Advies nodig kapsel zoon!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jatobe, 17 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Een paar weken geleden heb ik ook in dubio gezeten wat betreft het kapsel van mijn zoon (deels krullen) en er een klein stukje af laten halen. Inmiddels is het ongeveer terug weer op dat niveau (groeit vrij hard) en ik heb echt geen idee wat hem nu het leukst zal staan. Willen jullie meedenken?

Hij heeft nog een beetje 'peuterhaar': dwz: hij heeft enorm dik haar aan de achterkant, bovenop redelijk dik en met krul, maar aan de zijkanten en aan de zijkant van de bovenkant zeg maar, nog vrij dun haar en er komen nog meer lagen nieuw haar aan. Die komen er nu onderdoor.;)

Wat zou hem nu het leukst staan? Ik vind dit eigenlijk iets te rommelig, met name door die nieuwe laagjes haar die eronder uit komen aan de voorkant. Zal ik het laten knippen op de lengte van die nieuwe laagjes en dan achter gewoon kort en zijkanten ook (bovenop dus iets langer). Maar dan wordt het dus wel kort.

Wat vinden jullie? Ik kan elke hulp gebruiken!:)

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    en deze foto's: (zoonlief kijkt wat glazig door de behoorlijk flits:))

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik vindt ze onderin te dik.... Dus of laten opknippen, of juist laten groeien voor een klein krullenbolletje:D nou ja hij heeft slag he in zijn haren.

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hai, dank je voor je reactie! Ik heb het korter laten knippen met bovenop iets langer. Ik vind t leuk!

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik vind het model in het tweede bericht niet mooi. Ik zou het dus iets langer laten.

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    model? dat is het 'voor' kapsel....

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ja ik bedoel het model dat in zijn haar geknipt is. Het kapsel dus.
    Je brengt haar toch in model.
    Ik vind het kapsel op de bovenste fotos het leukst, maar dan zou ik het niet wegknippen op om zijn oren. Iets meer laagjes dus.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou het laten groeien. Dus tot onder zn oren. Maar goed... ik hou van lang haar :)

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik zou het wat op laten knippen en bovenop iets langer laten, maar wel zo dat het mooi overloopt. Of als je van je lang houd juist hier even doorheen bijten en niets doen voorlopig.. Maar goed ik zou dat persoonlijk niet doen op deze leeftijd,te veel werk het haar dan in model te krijgen met gel etc.

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Eens met lov:)

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Huh... gel? Heb ik nog nooit gebruikt.

Jatobe... foto van T in mijn album. Het is nu wat korter maar wel willen het weel laten groeien naar die lengte.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zoon van mijn vriendin wel hoor,die heeft zo veel krul dat het zonder gel (van dat fudge spul bedoel ik eigenlijk) echt niet zit..

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Dit dus!!!

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    De zijkanten zijn nog een beetje baby/peuter haar, veel dunner ingeplant dan achterin. Ik heb het voor nu korter laten knippen, omdat het haar nog niet overal even dik is, er zit echt een enorm verschil in, vooraan is het echt een beetje pierig. Het is wel de bedoeling als het aan de zijkant ook wat voller wordt, dan het weer een wat langer kapsel wordt, want ik vind lang het leukste eigenlijk bij kleinere jongetjes. Maar dit is het voor nu geworden! (op de foto is het net of je er doorheen kijkt, maar dat komt denk ik door de flits);)

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Leuk! En dan straks op naar stoer lang kapsel!

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Jep, dat is de bedoeling! Maar voor nu staat dit best guitig vind ik. Vind guitig ook echt een goede woord (beetje tuttig misschien haha, maar ja)

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nee hoor niet tuttig, het is gewoon een wat netter kapsel zo.
    Past bij zijn gezichtje!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Eens!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

20. Jatobe