felicitas mevrouw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik krijg morgen visite van de felicitas, nou zei ze dat ik ook wat cadeautjes krijg.
    Weet iemand wat dit is?? ik had al eens gehoord dat ze je ook wat proberen aan te smeren, maar daar trap ik toch niet in.

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ze hebben mij een aantal weken geleden gebeld en ik heb gevraagd of ze de week erop terug wilde bellen, maar dat is dus nog niet gebeurd. Volgens mij wilde ze me een spaarrekening voor de kleine aansmeren.

3. linda72

linda72 Lid

12 jun 2006
    11
    0
    0
    Coordinator groepsverzorging
    Goes
    bij ons is de mevrouw ook langs geweest en heeft inderdaad van alles aangesmeerd dat mama gelukkig binnen 8 dagen mocht terug sturen grrr.... en wat betreft de cadeaus die fopspeen en de losse luier mogen ze voortaan van mij houden !!

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ze is ook bij mij geweest, ach vond t wel interessant, maar de cadeautjes zijn inderdaad vrij simpel,en heb me een abonnement van OOK (opa's oma's kleinkinderen) aan laten smeren, maarja dat was voor mijn moeder en die vond t super..verder en hoop dure dingen die ze je inderdaad wil laten kopen, maar goed daar ben je zelf bij.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kan je die vrouw ook weigeren om lang te komen?

6. linda72

linda72 Lid

12 jun 2006
    11
    0
    0
    Coordinator groepsverzorging
    Goes
    volgens mij wel slingding, gewoon zeggen dat je het niet wilt en dan krijg je over de post bericht dat je het tweede pakket op kunt halen bij ik dacht de etos. Ik heb wel van vriendinnen gehoord dat je wanneer je ze weigert ook wel de dreiging naar je hoofd krijgt gegooid dan krijgt u ook het tweede pakket ... leuk he zo'n felicitas mevrouw?

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Je bent er wel een uurtje mee kwijt hoor, met zo'n Felicitasfiguur.
    En wat ze je allemaal proberen aan te smeren, waar je later toch niks mee doet. Of wat zogenaamd goed zou zijn voor de ontwikkeling van je kind. Nou, wij zijn ook zonder die koffertjes opgegroeid en we zijn goed terechtgekomen, dacht ik zo. Gewoon laten kletsen, niks kopen, dan heb je nog een paar kadootjes (die ook niet zoveel voorstellen).

8. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    heb dr gewoon afgebelt s'morgens (kwas ook niet zo lekker en had absoluut geen zin) daarna nooit weer wat gehoord.. (gelukkig :) )

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ze is geweest, er zat in, bladen
    flair, groter groeien,kinderen,ook (blad voor opa oma)
    pakje libresse
    glorix doekjes
    4 huggies luiers
    potje sudocreme
    danone 4 fruithapjes
    eetlepeltje van nuby
    nestle opvolgmelk voor 6x
    Verder heb ik het boek kind&gezondheid besteld 14.95
    staat in als ze een ziekte hebben wat je er tegen kunt doen, en wanneer je precies naar de dokter moet.

10. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

Joh mensi ik heb dezelfde doos, en dat boek heb ik voor €9,95.
    Verder heb ik van die leerboekjes laten aansmeren, daar kan je al met 3 maanden meebeginen. Kleertjes van ducky bau (of hoe zoiets heet) tijdschrift "ook" voor mijn moeder. Ja dus ik ben er weer lekker ingestonken, maar het zijn wel leuke dingen (wel duur)

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik had ook de koffertjes besteld maar deze binnen de 8 dgn weer geannuleerd.. we vonden het toch wat prijzig.
    Verder heb ik niets anders gekocht!

Deel Deze Pagina