Hoi meiden, Ik heb een buggy besteld bij baby-dump, hebben jullie ervaringen met deze site? Beetje blond dat ik deze vraag achteraf stel, maar ik was nogal enthousiast Groetjes Marijke
Hier vlakbij zit een babydump en ik heb ook wel eens wat besteld bij ze via de site. Kreeg keurig na een week een telefoontje dat mijn artikelen er waren. Wij hebben destijds als onze babyspullen daar gekocht, en dat is heel goed bevallen. Ook nu is de service nog heel goed, een poos terug was er een spijl kapot van de box, maar dat werd kosteloos geregeld.
Oh super!! Nu maar hopen dat de buggy op voorraad is dus, als het goed is wordt het dan voor woensdag geleverd
Ik ben ook erg tevreden had dinsdagavond wat besteld en heb het donderdag gekregen. Heb ook al een keer eerder wat besteld en dat was niet direkt leverbaar. Het zou iets van 6 weken later geleverd worden maar kreeg naar 2 weken al telefoon dat ze het die week er na al konden leveren. Bij ons in de buurt zit ook een baby dump daar heb ik ook wel eens wat gekocht.
Ik ook enthousiast...gister is het babykamertje geleverd...goede service...netjes paar weekjes terug gebeld voor het maken van een afspraak...en betaling bij aflevering...gratis bezorging ook fijn....kheb ook hele baduitzet enz daar gekocht...en ga dara nog terug voor de laatste dfingen....vind het een heerlijke winkel en goedkoop in vergelijking met de rest voor de zelfde dingen
hier ook een zeer tevreden babydump klant! Ze bezorgen keurig en ook het kamertje brachten ze keurig naar boven! en inderdaad snelle levering.
Op zich wel tevreden...maar vooral over de service in de winkel en de artikelen en prijs. Het bezorgen wat minder (wel netjes dat je geen bezorgkosten hebt en dat en over de garantie etc)....We lieten alles in 1x bezorgen (kamer,box,kinderwagen etc). Ze hadden de verkeerde kinderwagen bezorgd en een ander artikel zat er niet bij. Kinderwagen uiteindelijk opnieuw besteld en we hebben nu wel de juiste binnen gekregen. Maar ander artikel echt vaak over gebeld, er stond steeds niks in het systeem (ze zouden het noteren maar konden steeds maar niks terugvinden) en toen werd ook nog een keer het verkeerde bezorgd :S Uiteindelijk wel goedgekomen maar check dus of alles er goed bij zit!
Bedankt meiden! Voornamelijk goede ervaringen dus! Ik heb alleen een buggy besteld dus ik neem aan dat (mits het de goede is) alle onderdelen erbij zitten Leuk hoor, ik kan niet wachten, mijn oude buggy zn wieltjes liepen aan, super irritant. En om nou steeds de hele maxicosi mura achterin te gooien heb ik geen zin in, die gebruik ik alleen voor grote rondes door de polder enzo. De nieuwe buggy gaat achterin mn auto
Vaak besteld. Snelle en goede levering. Soms kan het iets langer duren, maar niet meer dan een paar dagen!
hier ook een tevreden klant op de laatste keer na. Buggy besteld wou hem graag ophalen in de winkel en zou een telefoontje krijgen als hij binnen was. Dit telefoontje nooit gehad en staat ook als je besteld hebt dat je moet wachten tot ze jou bellen. Na 2 weken dat hij binnen zou zijn maar eens gebeld stond dus al een maand klaar. Maar voor de rest heel tevreden.
trouwens....als ik kleine spulletjes wil bestellen, moet je dta dan online betalen?? Kamertje heb ik namelijk in de winkel besteld...en hoefde bij levering pas te betalen!