Zo lang wakker!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renee85, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    Mijn zoontje (3,5 week) is nu al bijna drie uur wakker. Hij gaapt en ik zie dat hij moe is, maar echt slapen ho maar. Soms valt hij even in slaap maar in bed of in de box is hij bijna direct weer wakker. Is dat niet een heel lange periode om wakker te zijn? Wat doe ik eraan?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    tsja zolang ze rustig wakker liggen niets aan t handje toch...
    mijn zoontje lag ook vaak wakker in bed rond te kijken, ze zullen de rust toch wel fijn vinden anders laten ze zich wel horen.
    nu, 14 maanden later, heb ik t nog wel eens hoor, denk ik nou jij slaapt lang, ga je stiekum kijken, zit ie gewoon rechtop in bed te duimen!

ene kindje heeft meer slaap nodig dan t andere

3. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Hier begon ze toen ze 2 maanden oud was, ook ineens van de ene op de andere dag veel moeilijker te slapen.

Ze was moe, zeuren, maar niet in slaap geraken. Als ze dan echt lang wakker was, dan begon ze heel hard te huilen. Dan was ze oververmoeid.

De oplossing was hier de draagdoek. Daar heeft ze een paar weken in gewoond :)
    Dat was de enige plek dat ze nog in slaap kon vallen.

Toen ze 4 maanden oud was, ging het slapen ineens weer veel beter.

4. leutjj

leutjj Niet meer actief

Onze meid is vanaf de geboorte ook geen slaper. Ze is echt wakker wil overal heen kijken alles mee krijgen. Ze doet soms hase slaapjes (na 5 à 10 minuten is ze weer wakker. Af en toe slaapt ze wel een uurtje. Snachts slaapt ze goed door. Bij ons is ze ook niet huilerig. Soms Zie je wel dat ze wat moe is.
    Het kan verder geen kwaad. Lekker op schoot slaapt ze ook wel eens.

5. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Onze kleine man slaapt vanaf geboorte nauwelijks overdag. Heel soms een uurtje, anderhalf uurtje maar dan mogen we al in handjes klappen. Voor rest alleen hazeslaapjes. 20-30 minuutjes max. In begin maakte ik me er druk om, maar je kunt een kindje niet dwingen om te slapen....toch? 's Nachts slaapt hij nu gelukkig eindelijk door van ca. 20.00u tot ca. 7u. Misschien heeft je kindje ook niet zoveel slaap nodig. Succes!

Deel Deze Pagina