bedtijd en op bezoek gaan ...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dwezelin26, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwezelin26

Dwezelin26 Actief lid

20 nov 2008
    308
    0
    0
    Ik vroeg me af hoe jullie omgaan met de bedtijd van jullie kleintje en op bezoek gaan. Mijn meisje is 12 weekjes en slaapt nog niet echt op vaste tijden. Ik probeer haar wel zo veel mogelijk op bed te leggen vanaf de voeding van 19.30 - 20.00 uur (komt nu een paar keer zo uit, net overgestapt op FV dus nog niet echt een ritme ingebouwd).

Als jullie dan ergens op bezoek gaan, laten jullie haar dan slapend in de maxi cosi als je daar aankomt? En heeft jullie kindje er veel last van als je dus afwijkt van je patroon?

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Toen tygo klein was en we echt een poos op visite waren nam ik de wagenbak mee en hier sliep hij dan in en sliep hij nog als we weggingen dan legde we hem over in de maxo cosi.

Tygo heeft eigenlijk nooit last gehad als zijn ritme een keer anders was. Wij gaan savonds ook gewoon weg en hij gaat gewoon bij iedereen slapen savonds.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn sliep/slaapt nooit op vaste tijden. Wij namen de kinderwagenbak altijd mee, en als ze moe werd legden wij haar daarin om te slapen. Tegenwoordig nemen we het campingbedje mee. Ze slaapt overal wel, als ze maar alleen ligt.

Deel Deze Pagina