bijna 35 weken zwanger en menstruatiepijn help!

Discussion in 'Zwangerschap' started by mamavanbabyboy, Jan 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanbabyboy

Mar 4, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik werd in de nacht wakker doordat ik echt pijn had in mijn onderbuik gewoon zoals menstruatiepijn. Ik zat steeds te draaien hopend dat het wegging maar het bleef gewoon. Ik had het gisteren ook in de dag maar niet zo pijnlijk als in de nacht. Misschien ook omdat ik erop ging letten maar ik heb daarna een warme douche genomen rond 4 uur snachts en goed aangekleed en het was gelukkig weggegaan. Wat is dit want kan me niet echt herinneren dat ik dit met mijn zoontje had in ieder geval niet zo vroeg...

alvast bedankt...

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Klinkt mij als indalingsweeen in de oren, die had ik veel rond 37 weken maar Mart kwam echt pas met 41+3...dus het hoeft niks te betekenen. Als je het niet vertrouwt zou ik het met je vk overleggen. Maar ik denk een indalingswee

3. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

Feb 17, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit vorige week ook net of elk moment je ongesteldheid kon komen geen prettig gevoel:S
    Bij mij bleef het aanhouden en heb toen de verloskundige gebeld en die heeft gekeken bij mij was het aan het indalen daarom had ik die pijn.
    Ik zou het ff in de gaten houden en anders even de verloskundige bellen.

4. mamavanbabyboy

Mar 4, 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja thanks dames als het zo aanhoud zal ik inderdaad eventjes mijn gyn bellen...

5. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Denk echt dat t indalen is
    succes!

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

Nov 23, 2010
    4,554
    116
    63
    Heb hetzelfde gehad vanaf 34 weken en bij mij heeft het met indalen te maken gehad.

7. misa

misa Niet meer actief

Voorweeën of indalen denk ik.
    Bij twijfel gewoon even bellen!

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    ik weet nog dat toen ik dat had gehad en dat vertelde aan de gyn hij me zei dat ik had moeten bellen, het had voor ontsluiting kunnen zorgen.
    als ik jou was zou ik toch even bellen als je het weer hebt.

9. jvd1

jvd1 Actief lid

Aug 3, 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    Ik heb dit precies hetzelfde.. Alleen dan ongeveer een half uur en ook nog met lage rugpijn.

10. woman1974

woman1974 Actief lid

Jun 16, 2011
    456
    0
    0
    verstandelijk gehandicaptenzorg
    limburg
    ik heb al 3 weken op en aan en het zijn toch echt indalingsweeën en mijn vk zei net niks om je druk over te maken
    en nu bij mijn controle dinsdag bleek de kleine ook al behoorlijk ingedaald

Share This Page