Haha ja dat denk ik ook wel. Maar ik heb wel maar heel weinig slaap nodig. Voordat ik zwanger was sliep ik misschien 4 uur gemiddeld per nacht en dan sloeg ik ook nog regelmatig een nachtje over. Kan er dus wel tegen om weinig te slapen. En bij mijn vriend hetzelfde.
Voor ik zwanger was ging ik tussen 24.00-01.00 uur naar bed, nu val ik tussen 22.00-23.00 uur om Tja, wat is vroeg?
Wij liggen meestal rond een uur of 10 in bed. de wekker staat voor mijn vriend op half 6 en demi maakt mij meestal tegen 7 uur wakker.
Wij gaan rond 23 uur slapen. Mn man moet er rond een uur of half 8 uit. Hij werkt bij Nuon, dus laat wordt het nooit....
wacht maar tot je wat "ouder" bent en een paar kids in huis hebt rennen wij gingen ook altijd "laat" slapen ondanks dat zijn wekker om half 6 af gaat en de mijne om kwart over 6(nu nog steeds) , maar vanaf dat er kinderen waren was dat toch wel ff anders aan het worden... wij vielen vaak tegen een uurtje of 3 snachts in slaap, dat hoeven we nu echt niet meer te doen, ja kan wel een enkel keertje, maar voel me de dag erna dan echt niet meer zo "fris en vrolijk" als "vroeger" hoor... in de "wintermaanden" gaan we vaak tegen een uurtje of half 9 naar boven, maar dat is dan letterlijk alleen maar naar boven gaan, want ik vindt het heerlijk (we) om in bed lekker tv te kijken...plus als we boven zijn en de lichten zijn uit beneden hoeven we niet "bang" te zijn voor visitie laat op de avond de zomermaanden (vanaf nu eigenlijk al) wordt dat steeds weer later, en gaan we meestal zo rond een uur of 11 naar bed...weekenden later als we visite hebben of weg zijn geweest....
Ik ga meestal rond 11-12 naar bed mn man veel later (uurtje of 1-2), die zit meestal nog achter de PC. Rond half 7 gaat de wekker hier weer, maar manlief heeft eigenlijk nooit veel slaap nodig gehad.
wij gaan meestal rond 11 uur naar bed. Manlief staat om 630 op. (uiterlijk 7 uur) en ik , hihi.. tussen 630 (als ik vroege dienst heb, ong 1x per week) en 1300, als ik lekker uit kan slapen Zeker 3 xper week sta ik na 11-en op. Heerlijk toch? Zeker nu ik zwanger ben, maar daarvoor ook! Heb ik een korte vroege dienst (om 10 uur klaar) dan kruip ik vaak nog terug in bed. Ach ik denk maar zo, nu kan het nog he? We zullen dalijk wel eerder naar bed moeten, maar dat zien we dalijk wel! snurk, Taliaa haha
Naar bed ergens tussen 01.00 en 02.00. Kynan slaapt tot ongeveer 9 uur dus dan sta ik op. Mijn man ook zoiets (Horeca)
09:30 uur ga ik naar bed, als mijn man een vroege dienst heeft gaat hij meteen mee. Anders blijft hij vaak nog wel even zitten. Dan komt Boaz vaak nog voor een voeding rond tienen/half elf. (en 's nachts houdt hij me nog eens anderhalf uur zoet...) en ga er rond half zes weer uit.
ik slaap helemaal niet veel. kan meestal pas om 3/4 uur s'nachts slapen en ik sta om ong. 8 uur (soms eerder)op.
ik heb niet echt een vast bed tijd voor dat ik zwanger was had ik aan 6 uurtjes slaap wel genoeg dus 6 uur voordat de wekker zou gaan ging ik slapen nu heb ik toch echt 8 uur nodig dus lig ik er wat eerder in . Mijn vriend blijft het liefst wakker tot 23.30 maar kruipt nu ook wat vaker vroeg in bed omdat ik er al in lig . Is wel zo gezellig.