Ben vandaag erg dizzy en hoofdpijn, af en toe flagen van misselijkheid.. Wanneer begon bij jullie de echte misselijkheid?
Ik heb wel wat last van misselijkheid maar dat wisseld nog al de ene dag wel last de andere dag geen last. Wanneer het bij begonnen is is ongeveer twee weken geleden. Verder heb ik nu sinds een week wel meer last van vermoeidheid. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes, Jolanda
Rond 6 weken ging bepaald eten me tegenstaan. En had ik vaak ook een weeïg gevoel in mijn maag. Meestal begint het ook pas rond deze periode, maar bij sommigen is het al eerder.
Vanaf week 7 was ik echt van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat misselijk. Dit heeft tot ongeveerd week 16 geduurd. Probeer gewoon wat dingen uit die goed op je maag vallen. Crackers e.d. hielpen bij mij niet, ik had meer aan een vette hap en een glas cola Als het echt onhoudbaar wordt, kun je er zetpillen voor krijgen; Emasefene. Op doktersrecept, goed voor zwangere vrouwen. Succes! Liefs Elma
sinds deze week ben ik flnk beroerd en wordt naar mijn idee steeds erger. Moet de hele tijd een gevulde maag hebben anders sta ik te kokhalzen jummie not
Ik ben rond week 8 een week of 2 misselijk geweest. Lustte toen totaal geen warm eten. Na week 10 ging dat steeds beter en vanaf week 14 ofzo had ik nergens geen last meer van.
zit in de 6 de week maar nog geen misselijkheid te bekennen had dit rond NOD wel een paar keer... LIEK
Zo'n anderhalve week voor NOD af en toe misselijk, vanaf week 6 barstte het echt los! Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat misselijk geweest (emesafene gehad), nu alleen nog misselijk 's avonds wanneer ik het overdag te druk heb gehad.. Want let op...vermoeidheid kan je misselijkheid versterken.
Tja het is nou eenmaal niet anders....heb van alles geprobeerd...Gelukkig weet ik dat het ook anders kan,bij de andere twee zwangerschappen dit niet meegemaakt......en ik weet dat het straks weer over zal zijn....Nog even doorbijten....valt niet altijd mee.Ben ook erg moe hierdoor....maar positieve is dat er niet zoveel kilo's bij komen... En het allerbelangrijkste is dat het met de kleine in mijn buik goed gaat,en daar ga je voor! Voor alle anderen hier die nog misselijk zijn....bij de meesten gaat het tussen de 12 en 17 weken beter hoor! Dus kop op!
ik was al vanaf het begin savonds wat misselijk,maar niet heel lastig. Nu gisteren voor de eerste keer moeten overgeven en dan zeggen ze dat het overgaat vanaf de 12 de week :d bij mij zal het juist gaan beginnen
Vanaf week 6,5 ongeveer. En vandaag heb ik er eindelijk even wat minder last van, maar het is nog wel aanwezig!
Bij mij is de misselijkheid helemaal niet gekomen, dus dat kan gelukkig ook! Moe wel, maar dat hoort er ook bij...
ik ben helemaal niet misselijk geweest, alleen soms in de avond een beetje raar op de maag maar dat was maar eens in de zoveel tijd,