jeetje meid, wat een ongelovelijke sukkel zeg, om jouw met kindjes op straat te zetten! hij is dan zelf toch ook geen haar beter dan die moeder waar hij zo'n rechtzaak tegenop zet! hoe kun je nou een vrouw met kind op straat zetten, ik hoop dat je gauw een goede ruimte vind! hoeveel kindjes heb jij nu, want dat heb ik niet helemaal terug kunnen vinden... en heeft hij de kids van die andere vrouw gewoon thuis? echt een rare situatie, wens je alle sterkte toe en hoop dat je qua gevoel gauw over hem heen bent.. één troost, die ander zal hij ook bedonderen!
Goh, hopelijk komt er snel licht in deze moeilijke periode en vind je toch een plaatsje om te kunnen wonen! Veel sterkte!
Meis, ik hd zo gehoopt dat we geen gelijk hadden, en het was nog erger dan we dachten. Je komt er doorheen, echt, jij en je kinderen. Hoe moeilijk het ook is, probeer positief in het leven te blijven staan. Geniet van wat je wel hebt, hoe weinig het ook is. Ik ken je niet, maar ik denk wel aan je.
ik heb nu 2 kinderen .. mijn dochter van 7 en m'n zoontje van 5 ze zijn zwaar onder de indruk van het hele gebeuren, maar soit .. ik moet blijven vechten zoals ik al zei, ik heb m'n minderen momenten hoor. als je alles leest dan merk je wel dat ik die jongen echt doodgraag zag hij was m'n hele wereld en ik bleef maar vechten voor onze relatie nu zijn we 3 weken uit elkaar en hij heeft niet 1, niet 2, geen 3 maar 4 vrouwen waar hij het bed nu mee deelt hoelang duurt geluk, ik denk zolang je er zelf in gelooft, een keer 1 van beide het geloof verliest is alles verloren
we hadden samen 3 kinderen de jongste was van hem uit een vorige relatie 2 uit mijn vorige relatie het jongetje links in zijn zoontje, de 2 andere die van mij .. samen waren we een samengesteld gezin van 5
nee zijn zoontje is bij hem gebleven .. ik zie hem wel nog elke dag aan de schoolpoort ik geef ook elke dag een extra koek met mijn zoontje mee , ze zitten in de zelfde klas hij vraagt me dikwijls wanneer ik nu eindelijk naar huis kom tja het kind is ook z'n mama en broer en zus op 1 dag verloren dat maakt het emotioneel nog een pak zwaarder
ongelovelijk! ik heb een ex die mij ook meerdere keren heeft bedondert, ik weet hoe je je voelt.. misschien een brutale vraag, maar ging hij met die 4 vrouwen tijdens jou? want toen ik merkte dat ik bedondert was (ook met meerdere vrouwen) heb ik me laten testen op soa's, was heel bang dat hij me dat ook nog als kadootje had meegeven....
nee hij had me idd bedrogen met michele een meisje van bij ons in de straat de nacht dat ik vertrokken ben is hij dan verder met haar gegaan de dag nadien belde ze hem dat ze niet kon komen omdat ze zich niet zo lekker voelde toen heeft hij sabine maar mee naar huis genomen dus hij bedroog z'n michele dan maar vanaf de eerste nacht terwijl wij samen waren was er enkel michele, maar sinds we uit elkaar zijn heeft hij er 4
Wow wat een verhaal zeg! Doet hij nu nog wel de moeite om jouw te zien of je kindjes? Of je terug te nemen? Dit omdat hij in het begin echt voor jullie wilde vechten?
Gadver zeg.. Ondanks dat het zo gruwelijk moeilijk is (mede voor de kids ) is t n grote eikel eerste klasse en moet je eigenlijk blij zijn dat je 'van m af bent'! Bah. :x
jee meis wat een verhaal!Ik hoop dat je snel een huisje vind,zodat je je daar op kunt richten!Hij is je echt niet waard als hij je midden in de nacht met de kids op straat durft te zetten! ik hoop dat het leven van jou en je mooie kids binnenkort in rustiger vaarwater komt,en dat jullie er met zijn drieen wat van gaan maken! sterkte met alles
Wat een laffe k*t streek je om 4 uur snachts op straat te zetten met je kindjes!Wees dan een vent en bertrek zelf een andere woning!Sorry als ik dit allemaal lees word ik echt misselijk wat een hufter! Meid ook jij krijgt een fijn huisje voor jou en de kids en hou je hoofd omhoog he laat hem je er niet onder krijgen!Heel veel sterkte en succes met het vinden van nieuw geluk!Het is je gegund en ik weet zeker dat het weer op je pad zal komen!
Hij heeft het haar na de eerste keer verteld.....maar zij moest het eerst zelf zien...dom,dom,dom Ik vind het een rotstreek , maar anderzijds heb ik ook zoiets van : " Het is je eigen schuld dat hij met haar voor je deur is gaan zitten en het er op aan heeft laten komen , want jij had had hem meteen na dat eerste slippertje eruit moeten schoppen of hem duidelijk maken dat hij de relatie met haar moet verbreken". Ik vind ook dat hij geen respect voor jou heeft , maar volgens mij heb jij ook weinig gevoel voor eigenwaarde , want ik kom er maar niet met de pet bij dat je hem niet na de eerste keer al het huis uit hebt gezet.
Euh dat gedeelte had ik over het hoofd gezien, ook vreemd ja! Ja ik ben nog nooit bedrogen, dus ik zou me niet kunnen indenken hoe het zou zijn, weet wel dat ik mezelf meer waard vind dan hem en er 1000 mannen zijn die dat niet doen, waarom bij iemand blijven die je bedriegt?
liefde maakt blind zeker en een keer je echt geloofd in een relatie en echt van iemand houd, ik stond er zelf verbaast van hoeveel ik hem zou vergeven om hem maar bij mij te houden onvoorwaardelijke liefde, wss ook de reden waarom vrouwen die geslaan worden bij hun man blijven omdat ze echt veel liefde voelen elke relatie is natuurlijk anders, maar zoals bij pierre heb ik me nog nooit gevoeld bij iemand .. hij was echt alles voor me dan blijf je vechten hoor .. maar ja tevergeefs
Als je maar niet terug gaat! Hoe kloten je situatie nu ook mag zijn, het is altijd beter dan compleet vernederd te worden door een man.
Ik had nog niet gelezen dat je inmiddels bij hem weg bent. Maar wat een schoft zeg , om de moeder van zijn kinderen zomaar de deur uit te schoppen! Ik weet wat je bedoelt. mijn vriendin word door haar man geslagen. Een paar weken geleden stond ze `s avonds laat met haar kinderen bij mij voor de deur. Ik heb de volgende dag maatschappelijk werk gebeld , maar ze moest en ze zou bij hem teruggaan , want hij heeft ook goede kanten en ze houd nog zoveel van hem. Totaal onbegrijpelijk ! Maar ja , zolang zij niet bij hem weg wil kan ik niks voor haar doen helaas. Ik ben ook jarenlang door mijn ex geslagen , maar op een dag had ik er genoeg van en heb ik mijn boeltje gepakt en ben bij hem weggegaan. Ben ook een keer de vriendin van de overspelige vriend geweest. Ik wist niet dat meneer een vriendin had, want hij woonde niet met haar samen. Kwam er per toeval achter ( weet niet meer precies hoe , want het is al zo lang geleden ) en heb er meteen een punt achter gezet. Zij heeft hem teruggenomen. meneer heeft het daarna nog bij mij geprobeerd, maar ik wou niks meer met hem te maken hebben , want ik voelde me vernederd... Ik snap dus niet waarom die troela zo naar jou reageerde. Snap niet dat een meisje of vrouw zichzelf voor schut zet door het spelletje mee te spelen ...maar ja, sommige meiden zijn gewoon goedkoop en geen knip voor de neus waard! Houd de eer aan jezelf , en bouw een nieuw leven op zonder hem. Daar heb je hem uiteindelijk het meeste mee! Jij verdiend beter!