buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joon1408, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Dames

Wie herkend dit. Had het gistere ook in d avond dat ik na het avond eten zon of 2uurtjes erna pijn op de bovenkant van me buik krijgt. Zeg maar waar je baarmoeder stopt net onder je bh . Die uitgedaan gaat het niet weg

Ben trouwens nu 32weken. Net was ik even duizelig das nu wel weg.
    En gistere hadik dikke handen das nu ook weg

Als k erop druk me buik doet hhrt pijn.

2. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    Klinkt als symptomen van zwangerschaps vergiftiging. De band gevoel onder je ribben duizelig dikke handen. Hoeft niet zo te zijn maar zou als je die klachten blijft houden toch ff bellen. Beter zekere voor onzekere.

Succes

3. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    K dwcht het zelf ook even. Ik moet zowiso dinsdag. Word het erger bel k gelijk. Hey enige gekke vond ik dan dat het allleen in de avond zo is. Of is dat normaal als het zwsvergiftiging zou zijn?

4. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen t niet je darmen zijn? Ik heb. T nl ook en tijdje gehad en vooral savonds na. T eten, mede omdat je buik Dan zo vol zit?

5. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    Geen idee of het alleen savonds komt. Weet wel dat het vaak voorkomt bij een eerste kindje. En bij mij hebben ze er laatst op getest omdat ik alsmaar duizelig werd en opeens vochtvasthield in handen. En toen vroegen ze dus ook naar dat bandgevoel. Maar omdat het mijn derde is was de kans klein.
    Maar gyn gaf wel aan dat zulke sympt vaak op zw. Verg. Wijzen. Dus kan je beter als je last houd ff bellen.

6. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Poepen is geen probleen. Doe ik elke dag. Dus ik heb geen idee ..????. Leg. U op bed met een opvlieger haha

7. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    K heb toch even gebekd had ook diareee net. Ze zei me even te gaan rusten en morgen ochtend mag k even lnagskomen op de praktijk. Dan zal ze wel dingen gaan controkeren neem k aan.

Deel Deze Pagina