Nu het weer is omgeslagen en het echt herfst is geworden merken we dat onze Noor (Jack Russel) het toch wel een beetje koud krijgt buiten. Nou heeft onze andere hond (witte herder) daar niet zo’n last van en ook onze vorige hond (beagle) was geen koukleum, maar Noor rilt er wat af en komt liever niet meer buiten. Nou had ik afgelopen winter een jasje gekocht via Wish en deze past haar eindelijk, maar ik heb het idee dat hij niet echt heel warm is. Ik zoek eigenlijk (denk ik) een jasje die met fleece gevoerd is maar wel een waterafstotende buitenlaag (stof) heeft. Wie heeft er ervaring met hondenjasjes? Welke bevallen goed (en welke moet ik absoluut niet kopen)?
Wij hebben deze voor onze franse bulldog, lekker zacht en warm van binnen. Warm Hond Kleding Voor Kleine Honden Winter Puppy Pet Jas Jassen Huisdier Sport Hoodies Chihuahua Pug Franse Bulldog Kleding Outfits http://s.aliexpress.com/YjmAF7BB?fromSns=Copy to Clipboard
Ik heb er zelf 1 gehaakt van wol voor onze Amerikaanse stafford. Ze is al 13 en heeft een heel dun vachtje en dun huidje. Snel koud. Met die wollen trui heeft ze het heerlijk warm. Als ik dat ding pak wordt ze al helemaal gek. Haha
Ik bestel voor mijn Amerikaanse haarloze terriër altijd bij www.exclusivefordogs.nl Goede service en veel pakken in veel maten