bedzeiltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweet978, 6 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    emmeken bedankt voor de tip ik zal nog extra matjes halen.

2. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik heb het zeiltje toen met schilderstape vastgeplakt op het matras. Ging prima. Ik denk dat ik deze keer ga voor incontinentieverband ofzo, want ik zweette me echt te pletter op dat zeiltje!

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb mijn kraampakket nog niet opengemaakt, maar ben wel benieuwd hoe dat straks gaat.

Waarom leg je eigenlijk het matje onder je hoeslaken? Dan kan je dat hoeslaken toch ook wegmikken als je vliezen breken? Aangezien er bij ons speciale hoeslakens op bed moeten (met inkeping) en die krengen 80 euro kosten zie ik het niet echt zitten dat ik die daarna weg kan mikken :(

Misschien dat ik tijdelijk anders zo'n losse molton van de Action over mijn gewone hoeslaken heen leg? Toch maar eens goed over nadenken, nu hebben we nog even tijd.

Groetjes,
    Josien

4. KleinWondertje

KleinWondertje Niet meer actief

Ik kreeg de tip ze idd ook vast te tapen. Heb nu een zeiltje liggen die ik heb getaped en leg volgende week dat ding uit het kraampakket er maar op als extra. Ik heb hem op mn matras en daarover de molton en dan een hoeslaken. De tape kraakt idd, maar zweten doe ik er niet extra door.

Deel Deze Pagina