meid je moet gewoon zijn nummer wissen en een nieuwe mobiel kopen of een andere kaart met een ander nummer! Ik weet het is moeilijk maar ik heb het ook gedaan en het heeft echt geholpen, dan pas kun je het verwerken als je geen kontakt meer hebt. Meid ik wens je heel veel sterkte en kop op je kunt het! dikke knuf en liefs
tss .. hij kwam vanop z'n werk online om te zeggen dat hij niet echt samenwoont met haar blablabla dat ik wel beter weet blablabla ik negeerde hem ijskoud en dat heeft hem razend gemaakt hij wilde terug z'n macht uitoefenen en toen hij merkte dat het niet lukte werd hij razend je komt wel terug zei hij ben zo woedend
ik zou er maar niet meer op reageren, net wat ik al zei, hij wil gewoon van alle kantjes eten! je kan zoveel beter krijgen en bent zeker weten zoveel meer waard! zo'n kl**t wil je toch ook niet in het leven van je kindjes? echt ik zou alles blokkeren van hem en inderdaad een ander nummer nemen, echt laten merken dat je het meent dit keer, hallo zeg!
die gast probeert je gewoon onder controle te krijgen, het beste bewijs is wanner hij ziet dat dit niet lukt hij kwaad wordt, goeie tip wens hem dikke proficiat met zijn nieuwe vriendin zeg dat je super blij voor hem bent en ook voor jou want dat je nu eindelijk een leven hebt zonder een vent aan je zei die geen ballen aan zijn lijf heeft. je zal dan aan zijn reactie dan wel zien dat het voor hem geen liefde is dat hij voelt voor jou maar dat die gewoon zijn marionet kwijt is. en voor jouw meid , concentreer je volledig op je kids en jouw toekomst en geloof me voor je het weet kruist er iemand je pad die jouw liefde waard is
ondanks dat ik hoop dat je doorzet en een heerlijk VRIJ goed nw leven tegemoet gaat , ben ik bang dat je toch weer bij die eikel terecht zal komen,... dat loeder heeft jou namelijk helemaal in zijn macht, je een naar minderwaardigheidsgevoel aangepraat en nu je je niks meer waard vindt,..kan hij er van profiteren,.. ik kan je maar 1 ding zeggen, voor je zelfbehoud : NIET DOEN! zo iemand verdiend, je leifde en respekt niet,... en als je hem terug neemt, zal ie vreemd blijven gaan ! neem hem NIET naar je nw huis toe ! succes
hoi meiden hier ben ik weer met een update over de situatie nu eerst en vooral wil ik iedereen bedanken die me met kleine berichtjes zoveel moed insprak om door te gaan een paar dagen geleden kreeg ik telefoon van de huisbazin van het appartement waar ik in zou gaan wonen. ik kreeg het aan m'n hart want ze begon met de zin *er is een probleem* ik kreeg het warm en koud tegelijk .. 't is niet waar eh, dacht ik bij mezelf maar niets was minder waar , ze belde om te vertellen dat de mensen er niet 1 november, maar 1 oktober er al uit gaan en dat ik dus maandag al de sleutel kreeg ik was zo blij als een kind met een lollie .. woehoe een maand vroeger hier weg m'n geluk kon niet op wat ben ik blij zeg , als het goed is kan ik hier volgende week weg zijn dat is als ik tenminste het een en ander klaar speel ik stond er niet bij stil die hele tijd *stom, stom, stom* maar nu heb ik nog 6 dagen om meubels bij elkaar te krijgen m'n budget laat niet veel toe, dus vandaag naar een kringloop winkel gegaan en amaai .. een sofa koste daar al 400 euro dat wordt dus een rampje , ik moet echt alles bij elkaar krijgen want we hebben niets, zelfs nog geen pot om soep in klaar te maken en nog minder een bord en een lepel ik moet terug van 0 alles kopen en de prijzen vallen niet mee ; dus wederom stress ach ja, 't moet lukken .. het moet gewoon, als ik de sleutel krijg wil ik echt niet langer in de daklozencel blijven .. ik wil m'n eigen thuis terug en dat klinkt mss heel erg ongeduldig maar ja , het is hier niet echt aangenaam al een geluk bestaat er draadloos internet van proximus voor de laptop waar ik dan ook heel erg dankbaar voor ben dat ik dat heb duim duim meiden dat ik toch aan de meubels geraak groetjes wendy
Meid wat fijn voor je! Eindelijk je eigen plekje. Maar, het klinkt misschien stom hoor, maar toen je bij je vriend woonde had je toch ook spulletjes? Heb je geen recht op de helft? Vind het belachelijk als jij niks mee zou kunnen nemen.... (misschien dat ik het verkeerd begrijp of dat de situatie anders is hoor..... ) Ik zou in ieder geval bestek, borden, pannen, handdoeken e.d vragen.... Kijk eens op marktplaats. Vaak worden daar meubels voor heel weinig geld aangeboden, misschien kun je daar wat mee. Het is niet altijd het mooiste, maar iets is beter dan niets lijkt me
Zo zijn wij ooit ook begonnen met helemaal niks. Heb alles gekregen van vrienden kennisen en ook nog onbekenden. Maar ik kan je verzekeren, het geeft je echt een goed gevoel dat je straks opeens wat nieuws kan kopen, iets van jezelf. Op den duur kom je er wel en heeft het ook veel meer waarde dan dat je alles klakkeloos kan kopen. Ik weet het zal niet makkelijk zijn, maar het komt hoe dan ook wel goed.
in ieder geval mogen de spulletjes van je dochter je niet ontnomen worden, die zijn van haar en blijven van haar. maar ben ook wel benieuwd waarom jij helemaal niks krijgt? ps via een advocaat krijg je altijd je eigen spulletjes en die van je dochter terug, aangezien je geen inkomen hebt betaal je mischien net 30/40 euro aan de advocaat, dus zou dat altijd doen. nog eens ps, aan je taal te zien kom je uit belgie, ik weet dus niet hoe het daar geregeld is, hier in nederland mag een man NOOIT de spullen van kinderen afpakken.
qua meubels bij m'n ex het zit zo, voor ik pierre leerde kennen woonde ik in bij m'n oom hij had net een scheiding achter de rug en we zijn om financiele redenen bij elkaar gaan wonen .. ik had al m'n meubels dus woonde m'n oom en ik met de spullen die ik had ik had alles nieuw gekocht , toen ik pierre leerde kennen was ik vaker daar .. toen we uiteindelijk besloten om samen te gaan wonen heb ik m'n oom verteld dat hij wel m'n meubels kon houden .. pierre had immers alles en ik kon de meubels niet kwijt .. in de kelder of een container zouden ze alleen maar verkommeren en m'n oom had niets dus liet ik alles achter nu pierre en ik uit elkaar zijn ben ik erachter gekomen dat m'n oom een vrouw heeft leren kennen en bij haar is ingetrokken, dus meubels maar verkocht :-s hij kon mij niet meer helpen want alles was weg , oh ik was zo razend op dat moment maar 't is nu niet anders, pierre had z'n meubeltjes al gekocht voor we samen woonde dus recht heb ik daar niet op er zit niets anders op dan terug van 0 te beginnen
ow wat erg ik wist wel wat ik ermee gedaan heb maar ik weet jullie situatie niet dus veel sterkte ermee
de spulletjes van de kinderen, speelgoed enzo krijg ik trouwens wel gewoon terug hoor van m'n ex alleen was het stapelbed dat we hadden staan voor yana en keanu een leen van een ander koppel en dat is nu terug gegeven heb het ze al gevraagd maar omdat ik dus niet meer met pierre samen ben willen ze me niet meer helpen .. ze kregen in ruil voor het bed gratis films in de videotheek van m'n ex voor de rest, kleren enzo van de kinderen, hun speelgoed en hun ditjes en datjes krijg ik gewoon mooi terug de dag dat ik verhuist ben .. daar doet hij helemaal niet moeilijk over
Dat is inderdaad heel vervelend, maar hadden jullie geen samenlevingscontract? Als er kinderen in het spel zijn en je gaat samenwonen is dat toch wel iets wat HEEEEEL belangrijk is hoor..... Ik vind het heel sneu voor je. Laat dit een les zijn, trek NOOIT bij iemand in zonder dingen onderling te regelen. Ik vind het ronduit belachelijk van hem dat hij je zo vreselijk laat zitten. Het is voor hem een kleine moeite om b.v de uitzet te delen zodat jij gewoon uit de voeten kan
tja het gaat klinken alsof ik hem verdedig maar pierre had een relatie van 7.5 jaar achter de rug toen hij alleen kwam te staan met een zoontje van 2 jaar z'n moeder wilde hem niet helpen en hij heeft toen echt wel heel hard moeten werken om alles bij elkaar te krijgen de meubels waren er al voor ik er kwam dus een samenlevingscontract zou sowieso ook gezegd hebben dat hetgeen er stond van hem bleef ik wil ook niet dat hij iets moet afgeven .. hij heeft er genoeg voor moeten zwoegen ik vind ook helemaal niet dat ik daar recht op heb, anders zou zijn als het zou zijn aangekocht door ons beide toen we samenwaren maar dat is niet het geval ik had m'n meubels niet mogen achterlaten bij m'n oom .. dat wel .. maar pierre hoeft z'n spullen niet af te geven ..
Je kan nu toch naar die oom toe gaan? Ik vind dat hij jou nu mooi kan helpen of geld geven. Want hij heef jou spulletjes verkocht en het geld in zijn zak gestoken toch? Dus dan mag hij jou nu wel helpen. En inderdaad ga op markplaats kijken kan je heel veel gratis spullen ophalen! of kijk even op http://www.gratisoptehalen.nl/ Hele leuk site! En als je gespaard heb kan je idd zelf langzaam nieuwe spullen kopen zo ben ik ook begonnen met me vriend. Succes ermee! Zal voor je duimen!
hehe, heel erg lief van je hoor .. maar staat op die site ook iets voor belgie ? ik woon immers in belgie en heb geen wagen dus zo maar effe naar nederland rijden is een beetje ver heb wel al op de site van ikea gekeken, hebben ze toffe spulletjes ook voor een klein budget
mja .. m'n oom is niet echt een optie .. ik heb al gesproken met m'n advocaat over dat feit m'n oom zit nu in schuldbemiddeling en krijgt dus weekelijks leefloon om mee rond te komen dus veel valt er niet te rapen voor een schuldeiser ook weet ik dus niet hoeveel hij gekregen heeft voor de meubels , hij kan ze evengoed hebben weggegeven ... waardoor het dus heel erg moeilijk wordt voor een deurwaarder om daar te gaan kloppen hij krijgt van mij geen blik meer .. maar ben er nu niet echt mee geholpen ookal zou de zaak toch verder gaan dan kom ik op de lijst van schuldeisers terecht en kan het heel erg lang duren voor ik werkelijk een cent zie van hem