Ik moet er trouwens ook nog wel eens uit 's nachts voor mijn dochter van bijna 6. Maar komt omdat ze vaak moet spugen, vanwege slijm. Maar we lopen nu bij de Kno en er is verbetering whoehoeeee Maar ik slaap altijd snel weer in, dus merk er weinig van. @ iman: volgens mij gaf bolbuikje geen rottig antwoord hoor. ik zie geen steek onder water.
Wij proberen er rond 10:00 in te liggen.. We moeten er allebei om half 6 weer uit.. Ik heb m'n slaap wel nodig na een dag van 05:30 - 21:30 druk bezig te zijn..
Soms denk ik weleens na een drukke periode, vanavond vroeg naar bed. Maar ik blijf altijd bankhangen... anders vind ik de avond zo kort. En de volgende morgen denk ik dan weer hetzelfde haha
Sinds onze buren aan het klussen zijn slaap ik niet eerder dan 23:00u. :thumbdown: , daarvoor sliep ik netjes rond 22:15u.
als ik de kids naar school moet brengen probeer ik om 23.00 uur naar boven te vertrekken. Kan ik uitslapen, dan lig ik er meestal om 0.00 uur in. Mijn man en ik wisselen af met de kids naar school brengen. Dan staan we uiterlijk om 7.30 naast ons bed. Ik ben nogal een avondmens en lig vaak nog een half uur tot 3 kwartier wakker als ik eerder naar bed ga. Heb helaas m'n 8 uur slaap wel nodig, dus ben blij dat ik een paar keer in de week kan uitslapen
iman misschien reageer je een beetje heftig bolbuikje reageerd gewoon netjes op jou. hier ligt de bedtijd ook een beetje aan de programma's die ik kijk.
Meid, volgens mij geef ik gewoon antwoord op jou vraag "hoe wij nog aan 2-3 nachtvoedingen komen." Volgens mij niks verkeerds in mijn antwoord. Zou je mij kunnen vertellen hoezo ik iets verkeerds heb gezegd. (eventueel via pb ofzo?) Het is zeker niet mijn bedoeling "er een discussie van te maken", je "een steek terug te geven" of je "iets te misgunnen". Ik hoop nog iets van je te horen, groetjes Hanneke.
Wij liggen er meestel half 10/ 10 uur in maar dat komt omdat ik altijd moe ben en hij past zich netjes aan.
Ik zie eigenlijk ook geen steek onderwater van Bolbuikje naar Iman...heb t nog eens terug gelezen maar nee... Tezzz: om half 8 pas uit je bed om de kinderen naar school te brengen? Ik heb t hard te halen als ik om 7 uur op sta. Wonen jullie soms naast de school ofzo? Wij voor de eeene wel zo ongeveer. Die zit op een speciale school en die zit hier in de straat in t volgende blok. Maar de ander moet minstens 20 mins fietsen als hij het stoplicht n beetje mee heeft...anders tel je er gerust nog eens n minuut of 3 tot 5 bij Dus als de laatste vrij heeft dan kunnen wij ook wat later uit ons bed rollen.
Ik lig bijna nooit voor 00.00 in bed, en mijn man ook niet of we moeten zo moe zijn maar dat komt zelden voor. Ik reken altijd op min 8 uur slaap op een nacht en daar kom ik ruim aan. Van teveel slaap daar wordt ik juist brak van.
hahahahahah hier preciesssss het zelfde Wij gaan meestal tussen 23:00 en 00:00 slapen en komen er haast elke dag om 7 uur weer uit, behalve zondag. Zondag zo rond de 11 uur
ik probeer altijd tussen 9 en 11 naar bed te gaan. wil het liefste vaak om half 10. Mjah dan komt er vaak nog wat op tv wat ik wil zien en dan is het half 11. Ik heb me slaap echt hard nodig en ben ook vrij snel uitgeput etc. hoelaat ik er 's morgen af ga ligt een beetje aan welke dag het is en hoe ik met school zit en natuurlijk hoelaat de rest in huis wakker is (behalve me vriend dan die staat mij iets te vroeg op)