Gezellig Zal eerst beginnen hoe en wat over mijzelf: Ik ben mama van 2 kindjes 1 van bijna 3 jaar en 1 van 9 maanden! Zelf ben ik bijna 26 jaar Ik ben thuisblijfmama omdat het kan. Mijn man en ik zijn 11 jaar bij elkaar... Verder niet echt iets bijzonders... Volgende!!
Geloof dat ik me as mama van 3 mag noemen. Ben net 30, 12 jaar samen waarvan nu bijna 2 jaar getrouwd (in april tenminste) En geloof dat ik zwanger ben van kruimel nr 3. Ga morgen nog wel even een digitale halen, van dat gestaar krijg ik last van mijn ogen. Jullie succes met zwanger worden!
runner gefelciteerd! Ik ben 32 jaar, moeder van een dochter van bijna 5,5 jaar en een zoon van net 3 jaar. In december helaas een miskraam gehad van 11 weken. Ik ben nu ruim 13 jaar samen met mijn man. Ook ik wacht op mijn ei
Runner gefeliciteerd. Ik zal me even voorstellen ik ben een 32 jarige mama van 2 geweldige dochters.. een van 7 en een van 4. we hebben behoorlijk wat mee gemaakt afgelopen tijd en dus een derde steeds opzij geschoven, maar het bleef knagen bij ons beide, daarom nu toch besloten er gewoon voor te gaan.. afgelopen 12 januari heb ik mijn menstruatie gehad en toen geen pil meer geslikt, dit is dus onze eerste ronde. volgende week woensdag (8 februari) is mijn nod.
Hoi Dames, Zal me ook even netjes voorstellen. Ik ben 30 jaar, mama van een jongen van bijna 11 en een meid van 5 jaar. Ik ben 11 jaar getrouwd. In het dagelijks leven sta ik voor de klas(groep 7). Mijn NOD is 4 februari!
Hier ook een toekomstige mama van 3!! Ik ben 31 jaar en heb al 2 dochters, mn oudste is bijna 4 en mn jongste is 2. In juni verwachten we ons 3e meisje
samsal: lijkt me pittig groep 7, of vakt het mee? Ik ben dierenartsassistente in een dierenkliniek, heel wat anders diddlmouses: leuk al die meiden, een vriendin van ons heeft ook een meidengezin van drie, grappig om te zien dat hun middelste echt een doerak is en qua streken echt een jongen had kunnen zijn. Hoe wordt er bij jullie in de omgeving gereageerd op een derde? Bij ons weet iedereen het al heel lang dat we een derde willen, ook op het werk. Ik moet het ook al heel vroeg zeggen ivm rontgen en gasnarcoses, ik ben blij dat niemand er echt wat over zegt, behalve dan dat mijn moeder wel eens vraagt hoe ik het allemaal wil gaan regelen.. maar ja, ik kom ook uit een gezin van drie en zij heeft het ook gered!
Hoi meiden, mag ik mee kletsen? Zwanger van een zusje voor onze jongens van dec' 08 en aug' 10. Ben eind mei uitgerekend.
heey meiden, hier ook zwanger van de 3de! heeeel spannend weer allemaal! Ik ben mama van een zoon van bijna 7 (in maart) en een dochter van net 5 (december) Zelf ben ik 28 en mijn partner en ik zijn in Mei 8 jaar samen, het is bij ons dus net even iets anders gegaan dan "als het hoort/gepland" maar heel gelukkig met ons gezin. Wij verwachten in Juni onze 2de zoon Bij ons waren de reacties niet altijd even leuk: Zou je dat nou wel doen financieel gezien of Je heb toch al een zoon en een dochter, wat wil je nog meer? Nou, nog een gezond kindje die we heel veel liefde en geborgenheid kunnen geven De mensen die er echt toe doen (opa's/oma's/broers/zussen) die hebben allemaal heel leuk gereageerd. Ik kom uit een gezin van 4 jongens en 2 meiden, waarvan ik de oudste ben. Naast mezelf is ook mijn zusje (uitgerekend begin augustus) en mijn schoonzusje (uitgerekend eind augustus/begin september) zwanger. Echt een hele leuke bijzondere ervaring
Aaaah leuk het word al drukker Reactie op een derde weet ik niet... Ik denk dat er wel mensen zullen zijn die er wat van gaan vinden maar voor ons maakt het niet uit... Het enige wat ik dadelijk moeilijk vind is dat mensen denken dat wij voor een meisje gaan... Dit is niet zo voor ons... Leuk als het een meisje mag zijn maar veel leuker als het gezond is en dat we ons verlangde derde krijgen gezond en wel...Ons maakt het geslacht niet uit! Alleen hoe ik dadelijk moet reageren op opmerkingen vind ik moeilijk,.. Maar goed dat is nog ver in de toekomst misschien dat de hormonen me dan helpen!
@ Niek, mooi beroep, dierenartsassistente! Hier wordt regelmatig gevraagd (en dan vooral door vage kennissen) of het wel gepland is Ik vind dat een beetje een vreemde vraag! En idd (voor de 20-weken echo) dat we nu zeker voor een jongetje gaan. Nou nee, eigenlijk niet. Wordt al gezellig hier
toen onze zoon werd geboren had iedereen het over een koningskoppel en zeiden gelijk dat we klaar waren. Ik vind dat zo raar, het maakt mij ook echt niet uit wat het gaat worden als we weer zwanger zijn. Na mijn miskraam ervaring ben ik al blij als we alsnog een gezond kind kunnen krijgen. diddlmouses: het is een leuk beroep, maar niet als je zwanger wilt worden, je moet op zoveel dingen letten. Ik zit sinds mei in een nieuwe (derde) praktijk, maar daar zitten we nu nog maar met drie mensen en dus is het moeilijk om te vragen of ze het willen overnemen als er bv. een rontgenfoto gemaakt moet worden. Nu kan het geen kwaad, omdat wij loodschorten aan hebben en de straling nihil is, maar uit principe wil ik het niet, soms best een gepuzzel.. wat zijn er al veel zwanger van een derde hopelijk gaat het bij iedereen snel!
Leuk dat er zoveel meiden zijn. Bij ons zijn de reacties op een derde ook verschillend. Maar de mensen die er toe doen reageren allemaal positief gelukkig. Zoals niek zei, wat zijn er al veel zwanger voor een derde. Hoop dat wij ook snel mogen volgen. Hoe denken jullie kinderen er trouwens over? Mij zoon wil graag een broertje en mijn dochter van 5 wil helemaal geen baby.Heb haar er al proberen erbij te betrekken door te zeggen dat ze mag helpen etc.
Bedankt voor het welkom meiden! Voor de zwangeren, van harte! En hoop dat de rest snel volgt!! Ik duim!! Hier veelal leuke reacties, meeste hadden het wel verwacht, alleen niet zo snel (wij zelf eigenlijk ook niet, was meteen raak). Veel opmerkingen van nu hoop je natuurlijk een meisje (van buitenstaanders)....stomme opmerking! Maar zo zijn veel mensen nou eenmaal. Tis een meisje een dat vinden we geweldig! Maar dat waren we met een jongen net zo geweest, gezondheid boven alles!! Ons oudste zoontje vraagt veel wanneer de baby nou komt en zit veel aan mn buik. Merk dat de jongste mn groeiende buik interessant vind, maar heeft verder geen idee. Ik kijk zo ontzettend uit naar ons meisje!!
Gevonden! Ik kon hem niet openen via het topic onder ''zwanger worden'' dus moest even op zoek. Leuk om hier verder te kletsen! Samsal, al getest?