zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daisy2005, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0
    ik heb een dochter van 4jaar alleen die woon niet thuis bij ons en me dochter is van mijn ex ik heb een nieuw vriend en we had er wel over gesproken dat we wel een 2de wou maar Op die moment waar wij daar beide nog niet aan toe. omdat we wou eerst even wachten tot mijn dochter weer terug was en alles klaar was maar toe kwamen in september er achter dat ik zwanger was maar ja het is wel de eerst van mijn vriend maar voor mijn wel de 2de en we zijn er heel blij mee hij mag kom maar ja het zal leuk geweest zijn alles me dochter en ook bij is maar ja dat kan nog niet maar we hoop dat ze wel snel thuis komt

gr margareth

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waar is je dochter dan?

3. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0
    mijn dochter zit in een pleeggezin maar we zijn er bezig om haar weer thuis te krijgen alleen het is zo moeilijk om haar weer terug te krijgen

4. jonibra

jonibra Niet meer actief

Jeetje meid wat een .....situatie.
    Hoop dat je toch kunt genieten van je zwangerschap en je je dochter gauw weer thuis hebt.

Liefs mij

5. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0

dank je wel
    wij hoop ook dat ze weer thuis komt maar ja we ken niet veel doen alleen maar blijven vechten maar ik zal ook wel genieten van me zwangerschap
    we zijn er blij mee ook is me dochter er niet bij we zal ook aan haar denken tijdens de zwangerschap maar alles je meer wil weten kan je het vraag aan mijn

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hoe kan het dan dat je dochter uit huis is geplaats? Of is dat een brutale vraag? :)

7. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0
    nog hoor dat mag je wel vraag. dat kom door mijn ex haar vader ik heb toen ruzie gehad met hem ik had het al uit gemaakt maar ja hij wou toen een keer praten maar ik wou niet meer met hem praten en toen heeft hij me geslagen en toen ben ik weg gegaan ik ben toen met mijn nieuw vriend op de camping gaan woon alleen ik kon haar niet mee nemen omdat ik geen huis had en me ex haar vader kon niet voor haar zorgen en toen heeft hij gezegd dat ze naar een pleeggezin moest maar we liep ook al onder de jeugdzorg en die zij ook dat het beter voor haar was maar ja ik was er niet mee eens maar ik had geen keus en nu zijn we nog steeds aan het vechten voor haar maar ja we hoop dat ze thuis komt en daarom woon ze niet meer bij mij thuis maar alles je meer wil weten kan je het vraag je mag me ook op msn toevoegen

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!

is idd geen leuke situatie.. je hebt vervelende dingen gehad met je ex zo te lezen.
    en woon je nu wel in een huis of nog op een camping? of waarom zou je dochter nog niet terug mogen ?
    hoop dat het snel wel mag!

9. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0
    dank je wel
    ja we woon nu samen in een huis hun vinden het beter dat ze nog niet thuis kom ze denken dat ik haar niet aan kan maar ja dat is nu ander ik kan haar nu veel mee aandacht geven omdat ik bij me ex weg ben maar ja we zijn er nog steeds voor aan het vechten ik moet nu even afwachten wat de onderzoek zegt of ze wel naar huis mag of niet omdat ze nu onder ots zit en daar kom je heel maal niet van af maar wij hoop ook dat ze terug komt

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    .... mag je de nieuwe baby wel houden dan? zou beetje krom zijn dat ze je dochter bij je weg houden omdat ze het niet vertrouwe, maar je mag wel de baby krijgen... informeer je daar aub goed over, anders plaatsen ze die straks ook uit huis, hou daar rekening mee!

Ik hoop dat jullie je leven goed genoeg op orde krijgen om de beide kindjes een goede thuis te kunnen bieden!

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Wat een verhaal. Hoop dat jullie gauw weer een volledig gezinnetje kunnen vormen. Succes, meis!

12. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0
    ze hebben gezegd dat ze het wel gingen melden en gezegd dat ze het kind niet zo snel weg zal hallen omdat ik nu een heel ander situatie zit en daar voor kon ze nog geen onderzoek doen en nu gaan ze dat wel doen omdat ik nu heel ander ben en geen 6mensen om me heen hebben en geen ex die me 3uur uit me bed hal ik heb een goede rit me en heel ander situatie ben
    daarom heb ze gezegd dat ze niet zo snel het kind weg zal hallen maar we hoop dat me dochter ook snel thuis komt maar dat is nog even afwachten van de onderzoeken

13. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0
    ja zeker wel wij hoop dat ook dat we straks me dochter er ook weer thuis is maar ja daar moet ik nog even op wachten hoe dat gaat lopen
    maar dank je wel

14. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe krom het ook is, het gebeurd wel.
    Ik heb 3 kinderen waarvan de oudste niet thuis woont.
    Alleen in het weekend en de vakanties is ze thuis.
    Toen ik mijn 2e kindje kreeg hebben ze ook een onderzoek gedaan.
    Mijn 2e kindje mocht ik gewoon houden maar de 1e heb ik nooit terug kunnen krijgen. Zelfs niet toen ik een 3e kindje kreeg.
    Nu krijg ik een 4e kindje maar toch krijg ik mijn oudste kind nooit meer volledig thuis.
    Hoewel ik kan leven met de situatie doet dit nog steeds iedere dag pijn. Dus krom of niet, soms gebeurd het dus wel.

@daisy2005 BLIJF VECHTEN!!!!!
    Hou vol en blijf bewijzen dat je het kan.
    Werk overal aan mee blijf ze achter de kont aanzitten.
    Vecht voor je recht meid!!
    Ik hoop dat ze zo snel mogelijk thuis komt en laat je niks wijsmaken hoor, zorg dat je weet wat je rechten zijn en blijf hierbij.
    Succes!!
    Liefs Gwen

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt?? dat is toch hypocriet..... zit je oudste dus in pleegzorg? want je bent dus niet " goed genoeg" om voor je oudste te zorgen, maar wel voor de andere? dat begrijp ik echt niet.... Ga er vanuit dat er wel een reden is (geweest zal zijn) waardoor deze situatie is ontstaan, maar dat is nou dus weer goed als je de andere kinderen wel een goed onderdak kan bieden, hoop in dat geval dan ook voor je dat je oudste ook weer naar huis mag!

16. daisy2005

daisy2005 Lid

7 mrt 2010
    29
    0
    0

ja ik weet er alles van het doet mijn ook veel pijn dat ze niet thuis is
    maar ik blijf steeds vechter er voor ik heb zelf een hoogeberoep gehad en die heb toen gezegd dat er een onderzoek moest komen maar ja ik heb er nog steeds niet terug en nu gaan ze weer een onderzoek doen maar ja nu afwachten of ze thuis kom en nu dat ik voor de 2de zwanger ben kan ze meschien dat ik wel goed ben voor de zorg en ook voor mijn dochter omdat het niet mijn fout is geweest dat ze uit huis is geplaats
    maar wij hoop ook dat ze terug komt maar dank je wel

Deel Deze Pagina