Zoontje 5.5 later naar bed?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Mamvk, Jun 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

Sep 29, 2013
    1,043
    0
    0
    Onze zoon gaat standaard om 19:00 douchen, tanden poetsen en slapen. Maar voordat hij dan eens slaapt ;)

Het is nu geloof ik nét stil....

Wat denken jullie? Later naar bed of?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ons zoontje (aug > 6) gaat ook om 19:00-19:15 naar boven en slaapt vaak ook pas rond 20:30.. toch houden we het lekker even zo. Hij komt toch tot rust en wij hebben ook even rust. Na zijn verjaardag mag hij een half uur later naar bed en gaat zijn zusje dus eerder naar bed dan hij (nu gelijk)

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou het voorlopig nog even zo laten qua tijd. Misschien nog even 'lezen' ofzo in bed. Dat hij wat langer het licht nog aan mag (of gordijnen open) . Maar wel al lekker de rust van de slaapkamer.
    Ik sluit me aan bij Cygnet ;)

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Ik heb precies het zelfde met mijn dochter.
    Al is die wel bijna 7, half 8 gaat toch het licht uit doordeweeks.
    Maar toch spookt ze dan zeker tot half 9 en wordt ook wel van zichzelf wakker 's ochtends.
    Ik denk dat ik het toch iets ga verschuiven, eerst proberen met een kwartier. Dus kwart voor 8 het licht uit..

5. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

Sep 29, 2013
    1,043
    0
    0
    Nou is het nu natuurlijk ook langer licht, warmer op de kamer en sluipt door het mooie weer er een beetje het vakantie ritme er al in...
    Ik kijk het nog even aan en anders mss toch de tijden iets of wat verschuiven...

6. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Onze dochter gaat ook nog om 19 uur naar bed (soms zelfs half 7), als ze nog niet moe is mag ze nog kleuren. Ze gaat zelf in bed liggen als ze dan moe is.

Share This Page