Bedwantsenplaag: Wel/niet naar Parijs?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Anouk2005, 10 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.356
    113
    Vrouw
    Als jij je er niet lekker bij voelt zou ik niet gaan. Het lijkt mij niet relaxt om je daar druk over te maken op vakantie.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  2. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.768
    2.184
    113
    Ik heb echt een hekel aan beestjes dus ik zou in dit geval toch annuleren, maar dat ben ik hoor :confused:
    Onlangs zou ik naar een feest gaan waar veel stoffen banken en stoelen te vinden zijn. Bij de voorlaatste editie kwam er naar buiten dat er bij een aantal bezoekers schurft was geconstateerd. Ik heb nog nagevraagd bij de organisatie hoe zij deze melding behandelen maar toen ik hoorde dat ze de banken en stoelen niet (kunnen) reinigen heb ik toch maar verstek laten gaan :confused:

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Dat vooral… als je niets durft aan te raken en continue bezig met met die beestjes, zou de lol voor mij er snel af zijn.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.857
    113
    Nou, ik zou me daar geen grote zorgen over maken.
    Ten eerste is het dan alweer wat kouder, bedwantsen houden vooral van vocht en warmte en het liefst oude matrassen enz.
    Als je niet in een pauper hotelletje ofzo zit, zal het wel meevallen.
    Bedwantsen steken net als muggen, maar dan minder erg. En ik heb met backpacken genoeg te maken gehad met bedwantsen, maar je neemt ze niet zomaar mee hoor.
    Dat ze in het OV zitten lijkt me ook een broodje aapverhaal, meestal geen stoffen bekleding daar en op een plastic stoeltje hebben ze het helemaal niet naar hun zin.

5. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.729
    4.878
    113
    Die in Parijs zijn een speciaal soort - die nemen in het OV zelf een kussentje mee :roflmao:

cosdy, Jessi79, Suzy85 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Misschien had ik geluk dan. Zaten aan andere kant van de Seine, ter hoogte van Notre Dame. Echt hartje Parijs. Superschoon.
    Veel doorloop in een bnb klinkt mij niet logisch. In een hotel zitten soms meer dan 100 man op een kluitje in dezelfde ontbijtzaal. Áls er al wantsen zijn, dan wandelen ze zo overal naar toe. In een appartementen -complex waar toevallig iemand een kamer verhuurt is dat natuurlijk veel minder

7. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.708
    4.023
    113
    Overijssel
    Kun je nagaan hoe mensen vroeger leefden ( middeleeuwen enz..) iedereen onder de luizen, bedwantsen en schurft...:|:| en geen middeltjes om er echt vanaf te komen.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.515
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Bedankt voor je reactie en zoals ik er nu in sta denk ik dat we gewoon lekker gaan. We zitten in een nieuw hotel en ik zal kijken bij de matrassen en dan doe ik de kleding in een plastic tasje en de koffer in de badkamer.
    Het is maar een weekend.
    Zolang ik ze niet meer naar huis neem zal het vast niet zo'n vaart lopen. Die verhalen dat ze in het OV lopen is volgens mij ook verzonnen.
    Ik hou de berichtgeving de komende weken in de gaten en dan maken we een definitieve beslissing.

Muis2009 en Jo79 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina