wilde dreumes tijdens verschonen

Discussie in 'Verzorging' gestart door Ons Kleintje, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi dames,
    ik heb een zoontje van net 1, en hij draait zich steeds om tijdens het verschonen,
    Ik probeer nu steeds iets waardoor hij op zijn rug blijft liggen, maar niets helpt. van te voren zeggen dat ik ga verschonen,
    tot 20 tellen,
    een leuk speeltje geven,
    liedjes zingen,
    zijn aandacht trekken,
    hem iets geven wat hij nog niet eerder heeft gezien (pollepel ofzo)

wie heeft de gouden tip? ik zie nu elke keer op tegen het verschonen.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    fase :D komt vanzelf weer goed, maar echt mega vervelend lastig en ggrrr. Zeker als t om een poepluier gaat!

Staat je manneke al? Dan staand verschonen. Als je een beetje handig bent kan dit ook makkelijk met poepluier. Niet handig dan gewoon de plasluiers hihi

Verschonen op een andere plek. Dus gewoon op de grond. Meer ruimte, kan niet vallen, dus je hebt meer rust.

Ikzelf werk in de zorg en verschoon luiers van 40 jarigen die zich wel eens gedragen als een baby qua bewegen en dat tijdens verschonen vraagt veel creativiteit en snelheid. Dan is zo'n ukkepuk een eitje. Ik ga echt in alle bewegingen mee en ik kan in alle houdingen een luier omkrijgen.

Gelukkig kreeg mn dochter de rust van t verschonen weer terug toen ze anderhalf was.

3. Ons Kleintje

nee hij kan nog niet staan, begint al wel met het oefenen ervan. Ik dacht dat streng zijn wel hielp maar dan hebben we echt een stoeipartij, lijkt wel of terugleggen niet helpt. Nu eerst maar eens proberen om mee te bewegen zoals jij zegt. ik heb op internet nu ook de Look and Light gezien (nieuwe uitvinding) en ik denk erover om deze te kopen, kost wel 50 euro maar ja,
    een spiegel vind ie wel reuze interessant en dan blijft hij op zijn rug liggen, kan ie mij zien en zichzelf.
    dank je wel voor het meedenken

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hier hetzelfde hoor, tijdens het verschonen. Alles wat ik haar geef zodat ze maar blijft liggen heplt niet of maar heel kort. Je kan er niet tegen kijken of ze zit al weer omgekeerd. Gevolg bij een poepluier: alles onder de poep:);) Ze kan al wel een beetje staan, dat scheelt al een stuk. Ik denk dat ik maar over ga op luierbroekjes, die gaan in ieder geval gemakkelijker weer aan.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Tsja die broekjes vinden veel mensen handig, maar dan moet je uk steeds helemaal uitkleden. Daar heb ik nooit zin in, dus doe mij maar luiers.

Ik heb een plank boven de commode en daaronder dus plakspiegels. Helaas werkte dat ook maar heel af en toe.

6. Polletjepiek

Dat moet toch ook bij gewone luiers? Broekje uit, maillot uit, romper los en omhoog luier(broekje) uit.

Wij hebben ook een plank boven de commode, daar staan de cremetjes op enzo. Ze vindt het nu erg leuk om alles eraf te gooien;).

7. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou ik doe de broek omlaag en romper los, meer niet.
    Met een luierbroekje zul je schoenen uit moeten doen en dat vind ik niet handig. Maar zo heeft ieder zn ding

8. Polletjepiek

aah op die manier. ;)

9. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    onze kleine man is nu 9 maanden en ook al een dikke maand zo handig bezig. het vraagt veel creativiteit en het huilen staat me soms nader dan lachen. en alleen de broek omlaag en luierpakje los dat werkt niet hij trapt grijnzend het hele ding uit. zit er 1 pijp weer in de andere d'r weer uit en maar lachen.maar ik ben al blij als er weer een pamper omzit. de rest kan ik wat relaxter mee omgaan.

yinte

10. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Hier precies hetzelfde.Vooral met poepluiers moet ik snel zijn.Als die openligt en hij wil zich afzetten om om te draaien zet hij zich af enals de poep luier dan niet weg is zet hij dus net zijn voet erin.Bah.Maar ik hoor van meer mensen dat dat ook weer tijdelijk is.Misschien helpt het als je hem wat te drinken of zo geeft?Hier helpt dat ook niet maar misschien wel bij jou?
    Succes ermee.

11. Ons Kleintje

Hoi meiden,
    bedankt voor het meedenken maar ik heb nu DE oplossing
    dinsdag heb ik de Look & Light gekocht
    echt een superding
    Ons kleintje liet zich zelfs op zijn rug temperaturen:D en aankleden!
    joepie! en als ie zich om wil draaien, dan draai ik de spiegel weg en dan gaat ie meteen weer gauw liggen. dan draai ik hem weer terug.
    een aanrader!(kost wel 50 euro maar goed)
    ik denk dat ik het ook wel snap, het is een bolle spiegel en hij kan dus mij en zijn omgeving zijn, dus hij hoeft zich niet meer om te draaien omdat hij nu toch al alles ziet.

Deel Deze Pagina