de vorige keer had ik bruinverlies heel donker en na een paar x naar de wc te zijn geweest was het rood.. de verloskundige zei toen dat t gunstig was dat al t oude dr uit is gegaan maar ze niet met zekerheid kon zeggen of het wel goed zal blijven gaan.. was dus een miskraam. maar nu.. nu hda ik vanochtend klein beetje bruin.. en later weer naar de wc geweest toen niets meer.. en net ook nog en maar paar druppels waterig bruin .. hm vorige x hadk allang rood gehad.. misschien hoort dit x alles er gewoon bij? ik ben erg benieuwd..want last van me liezen heb ik dus nog steeds ( bandenpijn) ben benieuwd maandag en ik heb wel weer een beetje hoop maar ja je weet dat het erbij kan horen MAAR ja heb t ook anders meegemaakt de vorige x. maar hopen dat t rode wegblijft! heb verder geen krampen.. ja soms maar dat hebk al weken dat hoort er gewoon bij. ben benieuwd ben allang al blij dat t anders verloopt al dan de vorige keer. wou dit even kwijt. liefs
heh bah, wat zal he geschrokken zijn! hopelijk gaat het deze keer wel goed. Je kan de vk bellen voor een vroege echo, hopelijk kan je dan zien dat alles ok is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. De eerste 12 weken is nooit meer ontspannen als je eenmaal een miskraam hebt gehad liefs Miek
Bij alleen bruinverlies hoef je je geen zorgen te maken. Dat is oud bloed en duidt dus niet op een mk. Ik heb het heel in het begin van mijn zwangerschap ook gehad en mijn dochtertje is inmiddels bijna 6 maanden oud.
Ik heb zelfs met 9 weken helderrood bloedverlies gehad en dat ging over in bruin...en check mijn banner! Ik duim voor je! Liefs
Kan me voorstellen dat je nu onzeker bent, vooral na je eerdere ervaring! Ik kan je wel vertellen dat ik er zelf ook in het begin (veel) last van heb gehad. Ik voelde me ook heel onzeker en heb echt flink gehuild omdat ik dacht dat ik een miskraam had..of zou krijgen. Maar alles is goed gegaan en ben morgen 32 weken zwanger. Hopelijk blijft alles goed gaan en probeer je niet meteen te druk te maken..het kan er prima bij horen hoor!! (is natuurlijk wel makkelijk gezegd. ).
Ik heb bij week 8 en week 11 tot nu bloedverlies gehad, en 2x stolsels, en 3 x (vanaf week 11 elke week) 1 grote bloeding gehad, vers rood bloed. En het gaat goed met de baby.. elke keer echo's gemaakt. Het hoort er soms gewoon bij, ik heb vandaag voor het eerst geen maandverband in. en de baby zit gewoon in me buikje als of er niks aan de hand is en groeit goed! en ik maar in die tijd stressen.. hihii
wat fijn die verhalen van jullie en dat jullie kindjes nog veilig in jullie buik of al op de wereld zijn gezet.. ik ben gewoone xtra bang vorige x begon t ook met bruin en soms wat rood.. maar nu is t bruine echt weg en soms een druppel maar verder. deze verhalen geven me echt wel weer hoop ik heb maandag een echo, ik ben echt benieuwd maar vorige x dacht ik meteen van het zit niet goed en t bleek ook zo te wezen maar ja logischer want er zat ook rood bij al was t niet zo fel. hoop dat t dit x gunstig is want heb vanochtend wel gehuild en soms hebk t gevoel heel erg te bloeden maar dan is dr gelukkig niets te zien.
bij mij duidde het daar wel degelijk op de vorige x.. ik had 15juli bruinverlies gekregen en maandag daarop een echo en t bleek op 1 juli a lte zijn gestopt met leven maargoed de vk zei daarvoor dat als er geen rood bloed bij zit ik me nergens zorgen over hoef te maken dat t oude er toch een x uit moet.. tot ik t rode zag.nou ja ik houd moed nog 2 daagjes
toenet trouwens geen bruinverlies met t afvegen. vorige x leek er geen einde aan te komen.. pff ik houd moed
Sterkte meid! Ik duim voor je dat alles goed blijkt te zijn maandag, maar helaas blijven de eerste 12 weken altijd spannend... Dikke knuffel vanaf hier!
net weer beetje bruin met tampon gekeke maar t is gewoon heel licht bruin en veel afscheiding..vorige x toen k t had was t veeeel meer. ik w8 rustig af. bedanktt
Ook niet schrikken als het weer terug komt hoor. Ik heb ook twee weken af en aan bruinverlies gehad ronde de 7 weken. Werd er ook super onzeker van, maar alles was goed...
ik heb bruinverlies gehad van week 5 tot week 12, tis nu net een paar dagen over. heb met 11 weken nog een echo gehad en daar was de kleine druk op aan het bewegen. dus het hoeft niet altijd iets te zijn!
bij mij i shet bruine weer terug maar niet zo heel veel. hoop dat het er dit x echt bij hoort want de vorige x begon t ook zo met soms beetje rood dat wel.. maar toch. morgen een echo dus ben reuzen benieuwd. jullie verhalen doen me wel goed
Vanaf week 4 tot 6 heb k veel bruinverlies gehad!! Halverwege de 6e week spoed het bloed eruit. Hele golven en zie mn banner Zal voor je duimen
Woow s1986 haha. met afvegen heb ik niets meer aan mn wcpapiertje. kan t trouwens zijn omdatk nog niet zover ben (weet niet precies op zn minst 6w) ik juist weinig bruinverlies heb maar t alsnog mis is en de vorige keer was ik 10 weken toen ik bruinverlies had dus is t dan zo datk meer verlies omdatk verder was? of slaat dat nergens op? ik hoop echt t beste.. nog 1 dagje volhouden heb trouwens met wakker worden dat alsk me omdraai t links in me buik hartstikke zeer doet..hadk vorige week ook al een keer.. en al druk k maar ff op de zere plek dan verga ik van de pijn!! en me zere tepels zijn ook weer terug, echt gek de vorige x had ik ze helemaal niet meer met de mk.
Ik had vanmorgen ook een beetje bruinverlies, met afvegen. Is nu alweer weg. Ik had het vlak voor m'n eisprong ook even. Maar schok vanmorgen toch even.
t idee dat t nu echt stukken minder en soms helemaal weg is doet me al goed.. vorige keer ging t maar door en door en met een tampon zat er ook rood aan en dit x niet.. ben echt ongeduldig!!!!! daarom typ ik zoveel van me af, hihi. kan morgen pas om 17:00 terecht dat is best laat!!
heb je de vk niet even gebelt? schrikken is dat he!! ik werd vanochtend wakker en durfde niet eens naar de wc, bang dat het bruine in rood veranderd was
Nee, het was erg weinig en nu dus al weg. Ik ben ook pas 4 weken zwanger, dus ik kan wel bellen, maar ze kunnen toch niets zien of voor mij doen. Ik heb m'n eerste echo op 11-11 en heb besloten m'n geduld zo goed mogelijk te bewaren en die af te wachten. Tenzij ik ineens buikpijn ga krijgen of flink ga bloeden. Maar de schrik zit er uiteraard wel in.