bedrogen

Discussie in 'De lounge' gestart door auraly, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Jezus meid wat erg!
    Wat een ongelooflijke zak is hij zeg!
    Ik ken jullie niet maar ik ben gewoon echt pissed op hem gewoon!
    Ik hoop zo dat je snel een eigen plekje mag vinden samen met je kinderen en weer een nieuwe start mogen maken en gelukkig zullen worden!
    Ook ik ken je niet maar ook ik denk aan je!

Hele dikke knuffel!

2. Niet meer actief

Jeetje meid wat verschrikkelijk! Ik heb ook zo'n vriend gehad en heb m meteen de straat op gezet, kan andere vrouwen ook niets anders aanraden... Als ze het 1 x doen.............

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wat vreselijk! Ik hoop dat het snel beter met jullie gaat. Vooral met de kinderen, want die lijden er het meest onder...

4. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    zoals vermeld hou ik jullie op de hoogte

de laatste week is het vrij rustig geweest hier, gelukkig krijg ik hier veel steun en kan ik af en toe praten over m'n emoties

vandaag is het eindelijk zover , ik mag naar een appartement gaan kijken..
    de huisbazin en ik hebben al een paar keer gebeld vorige week en alles klonk veel beloven ..
    ik had er al een paar gezien maar gezien de situatie waar ik nu inzit vrezen veel huisbazen dat ik het niet zal kunnen betalen en nemen ze gewoon een ander

eergisteren kreeg ik zelfs als antwoord, ik laat vrijdag iets weten, als er geen andere kandidaten zijn bel ik je op :(
    bedoelde hij daarmee, als ik iemand anders vind dan neem ik liever die

ja ik ben alleenstaant en ja ik zit in een daklozencel , maar om dan ineens gewoon te denken dat ik geen knip voor m'n neus waard ben

ben het ook gewoon zo moe om constant te moeten uitleggen hoe of waarom ik er zit

soit, vandaag hopelijk meer geluk .. om half 7 vanavond moet ik er zijn
    ze zei dat ik de eerste op de lijst ben en als ik het goed vind ga ik er binnekort wonen

het komt vrij 1 november, dat betekend dat ik hier nog een tijdje zit, maar liever dat dan dat ik niets vind en naar een ander opvang moet
    nog maar eens verhuizen met de kinderen waar ze mensen leren kennen die ze wss niet meer terug zien achterna vind ik geen goed idee

verder heb ik terug contact met pierre ..
    ik weet dat dat niet goed voor me is en dat hij me echt wel veel pijn heeft gedaan , maar ik kan het niet laten
    m'n verstand zegt me telkens weg te blijven en toch heb ik precies weinig controle

telkens als hij stuurt of belt sta ik er terug ..
    ach ja dat zal met de tijd wel beter gaan denk ik
    ik zag hem ook zo graag en zou alles gedaan hebben voor hem
    nu moet ik in de eerste plaats aan m'n kinderen en aan mijzelf denken

groetjes wendy

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Heel knap hoe je dit doet hoor!
    En wat een onzin dat ze je wel bellen als ze niemand kunnen vinden! Pfff.....
    Ik wens je heel veel sterte de komende (moeilijke) tijd, maar je slaat je er wel doorheen hoor! Je hebt de goede keuze gemaakt.

Veel succes vanavond! Laat je nog even wat weten?

x

6. Niet meer actief

offtopic: vrouwen gaan vaker vreemd dan mannen.
    25 % vd manen gaan vreemd, vrouwen spannen echter de kroon met 27%.

Ontopic: auraly, ik begrijp dat je weer contact hebt met je (ex)vriend, ook al heeft hij je pijn gedaan.
    Ik hoop dat je weet wat je wilt nu en in de toekomst, om jezelf te beschermen tegen opnieuw pijn.
    Praat er zoveel mogelijk over.
    sterkte.

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    kunnen ze via de opvang geen woning voor je regelen? ik neem aan dat je nu in de crisisopvang zit?

8. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik hoop echt dat je het huisje krijg maar vooral hoop ik dat het huis heeeel erg ver van je ex vandaag is.

Kom op Auraly, kijk wat die kerel jou geflikt heeft, zet je op straat bedrieg je en je heb je kont nog niet gekeerd en hij lig al weer met een andere te wippen.
    Ik zou zo'n kerel nooit meer willen zien, ja om hem op zijn bolle ogen te slaan.
    Hou aub de eer aan je zelf...

9. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    meis als je het appartement niet moest krijgen, gaan dan naar ons dak of bel eens naar het vlaamse woningfonds zeg dat je op straat staat met 2 kids en dan kan het heel goed zijn dat je een huisje van hun krijgt waarvan de huur is aangepast aan je inkomsten.

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb nu het hele verhaal gelezen wat een eikel zeg! wat bezielt die vent wel niet! Goed dat het niet te lang heeft geduurd en dat je nu van hem af bent! je zal het wel even zwaar hebben maar straks als je alles weer goed gaat ben je blij dat je van hem af bent! sterkte!

11. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    suc6 vandaag!

12. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    het vlaamse woningsfonds .. tja de wachtlijsten zijn hier zo lang.. ik sta op de wachtlijst maar het kan nog makkelijk 2 jaar duren voor er effectief een plaats vrij komt

nee hier waar ik zit moet je zelf zorgen voor een woonst, je krijgt wel de richtlijn waar op het net enzo je kan beginnen zoeken maar voor de rest doe je alles zelf

zit trouwens in een daklozencel, een heel kleine studio waar ik dus ook m'n eigen eten enzo maak

13. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    weet dat de wachtlijsten lang zijn wij wachten al 4 jaar ....
    maar hier in limburg krijg je wanneer je op straat staat een huis toegewezen er zijn altijd mensen met voorrang en in jou sittuatie is dat zo maar ik weet dus niet of dat in antwerpen ook zo is.

14. sim

sim Niet meer actief

meis ik wens je ook heel veel succes vanavond, en wil niet betweterig over komen, maar laat die vent alsjeblieft los, hij heeft jou en je kids midden in de nacht op straat gezet, laat m erin zakken. misschien makkelijk gezegd van deze kant, maar je komt vast weer van een koude kermis thuis...

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meid ik heb de 9 pagina's allemaal nu gelezen. Had het begin al eerder gelezen en vond het erg dapper en erg sterk van je dat je hem nog een kans kon geven. En dat hij je dat weer heeft aankunnen doen. &#&(&%&*%( Maar dat hij nu al met 4 meiden het bed deelt laat al zien wat voor %^&(&* mens hij is. Hij is degene die heeft verloren. Hij heeft een prachtige moeder. Een hele sterke lieve vrouw die hem nog een kans kon geven zo veel pijn gedaan. Sorry hoor maar ik hoop dat hij daar goed voor kan boeten. En meid ik wens jou echt alle kracht en sterkte toe.

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Meid heel veel sterkte, ik hoop dat je snel een eigen plekje krijgt !

17. randi

randi Niet meer actief

en als je je via het ocmw aanmeld want langs die weg kan je wel voorang krijgen ( las dat je in antwerpen zat )

18. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Sterkte meis, weet helaas precies hoe je je voeld mijn man is ook vreemd gegaan en is ruim 2,5 maand geleden vertrokken dat het over is.

moeilijke situatie

19. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ja en weet je wat ik helemaal niet versta .. hij blijft zeggen dat hij me graag ziet, me mist, dat het ware liefde was bla bla bla
    maar dat het mijn keuze was om te vertrekken en het dus mijn schuld is dat het voorbij is :(

ik heb hem vandaag gezien en hij blijft me verwijten dat m'n liefde niet groot genoeg was want ik ben die deur uit gewandeld

ik had zin om hem echt tegen de muur te plakken :$

hij blijft maar trekken en duwen , hij ziet z'n eigen fout helemaal niet in
    volgens hem heb ik hem in de armen van een ander gedreven door loze beloftes te maken

ik had gezegd dat het huishouden perfect in orde zou zijn ookal werkte ik fulltime

wel ik werkte de naad uit m'n lijf als assistant manager in de quick ..
    ik was er de hele dag . 's avonds ging ik dan naar huis om voor m'n kinderen eten te maken
    m'n huis te poetsen en dan achteraf nog eens te koken voor hem zodat hij warm eten had als hij thuiskwam om 23 uur 's avonds

's morgens maakte ik hem wakker met een tas koffie , ik deed de boodschappen en maakte z'n lunch klaar .. als ik natuurlijk niet om 8 uur op het werk moets zijn
    ik hield altijd alles in de hand
    en geloof me een huishouden en een verantwoordelijke job .. vele van jullie zullen wel weten dat het vrij zwaar is
    hij moets van mij niets doen thuis, ik vond dat hij al genoeg aan z'n hoofd had met z'n 2 videotheken en ik deed het graag al had ik af en toe eens een mindere dag hoor
    maar toch sleurde ik mezelf door die momenten omdat ik wilde dat m'n man thuis kwam in een proper huisje en zich gewoon op de bank kon smijten
    ook op z'n vrije dagen 4 per week, nam ik het huishouden, de kinderen en nog eens m'n werk op mij alleen

hij zegt dat ik het niet perfect deed .. tja wie zou het wel perfect kunnen .. als hij zegt niet perfect heeft hij het over het feit dat ik idd niet elke dag de strijk deed en die dan op z'n vrije dag moets doen
    zodat ik minder tijd had voor hem

pfff .. ik wist gewoon niet meer wat hij van me verwachte
    dus ik maakte een lijstje vanaf 8 uur wat ik die dag allemaal moets doen

hij had me een hond gekocht voor m'n moedertjesdag .. een pup van 3 maanden oud toen
    hij zegt dat ik dat ook niet perfect deed omdat ze soms in huis plaste .. euhm is dat niet normaal bij een pup van 3 maanden ?

nu zegt hij dat ik een profiteur was die op z'n koste leefde .. ja zal wel m'n loon werd op z'n rekening gestort
    en dat ik niet voor de kinderen zorgde .. omdat ik af en toe 's avond ipv koken ook wel eens een boterham durfde geven .. gebeurde echt maar 2 maal in de maand ofzo

grrrr .. sorry voor m'n lange verhaal maar ben kwaad, voel me in de steek gelaten en neergehaald

niet perfect ? nee mss niet maar wel gewoon een vrouw en niet een of ander robotjes die je volgens een strak schema kan laten werken

ik voel me zo geslaan door hem op alle mogenlijke manieren
    hoe durft hij zeggen dat het allemaal m'n eigen schuld is en het alleen aan mezelf heb te danken

wat een bullshit allemaal .. sorry voor m'n taal
    en weet je wat het ergste is, ondanks ik dit allemaal wel inzie blijf ik van hem houden :(

als hij stuurt , stuur ik terug
    als hij vraagt om te komen sta ik daar

ik ben volledig mezelf verloren

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    meid wat erg als ik dit allemaal zo lees. Die man is niet goed bij zijn hoofd echt sorry dat ik dit zeg maar.......... zo te lezen is hij echt een beetje ...... hij heeft niet in de gaten wat hij allemaal heeft geflikt maar probeert alles op jou te schuiven. Ach laat hem helemaal oprotten. Ik hoop dat je hem snel uit je hoofd en hart kan zetten. En dat hij kan boeten omdat hij zo iemand als jou heeft verloren ;)

Deel Deze Pagina