Ook mijn zoontje gaat nu naar de basisschool en merkte de eerste weken niets van de moeheid, maar juist meer energie. Hij gaat altijd al om 19:00 uur naar bed en sliep dan direct ,maar eenmaal op school kwam hij juist telkens uit bed en dan was het o mama de juf heeft gezegd dat ...... Na twee weken was dat gelukkig over en nu slaapt hij tussen 18:30 uur en 19:00 uur en is dan om 07:30 uur wakker.
Mijn oudste gaat sinds hij naar school gaat tussen 7 en half 8 naar bed. Daarvoor meestal rond 8 uur. Maar ja, toen kon hij nog een aantal dagen per week uitslapen en dat kan nu echt niet meer. Om 7 uur moet hij eruit en die nachtrust heeft hij hard nodig. Hij slaapt ook altijd binnen een paar minuten. Hij slaapt zelfs nog 2-3x per week 's middags een uurtje bij. Het is nu wel wat meer haasten 's avonds, niet meer spelen na het eten, maar gelijk in bad en naar bed, anders lukt het niet op tijd.
hier gaan ze ergens tussen half 7 en 8 in bed, alhoewel het eerder vroeg is dan richting 8 uur (dan zijn we vaak overdag weg geweest en toch al wat later thuis). als ze heel moe zijn eten we gewoon om half 6 en liggen ze om half 7 plat. denk niet dat er in november zoveel zal veranderen. ze worden hier trouwens altijd uit zichzelf wakker tussen 6 en 7.
Mn zoontje zit nu in de 2e schoolweek op school dus hij slaapt al om 20 uur in bed....voorheen was dat 21 uur...nu zegt hij de laatste tijd dat hij moe is....logisch dat is te verwachten.... Volgende week is de herfstvakantie, hij gaat naar vakantieopvang. Ons doel is dat hij op korte termijn om 19.30 uur naar bed gaat....
herkenbaar, hier pcies hetzelfde. Mn zoon sliep toen laat tussen half 9 en 9 uur. Nu hij al bijna 2 weken op school zit slaapt hij om 20 uur. Hoop volgende week (herfstvak) en hierna dat hij om 19.45 uur naar bed gaat met ons doel dat hij uiteindelijk om 19.30 uur naar bed gaat. Mijn man komt pas om 18.30 uur thuis van zn werk en wilt graag 'n uurtje met hem genieten en eten en zo. Hem om 19 uur naar bed brengen is onmogelijk. tenzij hij 't anders aangeeft.... Voordeel dat hij elke ochtend tot 07.30 uur kan uitslapen voordat hij naar school gaat (die begint om 08.45 uur).
Gisterenavond bruiste mijn zoon enorme energie, zo hebben we daarom gisterenavond om 19 uur even de boswandeling gemaakt. Daarna sliep hij rond 21 uur lekker in bed tot vanmorgen 08.15 uur....volgens mij moest hij zo nodig heel veel energie kwijt....Op school zit hij alleen maar alsdoor zitten en zo...te weinog beweging....daardoor wordt hij niet moe van.
pfoe.. hier zaterdag uiteten geweest.. lekker vroeg dus half 8 in de auto terug. maar zondag.. man o man.. wat een dramaqueen.. om alles huilen.. maar nee hoor mevruow is niet moe. gek genoeg was ze vanochtend om 8 uur nog niet wakker.. terwijl ze normaal hooguit tot half 7 slaapt lang leve de herfstvakantie!
Heerlijk voor jou zeg..... Ik moet even wachten tot donderdag dan kunnen Matthew en ik uitslapen. Hij zit nu op de BSO waar hij ontzettend naar zn zin heeft. ook al lag hij gisterenavond om 21.15 uur in bed door de verjaardag...tsja....
helemaal niet deze week... zag dat ze echt allemaal leuke dingen gaat missen! theater, brood bakken, pizza bakken, kampvuur.. Nouja.. ik geloof dat ze in ieder geval met papa dr serviesje gaat afschilderen.. die vermaken zich wel heel de week Zie facebook.. echt schattig.
Hier ligt de oudste er om kwart voor 8 in, maar is 's ochtends niet goed wakker te krijgen. De jongste die gaat om 7 uur, en dan ben ik daar even bezig en daarna ga ik de oudste halen
onze zoon zit nu in groep 2, en ging voor hij naar school altijd rond 20.30 naar bed, en ging in groep 1 om 20.00 naar bed en nu nog steeds. hij is dan zo rond 7.45 wakker.
Ik denk dat mijn zoon op jouw zoon lijkt, hij zit nu op groep 1 en gaat om 20 uur naar bed, voorheen was dat tussen 20.30a21 uur. Naar school gaan is hij dan om 07.30 uur wakker. Mooi toch.
pff hele vakantie (!) behalve de maandag was mevrouw om half 6 wakker en uit bed. (en ook nauwelijks terug te stoppen dus) en vandaag as het weer schooldag.. jullie raden nooit wie er NIET uit bed wilde!