hallo, Nooit maar dan ook nooit heb ik nachtmerries gehad! zelfs al keek ik de engste films nooit had ik hier last van! tot de afgelopen 3 weken ongeveer...de een na de andere! ik word er gek van! allemaal gaan ze over dat mensen mij achtervolgen, vermoorden enz. geen idee hoe ik erbij kom! heb al nagedacht of t kan komen door gebeurtenissen afgelopen weken maar er is juist niets schokkend gebeurd! het is zo irri! ik word echt snachts zwetend en geschrokken wakker en kan dan een uur later pas weer slapen...durfde vannacht zelfs zowat niet alleen naar de wc...echt niet normaal...ben normaal niet bang aangelegd kan dit komen door verandering van hormonen ofzo? moet volgende week ongesteld worden (naja liever niet natuurlijk) maar ga ervanuit dat dit nix ermee te maken heeft! wel vreemde zwangerschapsverschijnsel anders hahahahaha liefs marieke
Ik droom ook veeeeel meer en kan de droom veel beter onthouden sinds ik zwanger ben.. Dus misschien...? Liefs Kiss
jeetje wat raar, wil je niet ontmoedigen, maar je zegt dat je het al 3 weken heb... dan kan het niet komen omdat je zwanger bent...of je moet het al zeker 3 weken zijn ze zijn dan wel doodeng als je bijna niet na de wc durft ik heb dat ook wel ooit hoor, maar niet zo regelmatig zeg maar, gewoon zo af en toe tussendoor. hoop iig dat het snel over is, en dat je weer mooie dingen mag dromen
Ik had laast een rare droom/nachtmerrie Begon heel leuk met de mededeling dat ik zwanger was, dat was heel kort en daarna sloeg het over in een nachtmerrie. Het ging over slangen die overal waren. Maarja niet zo gek had die week de film Snake on a plane gezien Ik droom altijd wel als ik een "enge" film heb gezien. Het eerste deel van de droom klopt ben nu zwanger en gelukkig zie ik nergens slangen
Ik heb altijd heel veel dromen 's nachts. Hele bizare en ik onthoud alles, maar meestal kan ik het niet goed uitleggen. Ook nachtmerries heb ik regelmatig, paar keer per maand toch wel. Mijn man wordt dan altijd wakker van me (draaien, roepen, rechtop in bed zitten). Hoop toch echt dat dit niet nóg erger wordt, mocht ik ooit zwanger worden!
nou ik heb ze ook hoor die enorm rare dromen, soms nachtmerries. Om gek van te worden. Zo droomde ik dat ik een meisje kreeg en dat het 2500gram woog. De arts was heel kwaad dat het veel en veel te zwaar was. Zulke dingen meer. groetje Anita
Ik droomde vannacht dat Gordon mijn baby chocomel met drank erin had gevoerd.... En ik mocht uithuilen op de schouder van Leontien Borsato... Moet toch niet gekker worden he...