mijn zoontje is ook van september en nachtvoedingen heb ik al niet meer sinds hij anderhalve maand a 2 maanden was... maken ze mekaar wakker ?
meestal gaan wij 21.30 naar boven en kijken dan nog even tv en gaan dan om 22.30 slapen. als ik moet werken sta ik 6.30 op en als ik vrij ben 7.15/7.30 uur.
Wij laten vaak rond 22.30u de hond nog even uit. Daarna door naar boven, dus rond 23.00u. En soms meteen slapen, maar soms ook niet.. :-D
Ik ga rond 22.30 naar boven, even As the world turns kijken, en dan om 23.30 slapen. Maar soms val ik eerder in slaap. Ik sta om 6.15 weer op. Op de dagen dat ik niet werk, sta ik rond 8 uur op. Op vrijdag lig ik er altijd rond 00.30 in. We eten dan gezellig bij mijn ouders en blijven altijd even hangen.
Hier nog gewoon standaard dat Ruben 2x (soms 1x) voor een nachtvoeding komt en Malou 1x (heel soms slaapt ze door). Ze maakten meestal niet elkaar wakker, want ze komen 'gewoon' bijv een uur na elkaar. Sinds een paar weekjes liggen ze ieder op hun eigenkamertje, maar de nachtvoedingen blijven er gewoon nog in zitten. Heb er ook geen problemen mee verder hoor, (de meeste tijd dan he , soms heb ik het wel gehad), ik voed ze wel even, en dan slapen we weer lekker verder. Zo duidelijk voor je? Jij kan lekker doorslapen snachts zie ik .
Wij gaan ergens tussen half elf en twaalf naar bed. Ligt er een beetje aan. Op maandag en woensdag vaak na een serie die we volgen, maar verder ligt het er een beetje aan of het een drukke of rustige dag is geweest en of ik de nacht(en) ervoor goed heb door kunnen slapen. (Tja ook met een dochter van negen kun je soms 's nachts je bed uit. Heb dat een keer in de zoveel maanden een paar weken achter elkaar. Dan wordt ze standaard om drie uur 's nachts wakker om te plassen. Ze durft niet meer alleen naar het toilet, sinds er ooit is ingebroken toen wij boven lagen te slapen. Is overigens toch al jaren geleden.)
als ik geen nacht of avonddienst heb liggen wij meestal tussen 21.00 en 22.00 , manlief moet er s'ochtends tussen 05.00 en 06.00 uit en ik ben meestal tussen 8.00 en 9.00 uit mij zelf wakker
als ik geen nachtdienst heb dan liggen we meestal zo rond 23.00 uur op bed en kijken we nog even tv. Onze dochter is meestal rond 7.30 onze wekker.
Wij gaan inderdaad rond een uur of 9 /half 10 naar bed. Maar dat is omdat onze dag ,om 4 uur 'sochtends weer begint. Dan moet mijn man er uit (hij begint om 5 uur) en ik laat hem nooit alleen uit zijn bed stappen. Doen altijd samen even een bakkie,ik smeer zijn boterhammen. En als hij weg is begin ik langzaam aan het huishouden,en wacht tot mijn kids wakker worden. En de drukte weer lekker volop om mijn heen is,op 2 dagen komt de oppas rond half 8(ga ik te werk) en om de week op zaterdag moet ik om 6 uur beginnen,dus 5 uur eruit(en lig ik die vrijdag dus ook gewoon vroeg) groetjes Diana
bij ons verschilt het echt heel erg. Ik ben law & order verslaafd dus dat moet ik ook echt kijken savonds en dat begint meestal pas om half 11 en als er 2 afleveringen zijn eindigd die om half 1 ongeveer Maar er zijn ook wel eens dagen dat ik om half 10 lig te knorren hahhahaha Fay komt tussen 7 a 8 uur.
Ik ga meestal rond 12 uur naar bed. En sta op rond 6 of 7 uur. Mannetje gaat ook altijd laat en moet nog vroeger eruit. We zijn geen langslapers, en hebben genoeg aan 6 uurtjes. Soms is het wel een lange tijd te laat geweest en dan slapen we wat bij. Groetjes, Elvira
Haha mijn slaapritueel hangt ook grotendeels samen met Law&Order, helemaal nu er bijna elke dag wel een aflevering is Ik lig er meestal rond een uur of 10 in, m'n man tegen 11en, zijn wekker gaat rond 5 uur en mijne (mn dochter) ergens tussen 7 en 8.
Wij slapen meestal tussen 11 en 12, het liefste ga ik voor elven mijn bed in, maar dat lukt niet altijd haha.. Zeker als mijn man na een middagdienst thuis komt, dan praten we nog wat bij en voor je het weet is het weer 12 uur geworden. Dan klaag ik ook hoor, haha, weer laat naar bed gegaan zeg ik dan
Ik ga rond 22.45 - 23.30 naar bed en dan lees ik vaak nog wat, of kijk ik even op de laptop. Ik slaap gemiddeld tussen 23.30 en 0.15 en ik sta rond 7.20 op. Een tip: ik kon nooit in slaap vallen en heb een tijdje het natuurlijke middel Validispert nacht extra sterk genomen, gewoon te koop bij de drogist. Dat nam ik 2 uur van te voren in, en ik werd dan echt moe en kon goed slapen. Voor mij een uitkomst want eerst was ik bijna altijd moe overdag.
Valdispert is toch een middel tegen stress enzo? Daar zit valeriaan in...dat is een verdovent middel. Melatonine is een natuurlijk middel wat je je moeheid laat voelen. Dat maak je zelf als t goed is aan in je pijnappel klier (in je hersennen) En als t niet goed is kan je t kopen. Als je t in genomen hebt en je kan toch om wat voor reden niet gaan slapen kan je je er gewoon zoals normale moeheid tegen verzetten en dan blijf je wakker. Werkt ook erg goed als je jetlag hebt trouwens. Ik nam iig valdispert altijd als ik erge last had van mn depressie en dan ook nog eens een extra aantal stress factoren had. Maarja als t werkt, werkt t En @ Maine: Is het dan geen idee om haar een soort van potje te geven? Niet zo'n peuter ding maar zo'n god kom niet op de naam... Gewoon zo'n emmer zoals mensen vroeger wel vaker onder hun bed hadden staan voor die zaakjes. Dan hoeft ze EN niet meer dr kamer uit snachts EN niet meer jullie wakker te maken. Scheelt lijkt me toch n stukkie nachtrust dan..misschien wel voor allemaal. Nou volgens mij vallen wij helemaal niet zo buiten de boot met onze bed tijden...zal t straks eens vertellen aan mn vriend. Overigens nu t regent valt zn hooikoorts weer heel veel mee. En...jawel hoor. Hij voelt zich weer stukke beter
valdispert nacht is voor het slapen, dus niet alleen voor stress. Ja er zit valeriaan in maar meestal kunnen mensen oook niet slapen door de stres
Ja weet t...nam ook de nacht versie soms. Maar doorgaans de dag versie zodat ik de stress factoren te lijf kon gaan. Ben zo blij dat ik dat nu even niet meer heb...of t nou door de hormonen komt...weet t niet. Maar voel me gewoon zo mezelf weer nu. Al maanden geen medicatie meer genomen tegen niks niet (naja paracetamol tegen hoofdpijn)
@bolbuikje... dit bevestigd weer waarom ik hier nog amper kom.. je stelt een normale vraag en je krijgt meteen een steek terug... mensen gunnen mekaar niks meer tegenwoordig.. wordt er zo moe van... en nee heb geen zin in discussie... zal niet meer reageren in dit topic
Ik heb last van dezelfde verslaving Meestal kijk ik dit in bed, dus lig er rond half 11 wel in. Neem alle afleveringen ook op aangezien ik meestal na een half uur in slaap val Ik sta nu nog op verschillende tijden op. Het wisselt van 7:15 tot 11uur.