accapunctuur ervaringen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo
    zoals jullie wel weten post ik de laatste tijd veel . heb veel klachten met niet slapen en pijn, weeen die niet doorzetten bla bla bla .
    nu is t zover de vk heeft me aangeraden om voet reflex te laten doen dus ik heb gister daar heen gebeld en krijg een combi van naaldjes en voeten .
    ik ben daar in t begin vd zwangerschap ook geweest voor de misselijkheid en na 1 behandeling was t gewoon over .
    dus ik hoop dat dit werkt
    ze gaat de baarmoeder stimuleren om te kijken of de weeen door willen zetten .
    zijn er miss meiden die dit ook hebben laten doen net voor de bevalling en werkte t ????

2. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    ik heb er geen ervaring mee maar ga het wel ff volgen want dan ga ik het ook proberen.

3. happymama

ben iig geweest ze zei wel je moet t los laten de baby komt wanneer hij er klaar voor is , dat is natuurlijk ook zo . ze heeft wel iets gedaan om de baarmoeder te stimuleren en me meer rust te geven en dat ik dan dus ook beter slaap

4. happymama

heb nu wel een drukkend gevoel in me onderrug en een weeeig gevoel in mn onderbuik eerst waren t van die hele felle steken dat ik geen lucht meer kreeg

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    kijk dat zijn goede tekenen. Ik wil het graag zodat ik niet iedere week een shot moet krijgen en een nacht in het ziekenhuis moet verblijven om te slapen. Ik moet zo naar de vk en ga daar overleggen wat ze kunnen doen voor me.

Deel Deze Pagina