@Saskia, hier heeft ze nooit op de dag geslapen helaas. Liep tot 11uur savonds met haar op. Heel vermoeiend! Met oud en nieuw ging ze pas om half 4 snachts naar bed!! We hadden de hoop dat ze eerder in slaap zou vallen maar ze was niet moe te krijgen. Kon haar ook niet om half 9 naar bed brengen omdat we een huis vol bezoek hadden (ook met andere kinderen) dus die ging natuurlijk niet slapen. Maar dat ze het dan gewoon tot half 4 vol kan houden is toch wel erg he haha. Merkte jij wel verschil toen ze naar de basisschool ging? Ik hoop namelijk echt dat ze dan wat beter zal gaan slapen. @miranda, Ja hier ook wel een uitslaper. Ze moeten denk ik toch ergens de slaap pakken dus dan doen ze het liever sochtends haha. Maarja volgende maand is dat afgelopen en gaat ze naar de basisschool, dus dan moet ze wel vroeg op.. Wordt nog wat, want als ik haar wakker moet maken sochtends dan mag ik wel een heel orkest naast dr bed zetten haha.
Ze is nu wel moeier ja... Maarten eenmaal in bed slaapt ze vrijwel meteen terwijl ze "vroeger" vaak zelf nog een boekje las.
Eva is vorige week voor het eerst naar school geweest, meteen de hele week. Ze was wel moe, we hebben haar de gewone tijd naar bed gedaan (19:30) en ze was telkens rond 6 uur alweer klaarwakker. Zaterdag de hele dag naar de Efteling geweest, ging prima. Gister hebben we haar wel om 18:30 naar bed gedaan, denk dat we het zo maar gaan doen, een paar dagen per week lekker vroeg naar bed, want ze is toch rond 6 uur wakker. Vandaag was het weer laat, bijna 20 uur.... maar ze lijkt het prima te trekken. Maar morgen doen we weer 18:30 denk ik. Eva gaat wel slapen, alleen bij Lisa gaat het wat lastiger. Maar het gaat ook niet lukken om Eva eerder naar bed te doen dan Lisa
Jari zit inmiddels in groep 3, maar hij gaat sinds hij naar school gaat om half 8 naar bed. De ene ochtend is hij dan om half 7 al wakker, de andere moet ik hem wakker maken en kan hij er niet uit....
Hij zit nu 3 maanden op school en we gaan rond 19 uur naar boven en om 19.30 liggen ze in bed. eerder is niet echt haalbaar en later wordt te laat.
Hier vanochtend gewekt met: "MAMA JE WEKKER GAAT. MAMA JE MOET OPSTAAAAAAAHAAAAAAAN!" *gaap* Maar meestal slaapt ze nog als ik opsta en wordt ze wakker als ik om 7 uur wegga.
hier ook sinds dat ze naar de kleuterschool gaat om 19 uur echt moe en moet ze naar bed, toen ze nog niet naar school ging lag ze er niet veel later in hoor, hooguit 8 uur