Hoi hoi Heb vandaag van de vk te horen gekregen dat ik bedrust moet nemen en houden. Had het wel aan zien komen maar toch overrompelt het je wel. Het begon gisteravond weer met buikpijn en veel gerommel maar kon er wel om doorslapen en vanmorgen was het erger geworden maar ben toch de deur uitgegaan want had zoiets van het zullen wel voorweeen zijn en tja ik ben niet iemand die stil kan zitten en ben dus met mijn schoonmoeder naar doetinchem gegaan met de planning om de laatste dingen voor de kleine te halen alleen kwam het er niet van ik had al veel last van een zeurende pijn en om de 20 minuten kwamen daar echt krampen dus heb ik op aandringen van mijn schoonmoeder de vk maar gebeld en ik moest als een speer naar huis en plat gaan liggen en even weer een plasje naar de ha brengen ivm blaasonsteking nou die bleek ik dus weer te hebben maar het ging niet best met me en dus kwam de vk toch maar even langs en ze zie moest echt plat blijven liggen en deed haar onderzoeken en voelde me buik aan en had om de 6a7 minuten krampen maar had verder geen ontsluiting enz. Nu is mijn urine op kweek gezet en ik lig al de hele dag op bed met nog steeds om de 6a 7 minuten flinke krampen die soms niet te houden zijn maar ze duren niet langer als een halfe minuut. Moest het goed in de gaten houden en meteen bellen als het erger werd of de tussentijd korter werd. Ben er wel van geschrokken maar het was wel te verwachten na 5 maanden verbouwing is het klaar en kon ik tot rust komen alleen is die klap hard aangekomen en moet dus zien dat ik me rustig kan houden en duimen dat de weeen niet toenemen en doorzetten. Heb gelukkig veel hulp van mijn schoonmoeder en die stuurt me ook wel op bed en doet de kids de schat. Nou ga even verder neuzen op het forum en dan proberen om wat te slapen.
Balen Ramona, maar bedrust is toch echt aan te raden nu... Veel sterkte, want het zal niet makkelijk zijn als je van nature al niet "stil kan zitten"! Laat je lekker verwennen en zorg goed voor jezelf en je kleintje! Liefs Manuela
Pfoew meid, valt niet mee om te horen denk ik ! Gelukkig ben je al bijna 35 weken, nog 2 weekjes volhouden en het komt wel in orde ! Sterkte ermee!
Die bedrust ken ik, moet al sinds 15 weken Niet leuk hé, maar wel het beste voor de beeb, heeft ze meer kans om langer te blijven zitten. Veel succes en beterschap meid!
Hoi Hier eigenlijk weinig verandering heb een vreselijk slechte nacht gehad en heb nog dezelfde klachten als gisteren en ja het op bed liggen is moeilijk voor me want ben echt wel een bezig bijtje normaal ja en nu moet je dingen uit handen geven. Ik hoop dat het allemaal snel minder zal gaan worden.
Hoi Hier weinig verandering heb gisteren nog medicijnen gekregen die de pijn zouden moeten verminder maar het doet weinig tot niks. Gisteravond de hele avond echt helse pijn gehad maar ben gelukkig in slaap gevallen Neem zoveel mogelijk rust maar met 3 kids is het toc hwat moeilijker maar we doen ons best dinsdag moet ik weer naar de vk en als het allemaal te erg wordt dan moet ik meteen bellen