Tractatie 3 jarig meisje..

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Minny, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Binnenkort wordt ons meisje alweer 3 jaar!
    Wat is een leuke traktatie voor de creche?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    een grabbelton met kleine kadootjes!

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    En dan niks te eten?

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    wat kaas en worst op een prikkertje in de vorm van een bloementje, blaadjes maak je van een half plakje komkommer en die prik je in een bloempot met oase

5. arve

arve Actief lid

5 jul 2007
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Ik heb bij de Wibra stoepkrijt gekocht in de vormevan een potlood en daar iets lekkers eraan gemaakt, werd leuk ontvangen en de kids waren lekker druk met stoepkrijten hahah

6. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    kijk eens op www.party-kids.nl

Maar ook groot stoepkrijtjes(bij de action)
    badbeestjes
    kleurpotloodjes
    bellenblaas

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb met M houten doosjes gekocht bij de Xenos, die samen beschilderd en versierd en daarin krentjes en ander gedroogd fruit: papaya en mango.

8. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hier viert de oudste het morgen.
    Hij trakteert dropveters met een paar chippies eraan.
    Geen kadootje erbij want alles wat hij zelf tot nu toe gekregen heeft is toch een beetje troep (sorry voor de trotse bedenkers/gevers!)

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Mijn meisje is helemaal gek van Dora dus wij hebben van die Dpra-rugzakjes geknutseld.
    Daarrin een dora koekje, M&Ms en een stickervelletje van Dora/Thomas de trein voor de jongens.

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Oeh, ik moet er ook bijna aan geloven. Maar weet ook nog niks. Ben helaas niet zo creatief.

Dus alle ideeen (en foto's!) zijn welkom! ;)

11. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik ben zelf dus ook totaal niet creatief.
    En de cadeautjes van andere kids zijn leuk, maar stellen idd niet zoveel voor. Het enige leuke cadeautje wat me is bijgebleven is een tandenborstel. Die gebruiken we nog steeds :D

Mijn zoontje heeft de laatste keer op kleine piratencakejes getrakteerd, maar je kunt ook niet elke keer met cake aankomen zetten.

12. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

Mijn dochter heeft gister getrakteerd. Ze heeft bumba met knijpfruit aan de achterkant getrakteerd. Even kijken of het lukt om een foto te plaatsen.

Bekijk bijlage 154221

13. EmvSenR

EmvSenR Niet meer actief

En toen mijn zoontje 1 werd heb ik op Pinguïns getrakteerd met smoeltjes erin.

Bekijk bijlage 154223

Toen mijn dochter 2 werd heb ik van die gedraaide gekleurde plastic rietjes gekocht bij de xenos met een gezicht van een beestje erop. Daarna op gekleurd papier een grote vlinder uitgeknipt. Rietjes daarop geplakt en van gekleurd papier allemaal rondjes op de vlinder geplakt. Daarna de vlinder in een gekleurde plastic beker gezet met kapitein koek erin. Heb helaas hie nooit een foto van gemaakt. Maar zag er erg leuk uit.

14. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0

Dit heb ik gedaan, het was een groot succes en heel simpel en snel te maken.

15. Bri

Bri Niet meer actief

Toen zoonlief 3 werd, heb ik samen met hem cakejes gebakken. En die hebben we meegegeven naar het kdv, met versierspulletjes waarmee de kindjes hun eigen cakeje zelf konden versieren.

Niet verantwoord, want veel suiker en vet, maar wel erg leuk. Ik hoop niet dat er ouders zijn die het me kwalijk nemen dat ik cakejes heb uitgedeeld.

En als cadeautje (ook voor de kindjes uit de groep die er die dag niet waren) een klein busje met kleurpotloodjes.

Deel Deze Pagina