloos toe te kijken hoe ze een brug hadden gevonden in de wet die het mogenlijk maakte om alsnog hun klauwen in (ons) kind te zetten
    dat zorgde voor heel veel spanningen

15. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Meid we sleuren je er wel door!

16. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    heb nu m'n persoonlijk jank liedje gevonden, gewoon om de tranen eens goed de vrije loop te geven

when you're gone van avril lavigne

17. Heel veel tserkte en hopelijk vind je snel een huis/thuis voor jou en je kinderen!

18. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen

wij in betere tijden
    ik geloofde echt in ons, hoe snel je wereld waar je zo veilig in zit, waarvan je denkt, dit is een droom,
    kan veranderen in een nachtmerrie
    en hoe hard je ook schreeuwt tegen je jezelf dat je moet wakker worden
    telkens je je ogen terug opendoet in de ochtend maakt de warme nacht plaats voor de kilte

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Meid, ik vind het echt verschrikkelijk voor je! Ik heb je verhaal al van begin af aan gevolgt. Je komt over als een sterke vrouw. Je komt er wel!
    En zoals Streepjes al zegt: we sleuren je er wel doorheen!

20. Niet meer actief

nomaals sterkte!
    Op de foto zien jullie er gelukkig uit maar hoe lang duurt geluk, dat weet je nooit van te voren.
    Maar ook in slechte tijden breekt ooit het zonnetje weer door.

Deel Deze Pagina