Hoi, Ik wil iedereen hier waarschuwen, bij ons is namelijk het geboortebord gestolen. Vrienden van ons hadden het zelf gemaakt en het idee was dat het geboortebord in de vriendenkring zou rouleren. Op maandag hebben we het neergezet en vrijdag was het al weg! We hadden het bord gewoon met een paal in de grond geslagen en dat was voor de dieven blijkbaar veel te eenvoudig. Dus als je een bord in je tuin zet, zorg dan dat het niet te makkelijk uit de grond te krijgen is. We hebben een nieuw geboortebord gekregen, maar die heeft veilig binnen achter het raam gestaan.
Dat is hier in de buurt ook gebeurd bij onze overburen. DAar stonden er 2 in de tuin en eentje hadden ze er gewoon uitgehaald en een paar meter verderop neergegooid en het andere bord was helemaal weg. Daar hebben ze nog naar gezocht, was ook het leukste bord. Echt erg dat mensen zoiets nog niet eens kunnen laten staan.
Jeetje, wat schofterig dat ze zoiets al niet meer kunnen laten staan! Pfff... Fijn dat je een andere hebt neer kunnen zetten, maar toch jammer van de eerste! Thanks voor de warning!
Wat bezielt die mensen omdat te jatten Hier hebben we een richel aan de gevel, dus denk dat wij hem daar ooit aan vast maken
Niks teveel over gezegd; ronduit asociaal! Hoop dat het hier niet gaat gebeuren.... bij ons in vriendengroep nog niet voorgekomen.
Gebeurd inderdaad regelmatig.... Helaas! Als het bij ons zover is halen we het elke keer naar binnen, ben niet van plan om hem te laten jatten..
Wat aso zeg! Wat is er nou leuk aan om die te jatten Wij nemen een geboorte sticker dus niemand kan die pikken van ons!
Pffff, wat vreselijk asociaal zeg! Belachelijk gewoon! Vooral omdat het zelf gemaakt is met een idee erachter, dan is er zoveel moeite voor gedaan... Woon je in een drukke straat in een stad?
bij mijn vrienden hebben ze zelfs de vliegende ooievaar die door het raam gaat van het raam gehaald wat heb je nou aan een halve ooievaar
Ongelofelijk zeg...! Denk dat het ook een beetje ligt aan waar je woont! Hier in dit 'gat' bijvoorbeeld kan je de achterdeur gewoon open laten als je van huis gaat om een rondje te wandelen ! En je portemonnee in de auto laten zonder de deuren op slot te doen, geen probleem! Haha! Maar een geboortebord jatten, tjonge zeg! Wat belachelijk vind ik dat!