Ervaringen bestellen bij baby-dump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Foxter, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb een buggy besteld bij baby-dump, hebben jullie ervaringen met deze site? Beetje blond dat ik deze vraag achteraf stel, maar ik was nogal enthousiast :D

Groetjes Marijke

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb toevallig een paar weken terug 2 autostoelen besteld. Snel geleverd hoor

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier vlakbij zit een babydump en ik heb ook wel eens wat besteld bij ze via de site. Kreeg keurig na een week een telefoontje dat mijn artikelen er waren. Wij hebben destijds als onze babyspullen daar gekocht, en dat is heel goed bevallen. Ook nu is de service nog heel goed, een poos terug was er een spijl kapot van de box, maar dat werd kosteloos geregeld.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh super!! Nu maar hopen dat de buggy op voorraad is dus, als het goed is wordt het dan voor woensdag geleverd :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hier ook een tevreden klant:)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier ook een erg tevreden klant, ik vind vooral de laagste prijs garantie ideaal :D

7. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier ook tevreden!

8. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Wij zijn ook tevreden!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Prima hoor, wordt altijd snel geleverd

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hier een zeer enthousiaste babydump klant, dus wat je ook besteld hebt, komt vast goed!

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik ben ook erg tevreden had dinsdagavond wat besteld en heb het donderdag gekregen. Heb ook al een keer eerder wat besteld en dat was niet direkt leverbaar. Het zou iets van 6 weken later geleverd worden maar kreeg naar 2 weken al telefoon dat ze het die week er na al konden leveren. Bij ons in de buurt zit ook een baby dump daar heb ik ook wel eens wat gekocht.

12. fafje

fafje Niet meer actief

Ik ook enthousiast...gister is het babykamertje geleverd...goede service...netjes paar weekjes terug gebeld voor het maken van een afspraak...en betaling bij aflevering...gratis bezorging ook fijn....kheb ook hele baduitzet enz daar gekocht...en ga dara nog terug voor de laatste dfingen....vind het een heerlijke winkel en goedkoop in vergelijking met de rest voor de zelfde dingen

13. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier ook een zeer tevreden babydump klant! Ze bezorgen keurig en ook het kamertje brachten ze keurig naar boven! en inderdaad snelle levering.

14. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Op zich wel tevreden...maar vooral over de service in de winkel en de artikelen en prijs. Het bezorgen wat minder (wel netjes dat je geen bezorgkosten hebt en dat en over de garantie etc)....We lieten alles in 1x bezorgen (kamer,box,kinderwagen etc). Ze hadden de verkeerde kinderwagen bezorgd en een ander artikel zat er niet bij. Kinderwagen uiteindelijk opnieuw besteld en we hebben nu wel de juiste binnen gekregen. Maar ander artikel echt vaak over gebeld, er stond steeds niks in het systeem (ze zouden het noteren maar konden steeds maar niks terugvinden) en toen werd ook nog een keer het verkeerde bezorgd :S
    Uiteindelijk wel goedgekomen maar check dus of alles er goed bij zit!

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt meiden! Voornamelijk goede ervaringen dus!
    Ik heb alleen een buggy besteld dus ik neem aan dat (mits het de goede is) alle onderdelen erbij zitten :)
    Leuk hoor, ik kan niet wachten, mijn oude buggy zn wieltjes liepen aan, super irritant. En om nou steeds de hele maxicosi mura achterin te gooien heb ik geen zin in, die gebruik ik alleen voor grote rondes door de polder enzo. De nieuwe buggy gaat achterin mn auto :)

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Vaak besteld. Snelle en goede levering. Soms kan het iets langer duren, maar niet meer dan een paar dagen!

17. Opening

Opening Niet meer actief

hier ook een tevreden klant op de laatste keer na. Buggy besteld wou hem graag ophalen in de winkel en zou een telefoontje krijgen als hij binnen was. Dit telefoontje nooit gehad en staat ook als je besteld hebt dat je moet wachten tot ze jou bellen. Na 2 weken dat hij binnen zou zijn maar eens gebeld stond dus al een maand klaar. Maar voor de rest heel tevreden.

18. fafje

fafje Niet meer actief

trouwens....als ik kleine spulletjes wil bestellen, moet je dta dan online betalen?? Kamertje heb ik namelijk in de winkel besteld...en hoefde bij levering pas te betalen!

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Moet je even op de website kijken. Volgens mij sturen ze pas na betaling.

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja klopt, eerst betalen en dan levering binnen 2 werkdagen mits ze het op voorraad hebben :)

Deel Deze Pagina