lieve auraly; ik heb je verhaal gelezen en meissie hou alsjeblieft de eer aan jezelf.Niet alleen belangrijk voor jezelf maar ook voor je kinderen Probeer professionele hulp te zoeken, misschien maatschappelijk werker of psycholoog. Iemand die je kan helpen om uit deze put te komen Je bent in een hoekje gedrukt waar je zelf niet meer uitkomt. Houden van is mooi, maar het moet wel van twee kanten komen. Laat hem gaan, sluit je hart af voor hem. Schrijf alle positieve dingen op en alle negatieve en ga je zelf dan te rade waar je staat in deze ongezonde relatie. Ik wens je het allerbeste toe en hopelijk vind je snel weer het geluk!
ja ik weet het .. wat er is is niet gezond heb mezelf al veel de raad gegeven hem voorgoed uit m'n leven te sluiten, maar ik zeg het nogmaals hij is niet altijd zo geweest .. buiten de laatste weken van onze relatie en wat er nu is hebben we het altijd reuze goed gehad met elkaar hij deed alles voor me en ik kwam nooit iets te kort ook liefde en aandacht kreeg ik in overvloed en denk dat het dat juist is dat ik zo hard mis van hem z'n liefde .. gisteren hadden we echt serieuze ruzie, we zeiden allebei van oke that's it .. nu willen we elkaar nooit meer horen of zien vanmorgen kreeg ik via lnm (look and meet) een bericht van hem dat hij zo doet omdat hij kwaad is op mij omdat ik gegaan ben en op zichzelf dat hij me heeft laten gaan ik ben vrij afstandelijk gebleven , daar waar ik normaal zou zeggen, oh lieve schat ik mis je ook heb ik geantwoord .; ach ja , nu niet veel meer aan te doen vroeg of laat lossen we elkaar vanzelf wel , denk ik
m'n appartement is een feit morgen om 18 uur wordt alles getekend ik ben echt zo blij .. het ligt vlak bij de school van de kinderen het is klein maar heel erg knus ik durfde ergens niet te hopen omdat ik bang was dat ik voor de zoveelste keer teleurgesteld zou worden, maar ze hebben gebeld en het wordt van mij woehoe, nu kan het aftellen beginne de start van m'n nieuw begin met de kinderen
succes meid! Het is je van harte gegunt.. En laat hem voor wat hij is, jij vindt je geluk weer! Zonder hem.. Want als je na 3 weken dip al vreemd moet gaan! Na een "jaar dip" is nog niet een goede reden om vreemd te gaan! Dan had hij maar meer aan zijn eigen relatie moeten werken dan aan een nieuwe te beginnen! Pfff, alsof een dip een vrijbrief is voor vreemdgaan.. Maar ik begrijp je ook dat je zegt; ik hou nog van hem.. er blijft altijd een plekje in je hart die dat blijft doen.. Het is moeilijk maar de zon gaat ook weer voor jou stralen!
Weet je....je kunt er niks aan doen dat je dat gevoel van liefde blijft houden. Dat komt omdat hij zo'n enorm overwicht op jou heeft.... En hij baalt ervan dat hij je kwijt is...niet omdat hij van je houdt (want dit heeft echt nietsss met liefde te maken) maar omdat jij 'makkelijk' was... Hij kwam overal mee weg bij jou... Alleen heeft hij het zelf op de spits gedreven en baalt hij ervan dat je gegaan bent. En wat een totaal gebrek aan respect voor jou zeg.... Je krijgt teken op teken dat dit niet goed voor je is.... Luister er naar meis!
ik heb m'n huurcontract in handen alles is geregeld, ook een heel tof gesprek gehad met de verhuurders wat een toffe mensen ben helemaal blij, nu is het aftellen ik zou er half oktober inkunnen als de mensen vroeger vertrekken ik zie het terug helemaal zitten wooooooooeeeeeeeeeehhhhhhhhhooooooooooeeeeeeee
ik ben blij dat je binnenkort onder de pannen bent ! succes meis ! Ik heb net heel je verhaal gelezen .... het laatste stukje waarin hij jou allerlei dingen naar je hoofd gooit wat je niet goed zou doen in zijn ogen doet mij verbazen.... het lijkt wel of hij een beetje door gedraaid is ! Maar goed op de een of andere manier zal je altijd wel wat om hem blijven geven . L.sybje
ik ziet helemaal te shaken ! ik ben helemaal over m'n toeren .. krijg net een bericht van m'n ex dat hij samenwoont nu met z'n nieuwe vriendin .. het deed al allemaal zo'n pijn maar dit is echt ..... hoe durft hij me dat zo te sturen ik sta te trillen op m'n benen , huil me te pletter en weet met mezelf totaal geen raad ! ik kan dit niet meer, van alle keren dat hij me heeft neergehaald was dit de ergste slag ik ben zo kwaad, zo gekwetst .. ik kan het niet meer
wees blij, nu ben je duidelijk van hem af! hij zal wel met haar op de bank zitten en zij zal hem dat wel verplicht hebben te smsen, meid wees sterk voor je kindjes!
WOWWWWW dat laatste bericht van jou had ik niet gelezen. Ik vond het super dat je een woning had gekregen. Wat ^&*%*( dat hij je daarover een sms stuurt Nou meid ik kan je alleen maar zeggen hoe erg het ook is je hebt dus nog eens gezien wat voor &*%*^&*&$&^( persoon hij is door zo snel al met iemand anders te gaan samenwonen die vent is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Wees blij dat je er vanaf bent. En ik hoop dat je verder heel erg kunt gaan genieten in jullie nieuwe woning met je kids. Alles zal goed komen meid Ik wens je alle kracht en succes toe
ja 't is idd beter zo, ik ben van hem vanaf .. maar zag hem echt zo graag .. hij is gewoon de hele tijd met me blijven spelen hij vertelde me gisteren nog dat hij me mist en verschrikkelijk van me houd .. gewoon zodat ik terug dichterbij zou komen om me dan vandaag zo'n slag in m'n gezicht te geven ik weet dat hij het niet waard is , ik besef dat ik beter van hem vanaf ben maar kan het niet stoppen, de pijn is zo enorm hij had al zoveel gedaan maar ik bleef rechtstaan en doorgaan .. maar nu heeft hij me eindelijk op de grond gekregen terwijl mijn wereld hier in deugen ligt heeft hij het fantastisch en alhoewel ik nu verschrikkelijk kwaad ben huil ik me te pletter hij bijft me maar pijn doen hij heeft me eindelijk gebroken t is hem gelukt
Ik weet echt niet wat ik hierop kan zeggen. Meid blijf sterk op je voeten staan doe dit voor je kinderen.
nou ja zeg wat een *** denk dat hij het gewoon geweldig vindt om te zien hoe alle meiden om hem 'vechten' hou de eer aan je zelf en blijf sterk! dikke knuffel van mij!