Hallo iedereen, Ik werd in de nacht wakker doordat ik echt pijn had in mijn onderbuik gewoon zoals menstruatiepijn. Ik zat steeds te draaien hopend dat het wegging maar het bleef gewoon. Ik had het gisteren ook in de dag maar niet zo pijnlijk als in de nacht. Misschien ook omdat ik erop ging letten maar ik heb daarna een warme douche genomen rond 4 uur snachts en goed aangekleed en het was gelukkig weggegaan. Wat is dit want kan me niet echt herinneren dat ik dit met mijn zoontje had in ieder geval niet zo vroeg... alvast bedankt...
Klinkt mij als indalingsweeen in de oren, die had ik veel rond 37 weken maar Mart kwam echt pas met 41+3...dus het hoeft niks te betekenen. Als je het niet vertrouwt zou ik het met je vk overleggen. Maar ik denk een indalingswee
Ik had dit vorige week ook net of elk moment je ongesteldheid kon komen geen prettig gevoel:S Bij mij bleef het aanhouden en heb toen de verloskundige gebeld en die heeft gekeken bij mij was het aan het indalen daarom had ik die pijn. Ik zou het ff in de gaten houden en anders even de verloskundige bellen.
ik weet nog dat toen ik dat had gehad en dat vertelde aan de gyn hij me zei dat ik had moeten bellen, het had voor ontsluiting kunnen zorgen. als ik jou was zou ik toch even bellen als je het weer hebt.
ik heb al 3 weken op en aan en het zijn toch echt indalingsweeën en mijn vk zei net niks om je druk over te maken en nu bij mijn controle dinsdag bleek de kleine ook al behoorlijk ingedaald