Zoooooo snelllll

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sjaam, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo allemaal.

Normaal gesproken als ik op ZP kijk, kijk ik over het topic Baby en Dreumes.

Maar nu ik het Peuter en Kleuter topic aanklik, merk ik dat ik hier tegenwoordig moet zijn, dat hier alle onderwerpen besproken worden waar ik nu meer van wil weten of waar ik nieuwsgierig naar ben.
    Want mijn kleine meid wordt volgende week 2 jaar.........

Op naar de volgende fase. Maar als ik terugdenk..........
    Wat is het allemaal snel gegaan en wat wordt ze grooottttttttt.....

Moest het even kwijt....

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    gaat hard he :) ik ben momenteel in beiden topics te vinden- maar toch meer in deze. Omdat je het andere toch veelal met de oudste meegemaakt hebt en onze jongste dochter tot nog toe *klopt af* geen gekke dingen heeft gehad of ziek geweest is ofzo... maar wel leuk dat je zo meegroeit in het forum he :)

3. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!!

Mijn kleine meid wordt volgende week ook twee en ik lees hier nu ook al mee!
    Gaat allemaal zoooo ontzettend snel! Waar blijft die tijd!

Al is dit ook wel weer een super leuke fase! Al die ontwikkelingen en ontdekkingen zijn zo leuk om te zien en mee te krijgen!

Liefs

4. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja erg he, heel herkenbaar.
    We hebben onlangs haar ledikantje uit elkaar gehaald en dat was voor mij toch wel een afsluiting van het baby-tijdperk. Het is nu echt een dametje aan het worden. Ze begint te praten met 3 woordjes en wilt overduidelijk deel uit maken van het gezinsleven.

ik vond trouwens het laatste half jaar geen aansluiting meer bij de topics in het baby en dreumes gedeelte. Vanaf 1.5 val je net een beetje tussen wal en schip.

btw nieuw account, dus niet denken wat lul je nou ;)

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Ow, heel herkenbaar! Zeker omdat Benjamin er ook bijgekomen is, lijkt Lucas ineens extra groot...

Begonnen met zindelijk worden, in het achterstoeltje van de fiets, binnenkort de zijkant uit zijn ledikant, volledig zelf eten/drinken, praten als Brugman :cool:
    Leuk hoor, maar het gaat wel heel hard nu ineens!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hier ook herkenbaar! Ze is nog even geen twee, maar voor haar leeftijd aardig pienter. Kletst me de oren van mijn hoofd, maakt puzzels en haar grote kamer staat in de planning voor komende zomer!

Opeens een meisje he? Opeens voel ik me ook minder baby-moeder, maar meer kinder-moeder ;) Toch anders!

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

welkom bij de peuters en kleuters!

8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik zat net te denken om een topic hier te openen om (trots) te vertellen dat ik vanaf volgende week een peutermama ben;)
    Je was me mooi voor...;)
    Ik keek hier de laatste tijd wel vaker, maar zo af en toe ook nog wel bij baby/dreumes toch leek ik dat een beetje ontgroeid te zijn ofzo...
    En ik keek hier om te kijken wat me nog meer te wachten staat:D
    Zindelijkheidstraining, psz, school enzo....

Dus vanaf volgende week zijn wij "officieel" peutermama's....
    *snif, snif* wat gaat het snel

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

jij ook welkom, het wordt druk hier, hihi.

10. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Het gaat echt veeel te snel...
    7 juli wordt ze 2, ze staat te springen om naar de psz te gaan, net als haar grote broer. Wil ook niet mee naar huis als we hem brengen.
    De wc en potje zijn reuze interessant en het babybedje is ook al een tijd geleden vervangen door een peuterbed.
    Pff..ze wordt veel te snel groot.

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hihihi, Lars wordt de 6de 2!!!
    Ook hier al een tijdje geen ledikantje meer, maar een peuterbedje...
    Het potje vindt hij niet wat en naar de psz mag hij pas in november, maar als ik zie wat hij allemaal kan, snapt en doet!!!

@Blup, thanx

12. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Vandaag is dan de dag dat we haar 2 jarige verjaardag vieren. Wat loopt ze hier rond als een wijze tante!!! En de PSZ heeft gister gebeld dat ze na de zomer kan komen. Heb echt even met een steen in mijn maag op de bank gezeten. daar gaat ze, dacht is.
    Maar o zo leuk deze leeftijd. Geniet ook wel volop. Maar lag ze nog maar even in mijn armen..........snik

13. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Gefeliciteerd Sjaam, hoop dat jullie een leuke dag hebben vandaag...
    En het einde van de zomervakantie is nog zo ver weg...;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dit ken ik wel. Nog gefeliciteerd met je dochter trouwens :D Mijn zoon is vrijdag jarig. Heb vannacht uren wakker gelegen. Waar is mn kleine knul toch gebleven. die knuffel momenten dat ie in mn armen lag en ik uren kon turen naar hem... o zucht.. waar is die tijd toch gebleven. Nu heeft ie in de woonkamer een mijnenveld gemaakt van speelgoed en rent met een stok achter de hond aan, kat is slim en is maar naar buiten gevlucht ;) En toch geniet ik ook wel van deze tijd hoor :D alleen ik mis dat babytje wel

15. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente

Heel herkenbaar, woensdag alweer 2 jaar, zucht waar blijft de tijd...
    Ik vond het heerlijk toen hij zo klein was en ik hem lekker vast kon houden en knuffelen...
    Toch vind ik het ook heerlijk zoals het nu is, iets minder afhankelijk en alles wat ze leren en kunnen, geweldig!!!
    En zo af en toe komt hij uit zichzelf naar mama toe voor een knuffel en kus...:D
    En die mijnenveld in de woonkamer, hier net zo hoor, als ik dan iets waar hij niet meer mee speelt wil opruimen wil hij er ineens mee spelen:(
    Ach, het is gewoon Genieten (en dat had ik nooit verwacht...)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja gek he, hoe graag je ze soms ook achter t behang wil plakken. Ik blijf maar genieten :D En wil zelfs een 2de erbij! haha en dat had ik zelf noooooit verwacht

17. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Nou vandaag is het zover hoor, onze kleine man is vandaag jarig, 2 jaar en dus dreumes-af;)
    Was hij vorig jaar ziek op zijn verjaardag loopt hij vandaag met een dik blauw oog en grote bult op zijn voorhoofd.
    Hij is gisteren gevallen bij zijn oma en ziet er nu heel zielig uit.
    Oma was nog met 'm naar de dokter geweest en gelukkig verder niets...

Zondag vieren we zijn verjaardag...

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je dreumes!!!

Damian is vrijdag jarig en vieren het ook zondag

Deel Deze Pagina