Hey! Ivm ernstige bloeding na de bevalling (konerooknogwelbij) heb ik heel weinig energie dus kijk hier nu pas, sorry! Alles wat ik heb gaat natuurlijk naar ons meisje De bevalling is goed gegaan, naderhand was het een ellende (waar ik gelukkig weinig van heb meegekregen) en mijn herstel valt onwijs tegen hierdoor. De kleine meid is kerngezond, maar heeft wel wat opstartproblemen gehad waardoor we extra zorgen hadden. Nu is enkel het te weinig eten en weinig tot niet aankomen (wel >10% afgevallen) nog een issue. We doen hard ons best en de kleine ook! Erg vanzelf gaat het dus helaas niet, psychisch ben ik een wrak door mijn tegenvallende herstel en de zorgen rondom de kleine...maar ik probeer absoluut te genieten van haar en ze is zo geweldig mooi en lief en tevreden dat me dat geen enkele moeite kost. Ze is perfect! Net zo'n Anne-Geddes-baby horen we steeds
Gefeliciteerd met je meisje! Wat jammer dat de bevalling en het herstel tegenvallen. Heb je wel een lieve kraamverzorgster gehad? Ik hoop dat je ondanks alles toch genieten kunt van je kraamtijd en je kleine meisje en dat je gewoon heel vlug opknapt.
Gefeliciteerd! Net als je zwangerschap verliep mijn bevalling ook zo. Ik heb het met alles wel even moeilijk gehad en het heeft even geduurd voordat ik er op een fijne manier op kon terugkijken. Een tip: neem alle hulp die jef kan krijgen zodat je sneller uitgerust en hersteld bent. En geniet! Maar dat zit wel goed volgens mij.
Gefeliciteerd met je dochter! Jammer dat het niet allemaal vanzelf gaat, maar geef het tijd en alles komt goed. Heel veel sterkte met je herstel en hopelijk gaat je meisje snel goed drinken.
Gefeliciteerd!! Ik weet uit eigen ervaring hoe het voelt wanneer je baby meer dan toegestaan afvalt. Echt een ellende. En dan wil je ook echt alle hulp wel aannemen hè? Maar het komt vast goed! Hopelijk laat je gauw iets positiefs horen! Hoop dat je zelf ook gauw goed herstelt.