Wanneer begon bij jullie de misselijkheid?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Muisje1981, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ben vandaag erg dizzy en hoofdpijn, af en toe flagen van misselijkheid..

Wanneer begon bij jullie de echte misselijkheid?

2. jolger

jolger Actief lid

8 mrt 2007
    124
    0
    0
    Ik heb wel wat last van misselijkheid maar dat wisseld nog al de ene dag wel last de andere dag geen last. Wanneer het bij begonnen is is ongeveer twee weken geleden.

Verder heb ik nu sinds een week wel meer last van vermoeidheid.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,
    Jolanda

3. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Rond 6 weken ging bepaald eten me tegenstaan. En had ik vaak ook een weeïg gevoel in mijn maag. Meestal begint het ook pas rond deze periode, maar bij sommigen is het al eerder.

4. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Je hoor soms mensen zeggen dat ze al een paar dagen voor NOD al last hebben, dus dat kan ook nog :D

5. Amle

Amle Niet meer actief

Vanaf week 7 was ik echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat misselijk. Dit heeft tot ongeveerd week 16 geduurd.
    Probeer gewoon wat dingen uit die goed op je maag vallen. Crackers e.d. hielpen bij mij niet, ik had meer aan een vette hap en een glas cola :(

Als het echt onhoudbaar wordt, kun je er zetpillen voor krijgen; Emasefene. Op doktersrecept, goed voor zwangere vrouwen.

Succes!

Liefs Elma

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    sinds deze week ben ik flnk beroerd en wordt naar mijn idee steeds erger.
    Moet de hele tijd een gevulde maag hebben anders sta ik te kokhalzen jummie not

7. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    alleen net voordat ik kon testen en de week erna was ik misselijk verder niet

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ben rond week 8 een week of 2 misselijk geweest. Lustte toen totaal geen warm eten. Na week 10 ging dat steeds beter en vanaf week 14 ofzo had ik nergens geen last meer van.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    zit in de 6 de week maar nog geen misselijkheid te bekennen had dit rond NOD wel een paar keer...
    LIEK

10. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Eeh ik wil je niet bang maken ;) maar vanaf 6 weken tot 20 weken de hele dag door! Niets hielp! :(

11. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zo'n anderhalve week voor NOD af en toe misselijk, vanaf week 6 barstte het echt los! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat misselijk geweest (emesafene gehad), nu alleen nog misselijk 's avonds wanneer ik het overdag te druk heb gehad..

Want let op...vermoeidheid kan je misselijkheid versterken.

12. Miran73

Miran73 Actief lid

Helaas,ik vanaf het begin tot nu toe................ :(

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    zo rond begin 7e week..
    nu nog steeds met vlagen..

14. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Nou dan heb ik nog een geluk gehad tot 20 weken vergeleken bij jou pff. Wat naar voor je...

15. Miran73

Miran73 Actief lid

Tja het is nou eenmaal niet anders....heb van alles geprobeerd...Gelukkig weet ik dat het ook anders kan,bij de andere twee zwangerschappen dit niet meegemaakt......en ik weet dat het straks weer over zal zijn....Nog even doorbijten....valt niet altijd mee.Ben ook erg moe hierdoor....maar positieve is dat er niet zoveel kilo's bij komen... ;) En het allerbelangrijkste is dat het met de kleine in mijn buik goed gaat,en daar ga je voor!

Voor alle anderen hier die nog misselijk zijn....bij de meesten gaat het tussen de 12 en 17 weken beter hoor! Dus kop op!

16. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Bij mij begon het met een week of 5/6 en heb het nu nog af en toe.

17. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    ik was al vanaf het begin savonds wat misselijk,maar niet heel lastig.

Nu gisteren voor de eerste keer moeten overgeven en dan zeggen ze dat het overgaat vanaf de 12 de week :d bij mij zal het juist gaan beginnen :)

18. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Vanaf week 6,5 ongeveer. En vandaag heb ik er eindelijk even wat minder last van, maar het is nog wel aanwezig!

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Bij mij is de misselijkheid helemaal niet gekomen, dus dat kan gelukkig ook!

Moe wel, maar dat hoort er ook bij... :)

20. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ik ben helemaal niet misselijk geweest, alleen soms in de avond een beetje raar op de maag maar dat was maar eens in de zoveel tijd,

Deel Deze Pagina