Hoi allemaal, Wie heeft deze slaapzak voor zijn/haar dreumes en hoe bevalt ie, is het een handig ding en lekker warm? Is zo'n slaapzak genoeg (geen dekentje nodig?) of toch frisjes? Ik wil graag zoiets voor mijn zoontje aanschaffen voor de winter, maar wil eerst ervaringen lezen. Ben heel benieuwd. Het is deze: Slaapzak Basic Winter All-Over Duck 90 cm | Slaapzak Basic Winter All-Over Duck | Baby-Dump
Deze slaapzak ken ik niet, maar mijn zoon slaapt ook in alleen een slaapzakje. Dekentje schuift hij onder vandaan, heeft totaal geen nut. Ik heb een winterslaapzak met afritsbare mouwen, afhankelijk van de temperatuur doe ik de mouwen er aan, of juist niet. Hij ligt nu sinds begin deze week weer in zijn winterslaapzak, zonder mouwen nog, en alleen in zijn romper. Zodra het kouder wordt krijgt hij een katoenen pyjama aan, of een flanellen, of de mouwen er nog aan.. je kunt alle kanten nog op. ik vind het ideaal.
Hoi Mommy2012A, Ik had hem afgelopen winter voor mijn zoontje(wel ander patroontje maar voor de rest is hij hetzelfde) en vond het een heel fijn ding! Heb hem ook gewoon in de droger gegooit ook al mag dat eigenlijk niet, hij is niet gekrompen. Lekker zacht stofje ook.
Ik heb hem ook! Hetzelfde duck patroontje. Ik vind het een fijn ding alleen begint mijn ukje er al uit te groeien. Is inderdaad lekker warm!
is hij warmer dan een slaapzak van prenatal of hema? Ik heb hier namelijk een koukleumig meisje wat nu in een winterzak van hema zonder mouwen maar wel in dr pyma met lange mouwen romper slaapt. Ja nu al.... ik baal er zelf ook van want straks als het echt koud koud wordt heb ik niks meer om er bij aan te trekken behalve de mouwen.... Dekens hebben geen nut en zijn gevaarlijk want ze gaat dr hele bed door
Ik heb deze ook, maar dan de mouwloze versie. Fijne slaapzak, maar ik vind het geen echte winterslaapzak, meer voor de herfst. Voor de winter koop ik toch bij de Hema, die vind ik toch beter voor de winter.
Toevallig heb ik deze gekocht Ik vind het een fijne slaapzak lekker warm met mouwen. Hij is alleen niet zo dik als die van de hema maar je kan je kleintje een lange romper met piama aangeven (zonder broek). En de prijs is super
Ik heb er eentje tweedehands gekocht van het merk Frendz. Hele mooie met lange mouwen en lekker warm. Topic kan op slot wat mij betreft.