beeb al 2 dg niet gevoeld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mieke1981, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    Nou de titel zegt het al. Ik heb mijn beeb al 2 dagen niet gevoeld, terwijl ik hem eerder toch wel regelmatig voelde in de vorm van plopjes. Heeft iemand dit ook gehad. Maak me een beetje zorgen.

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Beetje wreed misschien, maar kun je hem niet een beetje laten bewegen?
    Als ik mijn hand een tijd op mn buik houd is dit meestal al voldoende, dan begint ie vanzelf weer.
    Offf als ik een beetje aan mn buik wiebel.. en even te ver voorover leunen geeft ook wel wat protest.

Nou ligt mijn placenta aan de achterkant en voel ik de baby al vanaf 16 weken... Dus ik weet niet hoe het bij anderen zit.. Want mijne geeft al rake schoppen.

3. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    ja ik heb dit ook! ik ben dan wel iets minder ver dan jou.. maar ik ben zwanger van de 2e, en voelde al hele kleintje plopjes vanaf 14/15weken.. zal vast niks aan de hand zijn! en als je bezig bent enzo, dan heb je het ook niet altijd door dat je kindje beweegt.. als je je zorgen blijft maken zal ik gewoon even de VK bellen hoor..

4. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Hey meid!

Ligt je placenta op de achterwand of de voorwand?

Daar kan het namelijk ook mee te maken hebben, want bij mij ligt de placenta op de achterwand, waardoor ik de kleine al vanaf 14 weken voelde schoppen.. (kleine plopjes dan)

Maar als je je zorgen maakt hierover kan je gewoon je VK bellen....

We horen het wel van je.... Maar maak je er vooral niet teveel zorgen over.. ;)

5. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    als je je echt veel zorgen maakt even je verloskundige bellen.

officieel hoef je de kleine pas vanaf 25 a 28 weken elke dag te voelen ( de meningen verschillen hierover)

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    wat je ook even kan doen is zoals de gyn tegen mij toen die tijd zij op je buik gaan liggen of half op je buik daardoor worden ze wakker en zouden ze gaan bewegen.
    en als je je echt zo zorgen maakt zou ik gewoon de vk bellen

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.074
    3.863
    113
    Ja, een warme douche wil nog wel eens helpen, lekker een beetje met de straal op je buik. Of op je rug gaan liggen met je hand of de afstandsbediening op je buik. Anders gewoon de VK bellen hoor, vinden ze helemaal niet vreemd.

8. Mable

Mable Actief lid

11 nov 2008
    100
    0
    0
    Inderdaad ik zou gewoon bellen nu maak je je zorgen en dat is zeker niet goed voor de baby.
    Ik ging nog wel eens op mijn buik liggen dat vond de baby niet leuk en trapte me:) beetje gemeen maar het werkte wel.
    Deze zwangerschap is dat niet nodig ik wordt flink uitgewoon op het moment :)

9. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als je niet zeker bent of je zorgen maakt bel alsjeblieft je vk! Vermoedelijk is er niets aan de hand maar voel je niet lullig om te bellen al is het midden in de nacht. Had het ook met 35 weken ofzo, ik voelde Lena een paar uur niet en kon meteen langskomen en ze vonden het echt niet raar. Jij weet wat je wel en niet voelt en je betaalt genoeg premie dus.... Gewoon ff laten checken.

10. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    thanks dames voor jullie antwoord, zal zo eens de truck met op je buik gaan liggen proberen. En anders toch maar morgen ff de vk bellen voor de zekerheid. Trouwens mijn placenta ligt aan de voorkant, dus duurde al langer voordat ik echt iets voelde, ik voelde nu ook nog niet meer dan plopjes en gekriebel, maar nu helemaal niks meer.

11. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik zou meteen de verloskundige bellen ...
    Maar ik ben ook een stres kip haha
    suc6

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik heb hetzelfde gehad, helemaal zenwuwachtig. DUs wij moesten een cho laten maken. dus VK vraagt en voel je nu wat ik zeg nee. Kijk eens in het scherm zegt ze, lag Dano daar toch een partyijtje te boksen ...... Tegen mijn placenta aan. voelde helemaal niets!

Maar zoals de meesten al zeggen gewoon bellen dus.

13. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Heb dat tijdens mijn zwangerschap 2x gehad. Eerste keer 3 dagen niks gevoeld met 23 weken, toen ben ik op een gegeven moment midden in de nacht in bad gegaan omdat ze daar vaak wel op reageerde (maakte me zo`n zorgen dat van slapen toch niks kwam). En ze schopte meteen. Tweede keer met 32 weken zwanger, 1 dag helemaal geen leven gevoeld, vk gebeld. Ze maken dan meteen hartfilmpjes en echo`s in het ziekenhuis. Bij mij was alles helemaal goed.
    Dus als je je echt zorgen maakt, zou ik zeker even bellen. Nemen ze wel serieus hoor. Maar ik geloof dat je de baby pas rond 26 weken iedere dag zou moeten voelen. Succes!

14. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    thanks dames voor jullie antwoorden. Vandaag toch maar even bij de vk langs geweest om hartje te luisteren en alles was prima. Die rotzak maakt het mama niet makkelijk haha. Vanavond weer lekker slapen, haha.

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

gelukkig meid ;)

Deel Deze Pagina