Bedstee, hoe lang leuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Stiekem ben ik heel erg verliefd geworden op de lief! bedstee. Alleen is hij conpleet bijna 800 euro. Nou vind ik dat niet zo erg als hij er echt lang mee doet. Hoelang zal zo een bedstee leuk zijn? Zou dat kunnen tot de middelbare school?

2. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat je er zolang mee doet. Mijn zoon is nu 10 en ik denk dat hij dat niet meer leuk zou vinden. Ik gok tot een jaartje 7-8....

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Oh, dat bed is echt prachtig!!!! Ik zou 'm ook wel willen. Volgens mij kan je het ook wel voor een redelijke prijs weer verkopen?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zou hem op marktplaats zetten als je dochter hem niet leuk meer vindt.

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik vind hem ook te gek! Alleen lijkt hij me niet mee gaan tot de middelbare school...

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    :D ik was 12jr toen ik een bedstee kreeg heb erin geslapen totdat ik de deur uit ging, nu slapen mijn kinderen erin ;)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben zelf een cottage bed gekocht voor onze dochter toen ze 2 was en ik ga er vanuit dat ze daar gewoon minstens de hele basisschool tijd mee doet. Ik kan wat varieren met gordijntjes ofzo (die er nu niet hangen) of met spulletjes die op de plank staan en eventueel een lampje aan de binnenkant. Dus misschien groeit dat wat mee - maar ze doet het er maar mee voorlopig :)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik twijfel nog steeds. Heb gister mijn neefjes (van 5, 8 en 10) gevraagt wat ze ervan vonden en de oudste 2 vonden het echt niet leuk meer.... lastig.... Anderzijds doet ie het er inderdaad maar mee zolang ik dat vind haha..

9. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben voor de jongens zelf een bedstee getimmerd, onder de schuine wand, precies de lengte van twee bedden. Ik denk dat ze daar nog wel een hele tijd in kunnen liggen. Als ze ouder zijn mogen ze zelf regelen hoe de binnenkant moet zijn en als de buitenkant een nieuwe kleur moet, ook prima.
    Vriendin van mij heeft tot ze op haarzelf ging in een bedstee geslapen.

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind de bedstee van lief! ook heel leuk maar persoonlijk voor een meisje het leukst. Voor jongens vind ik een boomhutbed of een huis (bedstee) van hout veel leuker en stoerder en daar zullen ze veel meer plezier van hebben.

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Er is een jongensvariant he, een grijze met sterren.
    Lijkt mij juist dat een boomhutbed sneller niet meer leuk is. En we willen zowieso geen bed de hoogte in (half hoog of hoogslaper)

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ja die heb ik gezien die grijze maar weet niet. Ik denk dat jongens op die uitgekeken zijn na een paar jaar. Ondanks dat ik hem leuk vind ;)

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Das dus precies mijn twijfel, hij is niet lang stoer denk ik...:cool:

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    de bovenkant is open he dus daar kan je op zich best wat mee - als je daar ter zijner tijd een camouflage net spant bv kun je daar ook van alles in hangen. Van jungle, tot leger, tot vliegtuigen... En dan oogt het ineens al een stuk anders. Maar ik kan me voorstellen dat het voor een meisje misschien anders is.

15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Voor een jongen lijkt het me sneller niet leuk dan voor een meisje (maar een boomhutbed lijkt me nog eerder niet leuk, geloof ik). Al ligt het natuurlijk ook wel aan je kind...maar denk gemiddeld misschien met een jaar of 7 oid? Met 8 ben je tegenwoordig echt al 'heel wat', zeg maar. :D

Deel Deze Pagina