Eten...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ivana, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ik hoop dat iemand dit herkent want ik weet het even niet!

Jasmijn is nu 10 maanden en is vanaf 2 weken geleden al niet helemaal lekker, vorig weekend had ze boven de 40 graden koorts en daarna zat ze onder de vlekken, volgens de ha de 5e of 6e ziekte. Hierna ging het een dag goed en daarna begon ze te spugen en was ze aan de diarree. Was het niet het een dan wel het wel het ander of allebei tegelijk.

Nu heeft ze heb ik vandaag even gerekend in 2 maanden 6 tanden door (2 voor beneden, 2 voor boven en 2 hoek boven). De laatste hoektand is gisteren doorgekomen.

Het wordt misschien een beetje en lang verhaal hoop dat jullie het niet erg vinden! :(

Maar nu komt het probleem sinds dat ze zo aan het spugen is geweest eet ze ontzettend slecht. Vooral met d'r avondeten het maakt niet uit hoe en wat ik haar geef maar zodra ze en hap neemt en hierna begint met kokhalzen dan wil ze helemaal niet meer.

Ik heb ook al een beetje d'r schema aangepast want na de boterham kreeg ze eerst nog een fles maar die wil ze niet meer en dus die heb ik eraf gehaald verder ziet haar schema er als volgt uit.

0800 fles 210
    1000 fruit + sap (hierna slapen)
    1200 boterham + sap (eerst fles melk nu niet meer)
    1400-1500 koekje + sap (hierna slapen)
    1700 warm eten
    1900 fles 210

Het probleem met Jasmijn is ook dat als ze d'r avondeten niet goed eet en daarna haar fles slecht drinkt dat ze s'nachts weer wakker wordt en honger heeft. Vor mijn gevoel krijgt ze over de dag genomen toch wel genoeg binnen? Maar hiervan merk ik dat ze ook moe wordt want ze slaap slecht en onrustig! Ze lijkt wel oververmoeid terwijl ze overdag toch best veel slaapt.

Ik weet het zelf gewoon even niet meer dus hoop dat iemand een advies heeft! :(

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier hetzelfde gehad met Kian een paar weken geleden. Hij had ook 6e ziekte én koortsstuipen. nu een paar weken verder gaat hij weer steeds beter eten, dus ik denk dat het vanzelf weer goed komt..gelukkig!

3. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Ben al blij om te horen dat ik niet de enige ben... Ik maak me ook soms veel te veel zorgen heb ik het idee en daar wordt ik ook onrustig van en misschien voelt Jasmijn dit ook wel...

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Hier ook hoor.

Yasmine is vaak ziek geweest (oorontstekingen, buikgriep, tandjes etc.) en ook nu heeft ze weer last van doorkomende tandjes.
    Vooral het avondeten is bij haar ook een drama.

Wat we hier trouwens doen is de meiden 's middags rond een uur of 3/4 een fles melk geven ipv sap en een koekje.
    Dan hebben ze iig die 2 flessen binnen en is het 's avonds niet zo erg meer als ze niet genoeg drinken.
    Het komt nu ook regelmatig voor dat ze helemaal geen fles meer krijgen, en anders een kleintje van 120 cc.

5. Ivana

Ivana Actief lid

21 mei 2006
    208
    0
    0
    Rotterdam
    Caithlin bedankt voor je advies dat van die fles ga ik zeker uit proberen dan heeft ze in ieder geval iets binnen.

Maar ik hoop nog steeds dat het tijdelijk is en ze straks weer gewon gaat eten zoals ze eerst altijd deed.

Deel Deze Pagina