bedzeiltjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marianne1984, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    Hallo,

Bij de uitzet staat dat je 2 bedzeiltjes nodig bent.
    Wie hebben er nog meer 2 of ik 1 ook voldoende?

nu las ik ook dat ze niet veilig zijn klopt dat?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan beter alleen moltons of moltononderleggers gebruiken, die sdemen namelijk en zeiltjes niet. Twee is genoeg, kan de ene in de was en de ander in bed.

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bedzeiltjes zijn idd niet veilig. dit ivm feit dat bijv. kruik kan gaan lekken op t zeiltje en t water dan erop blijft staan.
    beter dus gewoon een molton hoeslaken gebruiken in babybedje

4. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Klopt, heb ik ook meegekregen.
    Ik heb ook molton onderleggers gekocht

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben moltonzeiltjes
    en hadden een babybelly...dus geen water
    maar onder zijn of haar billen is het toch wel handig hoor vooral met spuitluiers......dat merkte we laatst nog...luier vol...pyama vol..slaapzak doorgelekt..hoeslaken door..molton door en gelukkig lag daar een zeiltje anders konden we nu een nieuw matras kopen..... :rolleyes:

6. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook bedzeiltjes maar ik heb er ook niets aan gehad. Ik heb het ook alleen de eerste paar dagen gebruikt daarna weggehaald. Ten eerste ademt het niet ten tweede wil daar urine /ontlasting op kunnen komen moet er wel heel wat gebeuren vind ik.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb ook van die moltonzeiltjes, maar Jelle is inmiddels zover dat hij naar boven kruipt in bed en daar gaat liggen slapen... Precies boven het zeiltje... :) Dus vanaf de volgende keer dat ik zijn bed opmaak laat ik hem er maar af.... Ik moet wel zeggen dat hij zelden nat is 's ochtends en poepen doet hij eigenlijk nooit 's nachts.

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Wij hebben van de ikea de bedbeschermer. Gemaakt van propyleen en synthetisch rubber.
    We gebruiken hem wel, ook bij de oppaskindjes, maar niet onder het hoofdje uiteraard. Daar gewoon een molton luier onder als het veel kwijlt of spuugt.

Ik meen mij te herinneren dat in de kraamgids stond dat je het kruikje in het bedje legt om et op te warmen, en indien nodig tijdens het slapen op het dekentje legt.
    En je moet natuurlijk altijd de kruik op zijn kop houden als je hem vult om te controleren of tie lekt.

Deel Deze Pagina