Bedzeil

Discussie in 'De bevalling' gestart door zwaantje1985, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Wat een vreselijk ding is dat, ik heb hem vorige week onder mijn laken gelegd maar ik kan niet slapen van dat gekraak..
    Hebben jullie daar ook last van?
    Ik heb hem er onder uit gehaald..

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik vond het ook vreselijk,veel halen een waterdichte molton bij de action of ikea.ik zou er wel iets op leggen want als je vliezen breken heb je als je pech hebt een nieuw matras nodig.

3. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Veel badhandoekken erover leggen. Absorbeert het geluid van het gekraak en absorbeert het vruchtwater!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dat gekraak vind ik niet het ergste, maar dat alles iedere nacht verschuift..
    En zwéten, ik tenminste! Ik drijf nog net niet mijn bed uit 's ochtends.;)
    Ik heb er trouwens ook 2 matjes op gelegd die ook in mijn kraampakket zaten. Weet zo even niet hoe die heten. :)

Waterdichte molton lijkt me ook wel wat maar kom er niet aan toe om te halen. Action is voor mij al 10 km rijden en Ikea zit al helemaal niet in de buurt.

5. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Kraamzorg gaf hier als tip tegen het schuiven om het matje met tape vast te maken aan je matras. Ik zie dat gekraak ook niet zitten (slaap al slecht genoeg) dus wacht nog even met het matje (of moet ook nog iets van een molton oid regelen).

6. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
  7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    ik heb na een nacht op zo'n pkastic zeiltje bij de vorige zwangerscha
    zo'n soort molton bij de hema gehaald. Is geloof ik voor bedplassen. Ik merk echt helemaal niets nu van zweten of kraken, ideaal.

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik had een waterdichte hoeslaken van de action op bed gelegd toen. Hema heeft ze trouwens ook!

Heb het zeiltje niet eens geprobeerd hahaha

9. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had helemaal niks in bed de laatste weken. Ik droeg volgens mij een onderbroek in bed. Lang niet alle bevallingen beginnen met gebroken vliezen. Die van mij moesten gebroken worden.

Maar ja wij hadden ook een oud matras dus als het wel was gebeurd boeide het ons niet zoveel :)

10. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

6 dec 2012
    170
    0
    0
    Ik heb hem er ook weer afgehaald. Een vreselijk ding !

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb bij te koop een waterdichte molton te koop staan......

12. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik heb bij de hema bij mijn eerste zwanerschap zo'n waterdichte molton gehaald.

wij hadden toen net een nieuwe boxspring met matrassen dus alles in het werk gesteld om die netjes te houden haha.

je merkt niet dat er plastic onder zit ideaal!!
    en echt alles was beschermd ook het matras van mijn man.

en zweten valt reuze mee met zo eentje

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Die van de hema had ik ook met van die elastiek banden die om het matras kunnen. maar omdat ze er alleen voor 1 persoons waren vond ik dat echt niet handig, ik kon daardoor maar de helft van de molton aan het matras vast maken (hebben een 2 persoonsmatras)
    Ik vond hem ook duur.

Nu heb ik bij Wehkamp een zelfde soort besteld maar dan een 2 persoons voor 27 euro. Maar 6 euro duurder dan die van de Hema, maar wel direct een die goed vast kan. Nu maar hopen dat mijn man er geen last van heeft s nachs. En anders heeft ie pech:D hihi

14. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen zeiltje geprobeerd. Ik heb een waterdichte molton (2-persoons) bij de kwantum gehaald voor 22 euro geloof ik. Zit als een huis, kraakt niet, zweet niet en het past prima om een 2-persoons matras. Trouwens, als je vliezen breken en je verliest meteen veel vruchtwater lijkt me zo'n klein zeiltje ook niet afdoende.

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Ik heb met ongeveer 40 weken een waterdicht molton over het matras gedaan.. dat zeiltje was echt niets voor mij! Na de bevalling lag dat ding wel netjes in mijn bed.. als lag ik er 's morgens wel naast hehe ;)

Deel Deze Pagina