laat gaan slapen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door tweety, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoon van 6 heeft moeite met gaan slapen. hij ligt soms om 22.00 nog wakker. soms komt ie 10x naar beneden en soms 2x. soms denken we o hij slaapt en dan opeens om 21.00 ofzo staat ie naast je of nog weleens later. ik heb al vanalles geprobeerd maar ben nu ff uit mijn ideeen.

het gevolg is dat ie smorgens zijn bed niet uit te krijgen is en aan het eind van de week is er geen land meer mee te begzeilen.

wilde eigenlijk eens de homeopathisch tabletjes gaan proberen iemand ervaring ermee? vb kindival.

andere tips zijn ook welkom

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn dochter slaapt altijd wel goed maar laatst had ze waterpokken waardoor ze niet sliep van wege de jeuk, wij hebben toen slaapsiroop gehaald , ze nam om 18:45 10ml er van en om 19:00 was ze als een blok in slaap gevallen, dit is ook homeopatisch, schijnt het zelfde te werken als de tabletjes zei de mw van de tuinen.

3. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Hier konden de jongens ook altijd heel slecht slapen, vooral de jongste. De HA heeft toen een test gedaan om te kijken hoeveel en hoe laat zij zelf melatonine aanmaken. (Moesten ze op bepaalde tijden in de avond/nacht een speciaal watje in de mond) Hier kwam dus uit dat ze dit van zichzelf uit heel laat pas aan gaan maken. Daarom heeft de HA ze een bepaalde dosering melatonine gegeven die ze altijd een half uurtje/kwartiertje voor het slapen gaan innemen. Sindsdien zijn de slaapproblemen voorbij.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik denk idd ook dat hij last heeft met melatonine. ik herken het wel als ik zelf de nacht had kon ik ook niet altijd slapen. ik zal eens met de ha overleggen. bedankt voor de antwoorden.

Deel Deze Pagina