ik vroeg me iets af ben voor de eerste keer zwanger, en heb gelezen dat je dan rekening moet houden dat je het pas met de 20 weken voelt, maar heb deze week al een paar keer plopjes gevoelt, de eerste keer schrok ik zelfs een beetje, omdat ik het nog nooit eerder gevoelt heb, mijn darmen voelt echt heel anders en hoor dan ook geborrel, en dat is nu niet, ik heb het deze week al een paar keer gevoelt, en had zelfs van de week een keer toen was ik met mijn funnytone aan het luisteren, en hoor dan wanneer mijn beeb beweegt en tegelijkertijd voelde ik weer dat plopje, het kan toch niet zijn dat ik het me verbeeld, gisteren begon ik er zelfs om te lachen. vind het echt een apart gevoel.
we zijn exact even ver en t kan wel degelijk. voel mijn ukkie ook al een klein tijdje. tis me 2de dus weet hoe t voelt.. GEWELDIG!!!!
grappig dat we net zo ver zijn, hihi, het is voor mij de eerste keer dus allemaal nieuw. maar die plopjes heb ik echt nog nooit gevoelt, het is net of er een belletje kapot plopt, wel grappig vind het zo apart.
Ja hoor dat kan wel. Ik voelde mijn beebje al met 15 weekjes. En je weet gewoon als je het voelt dat het je beeb is. Leuk hoor Heb zelf echt een rot zwangerschap gehad maar dat ik hem constant voelde dat vond ik toch wel heel fijn. Hij was heel druk en dat is nog steeds zo Geniet ervan
Hier ook met 16 weken gevoeld! Plopjes ja. Nu meer gespartel, voel het elke dag, niet altijd even vaak. Heel gezellig hihi.
hooi, hier ook nog 1, ik voelde ook met 16 weken een gevoel wat ik niet kende..en na nog een paar x gevoelt te hebben wist ik het zeker..de kleine en het werd steeds vaker en harder..zo heerlijk gevoel..ik heb haar de hele zwangerschap heel actief in mijn buik gehad..en ze is nu nog steeds zo'n drukte makkertje.. ik zou zeggen geniet er van..het is zo uniek die 9 maanden.. xx
bedankt allemaal, we zijn net weeste uit eten, en tijdens het eten ook paar keer gevoelt, iedere keer moet ik lachen en dan weet mijn vriend al hoe laat het is, echt lachen, die bij mij is ook erg actief, iedere keer als ik met de funnysound luister lijkt het wel of ie volop salto's maakt haha. echt bijzonder dat je leven voelt van binnen, en ik geniet er echt van!
bij mij was het ook met 16 weken dat ik het voelde en toen al erg actief in mijn buik. sinds afgelopen week kan ik em ook aan de buitenkant voelen.dit is ook mijn eerste kindje dus het kan wel.
Ik voelde het ook heel vroeg, met 16 weken de eerste keer en daarna met 17 weken weer.. Enige waar je rekening mee moet houden dat als de kleine anders gaat liggen het zomaar kan zijn dat je de kleine een paar dagen niet voelt. Zo zat er bij mij opeens een week tussen en dan komen er toch wat twijfels.. Achteraf heeft de kleine bij mij toen waarschjinlijk wat meer naar boven gelegen waardoor de placenta mijn gevoel in de weg zat Wil je dus meegeven dat je er echt van moet genieten en als je een tijdje niets of wat minder voelt probeer jezelf voor te houden dat dat heel normaal is
Ik voelde de eerste precies op 16 weken. We waren lekker op vakantie en dus lekker ontspannen. Het kan dus wel degelijk! Maar net wat Saskia zegt, maak je geen zorgen als je de kleine en paar dagen niet voelt. Verder in je zwangerschap is het belangrijk de kleine elke dag te voelen maar dat is nu absoluut niet zo. Geniet er lekker van het is geweldig!!
nou ik voelde het nog eerder ik voel het nu al en ik weet zeker dat het mijn darmen niet zijn want dit voelt gewoon anders
Hey Saskia, Fijn om dit van je te lezen. Ik voel heel af en toe een soort miertje in mijn buik, vooral als ik stil zit. Als ik lig voel ik het kindje altijd links liggen. Ik ging me al zorgen maken, omdat hij/ zij altijd op dezelfde plek ligt. Bedankt voor je geruststelling. Liefs Blosh (ben 19 weken)
Ook hier met 16 weken voor het eerst mijn baby gevoeld! Mijn eerste zwangerschap: ik voelde leven met 22 weken Mijn tweede en nu de derde met 16 weken. Superleuk hé, ik vind beweging voelen het meest leuke van de hele zwangerschap. Straks kan ik hele voetjes 'eruit' zien steken, ik kijk er nu al naar uit!
ook ik ben heel toevallig even ver zwanger en voel de kleine ook al zeker 2 weken, voo rmij si het de 2e zwangerschap dus weet zeker dat het de kleine is..ook met de angel sound kun je het goed merken..ook ik moet er steeds om lachen maar schrik er soms ook nog wel van hoor hihihi
Hoihoi, ik voelde ook in de 17e week de eerste plopjes. Vond er in het begin niets aan, de plopjes en schopjes niet. Ik schrok er steeds van haha. Nu vind ik het super, al zit hij soms op plekken waar ik hem liever niet voel! Het klinkt heel cliche, maar probeer er van te genieten, voor je het weet ben je uitgezwangerd, het gaat echt zo snel vind ik!
hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties, nu ik erop begin te letten voel ik het steeds beter, gisteren zat ik in de bank met mijn handen op mijn buik, en voelde hem/haar paar keer achter mekaar, het is zo apart en mooi, ik geniet er weer elke keer van prachtig.
Met 16 weken voelde ik mijn knul al, hij is een heel druk mannetje en dat is te merken. Vooral 's nachts maar ook als ik op kantoor zit achter mijn bureau gaat hij tekeer haha.. Als ik met de Angelsound luister dan hoor je dat meneer aan het schoppen is naar het apparaat, het lijkt wel onweer in mijn buik!
Hoi Kiki, Wij krijgen ook een zoon en ik zie dat je 5 dagen na mij bent uitgerekend, grappig. Sinds de echo gister voel ik hem ook steeds meer...ik ga het nu herkennen. Vooral als ik achter mijn bureau op mijn werk zit voel ik hem bewegen, voelt alsof er een miertje in me beweegt. Zo bijzonder! Liefs Blosh