DL is nu bijna 4 maanden. Ze drinkt rond 20u30 haar laatste fles en slaapt dan rond 21u30 tot zo'n uur of 5 a 6. Na de fles van ongeveer 17u30 (kan verschillen qua uur) slaapt ze hooguit een uurtje en wil dan niet meer verder slapen. Op zich voor mij geen probleem, maar ze is precies zo moe. De vorige dochters sliepen toen al van een uur of 19. Is dit normaal? Of zou ik toch moeten proberen haar niet meer uit bed te halen van 19 u? S morgens na haar fles slaapt ze gemakkelijk nog een paar uur...
Mijn zoon is net 4 maand en die slaapt van 00:00 tot 6:00 als ik geluk heb. En dan na de voeding meestal door tot 9. Daarna drinkt hij ongeveer om de 2 uur waarbij hij steeds drie kwartier slaapt. savonds meestal van 21:00 tot 22:30, waarna we gaan douchen en weer voeding en dan de nacht in. Hij krijgt wel borstvoeding, is meestal wel een verschil met de fles.
Mijn zoontje gaat nu rond 21:00 uur naar bed. Snachts komt hij nog 2 keer. Ook borstvoeding. Om 21;00 uur is hij gewoon moe, dus voed ik hem en slapen. Eerder heeft hier ook geen zin, hyperdepieper wakker ^^
Hier hadden we toen ongeveer dezelfde tijden als die jij noemt. Rond 18.00 ging hij nog een uurtje slapen (na de fles van 17.00). Dan rond 21.00 z'n laatste fles en de nacht in tot een uurtje of 5.00. Dan kreeg hij z'n eerste fles en sliep vervolgens tot een uurtje of 9.00. Mijn mening is dat een kind op die leeftijd echt niet perse op een bepaalde tijd naar bed hoeft.