Nog steeds zo onwerkelijk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rce86, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai Meiden,
    Hoe zit het bij jullie..?
    Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk dat er een kindje in me buik zit... ik kan me er echt niks bij voorstellen!
    Heb gister weer een echo gehad maar het wordt er niet werkelijker op.
    Liedjes zingen en tegen hem praten doe ik ook niet, vind ik gewoon raar :oops:
    Ik kan me niet voorstellen hoe hij eruitziet en dat hij over een maand gewoon bij me is!
    Is dit wel een normale gedachte?

2. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    a hoor dat s een normale gedachte maar zodra hij-zij er is lijkt het wel alsof het nooit anders is geweest heel raar gevoel .Vond ik tenminste

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik moet zeggen dat ik dat heel erg had voor de echo van de week. Heel onwerkelijk dat er iets in mijn buik zit, ook al issie wel dik en voel ik de baby ook.

Nu na de echo heb ik dat wel veel minder. Ik weet nu hoe de baby zo'n beetje ligt en wat hij/zij in mijn buik allemaal aan doet. Ergens voelt het vertrouwder.

Ik weet dus niet hoe "normaal" het is dat het zo onwerkelijk blijft, maar ik had het na mijn echo's wel veel minder.

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb dat ook wel. Elke keer als ik de echo zie dan denk ik; zitten die in mijn buik??!! En wat raar dat ik dat nu (nog) niet voel!! Misschien wordt het wat echter als ik ze ga voelen..kan niet wachten. Maar ook het idee dat we straks meteen een gezin zijn met 2 kids is voor mij echt onwerkelijk :confused:

5. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Met een tweeling lijkt me het inderdaad nog vreemder!
    Maar met 36 weken moet het toch wel zo langzamerhand tot je doordingen?

6. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Heeeel herkenbaar

Ik ben ruim 37 weken zwanger en nog steeds in ontkennisfase. Ik weet dat ik zwanger ben en dat over een paar weken misschien wel dagen tijd ik zal moeten bevallen en er iets heel groots staat te gebeuren. Ik voel het schoppen, hard ook, het beweegt veel, ik zie mn buik groeien, en toch heb ik er nog geen band mee. Ik denk dat dat pas komt als ik het in mn handen heb. Maar je bent zeker niet de enige die die gevoelens draagt hoor!

7. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    herkenbaar,

Wacht maar tot ie op je buik ligt, is nog onwerkelijker!
    De eerste weken moet je elkaar ook leren kennen, maar dan......
    Echt zo mooi! Had ik nooi willen missen......

8. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Had ik bij mn 1e ook, pas toen hij op mn buik lag dacht ik, he! een baby.. van mij??
    Klinkt gek, maar was echt zo!

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tuurlijk, als je voor de eerste keer moeder wordt is het zo onwerkelijk!
    Je kunt je nu niet voorstellen dat je kindje over een maand bij je is, maar over 2 maanden kun je je niet meer voorstellen dat je ooit met zijn tweeën was :D .
    Ik weet nog goed dat mijn zoontje na de bevalling op mijn buik werd gelegd en mij aankeek en dat ik toen dacht: huh, waar halen ze die zo snel vandaan? :D
    Het komt echt allemaal goed!

10. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Ik had dat bij mijn 1e ook.
    Toen ik zwanger was kon ik mij niet voorstellen dat er een kindje in mijn buik zat,
    maar na de bevalling kon ik mij niet meer voorstellen dat mijn kindje in mijn buik gezeten heeft..
    Kun je het nog volgen? :D
    Nou ja, ik vond beide heel onwerkelijk.

11. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ze verklaren me hier voor gek, omdat ze denken dat ik alleen zit te praten of zingen. Nee hoor...Ik ben niet gek, jawel op me kleine in me buik..We hebben nu al een band...Heeerlijk gevoel is dat..Me 2 andere kids, die zijn ook gek dan? Die praten ook tegen me buik..Hahahhaha....

Deel Deze Pagina