Kleding kindjes voor bruiloft

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Nina Sanders, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hello. In juni hebben wij een bruiloft. Van; jawel.. mijn moeder. Ze heeft gevraagd of wij het oké vonden als de oudste de ringen gaan brengen. Niet zo mijn ding, dat zoetsappige, maar het draait die dag niet om mij dus fine by me. :) Afgezien van het feit dat ik nog niet weet wat ze precies voor jurk aan doet (dit wordt waarschijnlijk wat sjieke, nette jurk met knielengte - haar kennende een frisse lente kleur of donkerrood). Maar dit weet ik natuurlijk nog niet.

    Nu wil ik langzaam aan wat inspiratie op gaan doen voor onze kleding, want dit is natuurlijk een excuus om te shoppen. Aangezien ik dan ruim 6 mnd zwanger ben, zal ik waarschijnlijk kiezen voor een nude jurk met high heels. Horloge en mooie ketting erbij. Verder niet te veel poespas.

    Maar nu dan voor mijn jongens. Ze zijn 3,5 en 1,5 en ik gok dat de jongste dan al wel kan lopen. Ik ga ze niet een pantalon, overhemd, jasje en strik omdoen :o: maar ik wil uiteraard dat ze wel iets moois dragen. Dat wordt dus geen jeans of henleyshirt ;).

    Wie o wie heeft tips of weet leuke webshops? Ik zoek me suf maar ik kan echt vrij weinig vinden. o_O
     
  2. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
  3. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.988
    25.425
    113
    Zou je niet eerst het thema afwachten?
    Er is ook nog wel weinig want de zomercollectie is er nog niet. De linnen (korte) broeken en overhemdjes komen ergens in maart/april pas weer.
     
  4. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    10.946
    15.463
    113
    Vrouw
    Ik heb destijds alles in de Zara gehaald.

    Korte broek, hemdje, strikje en bretellen.

    In deze stijl was het.
    Wel andere kleuren (aangepast en de bruid en bruidegom).
    IMG_20210122_103734.jpg
     
    Edith1987, Baileyy, Vergeten en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.161
    6.689
    113
    Vrouw
    Heeft Next daar ook niet veel voor? Ik heb voor oudste een keer wat bij Kiabi besteld. Was een complete set, maar was het te warm voor in juli. In juni lijkt die kans me minder groot, maar zou er voor de zekerheid rekening mee houden.
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja thema afwachten is slim, maar ik weet ook dat ze het grotendeels als verrassing willen houden, dat maakt het wat complex ;).
    Kleurkeuze kunnen we natuurlijk tzt bepalen, maar het gaat me meer om goede basics. Het is nl de bedoeling dat ze het later nog een keer aan kunnen.
    Zara kids is een goede keuze.
    Het wordt sowieso een lange (linnen?) broek want als ik iets hekel is het een korte broek, tenzij het super heet is natuurlijk.
    Ik wil ook gewoon alvast wat inspiratie op doen.
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh ja goede. Het is begin juni, dus ik verwacht niet al temperaturen van 40 graden :p
     
    JupitR vindt dit leuk.
  8. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.401
    4.722
    113
    Ik vind Zara altijd wel mooie dingen hebben die aan kunnen maar een bruiloft. Mayoral zoals hierboven genoemd ben ik ook fan van. Ik zou voor nu eerst even het thema en lente/zomercollectie afwachten
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.917
    12.392
    113
    Vrouw
    Een leuke stoere chino broek?
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zat ik idd ook aan te denken! Die kun je ook met alles combineren..
     
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik ben zelf meer van kinderen in een normale, maar nieuwe outfit bij een bruiloft, en dan een nettere broek dan jeans, maar wel met een t-shirt en geen overhemd, want dat zou ik ze later niet nog eens aantrekken. Mijn zus had bij de bruiloft van mijn broer voor de jongens een matching outfit, dat vind ik wel leuk voor een bruiloft, springen ze net wat meer in het oog. Voor meisjes vind ik het makkelijker, want een leuk jurkje dragen ze prima later ook nog casual.
     
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wij zijn in september getrouwd zoals je weet.
    N was echt rete knap die dag!
    Mijn schoonmoeder had een nette jeans gekocht, roze overhemd en een bijpassend jasje.
    Dat jasje is na de ceremonie uit gegaan.

    zal even een foto posten
    *haal ‘m straks weer weg*
     
    Krabje, chrystel73, Mamavanvier95 en 8 anderen vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Of zich dragen ze hier normaal ook wel een blouse of een polo oid. Dus een overhemd vind ik geen probleem. Thuis kies ik vaak voor makkelijk. Jeans met een fijne tricot top/sweater of katoenen broek met een leuke blouse.
    Matching outfits op zich leuk, zolang het niet over the top is. Overdressed hoeft van mij ook niet ;)
    Ze houden het ook best klein.
     
  14. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.282
    4.152
    113
    Ik heb afgelopen jaar 2 bruiloften gehad, mijn zoontjes hadden toen gewone broeken, een t shirt en een linnen colbertje erover en converse als schoenen. Netjes maar toch normaal. En matching, want zo’n moeder ben ik.
    H&M heeft leuke colbertjes.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh dit is heel leuk! Hier zou ik dan persoonlijk een chino onder doen en idd goede sneakers. Heel leuk! Ook die roze blouse!
     
  16. Lm2

    Lm2 Niet meer actief

    Ik zou de zomercollecties even afwachten en dan kijken bij merken als
    Nixnut
    Play Up
    Pomp de luxe
    Phil & Phae
     
  17. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dit was passend bij mijn man :p
    Die had dan alleen geen jeans aan natuurlijk ;)

    overigens komt alles bij H&M vandaan.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Hier ook voor bruiloft met 2 zoontjes erbij als gasten outfit vd Zara. Gestreepte T-shirtjes + saliegroene tuinbroekjes (korte broek). Houd niet van dat gelikte zo bij kleine kinderen zelf, dit stond leuk.

    (alleen jammer dat we niet naar de bruiloft zijn geweest uiteindelijk omdat jongste van 1,5 in zkh lag)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh wat leuk, een tuinbroekje!
     
    pippa26 vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @pippa26 heb je toevallig een fotootje?
     
    pippa26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina