Zwemmen jullie weleens met jullie peuter van (net) 2? Mijn zoontje slaapt nog af en toe overdag en we hebben nu een cadeaubon gekregen van Aqua Mundo, centerparcs, maar dan vanaf 16.30. Hoe doen jullie dit dan, is je kind dan niet kapot 's avonds op weg naar huis? Zouden jullie gewoon gaan?
Gewoon een keertje doen als je de volgende dag niet vroeg op hoeft. Doe je de dag zelf rustig aan, mssn nog even slapen of anders rusten in de middag en savonds lekker zwemmen. Kan best voor een keertje toch...zal je kindje lekker uitslapen de volgende dag
Met een peuter van net 2 ben je na 1-2 uurtjes vaak ook wel uitgezwommen. Dan is het nog niet zo laat toch?
O ja hoor dat zou ik gerust doen. Tussen de middag wat later op bed eventueel. Dat die net wakker is voor je gaat zwemmen.
Hier zwemmen we ook met regelmaat 's avonds. Houdt er inderdaad vaak wel rekening mee en leg hem 's middags dan wat later op bed. Toen hij jonger was liet ik hem nog wel eens 2x slapen van tevoren. Ik zou het gewoon uitproberen, hier is het altijd wel een succes. Maar ik weet dat er ook kindjes zijn die het niet zo goed trekken, omdat ze erg gehecht zijn aan de vaste bedtijd of door alle drukte erna niet in slaap komen.
Dan zou ik wel zorgen dat je er om half 5 bent. Broodjes mee voor daar of op de terugweg. Ws ben je na 1,5/2 uur meer dan klaar. Zeker op dat tijdstip.
Dl (2) zit op peuterzwemmen. Soms speelt ze nog ff na, maar na uiterlijk een uur is ze wel op (of koud).
Oooow heerlijk! Gewoon proberen. Als het niet lukt dan ga je na een uurtje weer naar huis. Ieder kind is anders. De meeste kinderen zijn wel moe na het zwemmen, maar dat geeft toch niets? Thuis gewoon lekker in bed! Voor onze dochter zou dat tijdstip ideaal zijn! Ze slaapt na de lunch tot half 3-half 4, en wij eten meestal pas rond 19.00 uur. Daarnaast is ze een echte waterrat. Met peuterzwemmen houd ze het altijd lekker lang vol. Na de les gaan we altijd nog vrij zwemmen, als we dan thuiskomen is het ongeveer tijd voor haar middagdutje 👍 Slaapt jullie peuter nog overdag? Laat je ons weten hoe het was?
gewoon doen. Na het zwemmen tandenpoetsen en pyama aan. Als de slaap dan toeslaat in de auto kun je je kleintje zo overleggen in bed (Y)
Ik zou het ook gewoon doen! En dan lekker in de auto in slaap laten vallen op de terugweg.. neem alvast een pyjama mee, dan kan je die na het zwemmen gelijk aandoen en kan je hem zo van de auto in het bed tillen (die mazzel hebben wij tenminste vaak )
QUOTE=ikkie97;19364071]Met een peuter van net 2 ben je na 1-2 uurtjes vaak ook wel uitgezwommen. Dan is het nog niet zo laat toch?[/QUOTE] Onze dochter krijgen we juist nooit mee uit het center Parcs zwembad...
Onze zoon vind het heerlijk in het zwembad hoor die wil na 2 uur nog niet terug naar huis schreeuwt alles bij elkaar. Als ik savonds ging zorgde ik het middag slaapje iets later was dan normaal en dan na het bad lekker spelen en doen en dan tussendoor FF wat eten. En dan weer spelen. Ik heb bij mijn zoontje nooit gemerkt dat hij moe werd vaak was hij zo druk aant spelen en dan in de auto viel hij in slaap haha