hey dames denk dat ik hier moet zijn jullie zijn immers zwanger ! nu hebben veel mensen erover dat ze veel moetten plassen als ze zwanger zijn of denken dat ze zwanger zijn . heb het nu over het begin stadium ! maar wat is nou vaak ? heb t idee dat ik wel vaak moet maar weet eigenlijk niet of t wel vaak is ! kunnen jullie het mij vertellen ?
Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Ik hoefde helemaal niet veel te plassen bij deze zwangerschap. En wat is vaak. Dat is voor iedereen verschillend. Het ligt er ook een beetje aan hoe vaak je normaal moet.
ja ik tel t eigenlijk nooit. ben vandaag zo'n 10 x geweest niet apart veel gedronken . had er nu eens op gelet. normaal houd ik t niet zo bij
Plassen doe ik wel erg veel en vaak, maar deed dat voor mijn zwangerschap ook al. Je kunt dit denk ik ook net met andere vergelijken. Is natuurlijk per persoon verschillend. Vanaf wanneer kun je testen? X Suzie
's nachts hoefde ik er nooit uit.. Nu moet ik er minstens 2x uit, soms met uitschieters van 5x.. En daar word je niet vrolijk van!
geniet daar nog maar even van dan. Ga er snachts rond de 6 keer uit. Heel irritant. En dan zeker met de potten van MvM. Maar ja, het hoort er allemaal bij. En je krijgt er iets heel moois voor terug! Laat maandag even weten hoe je test ging XX
ga er 's nachts tussen de 2 en 5 keer uit.. erg gezellig.. overdag ook regelmatig.. probeer 's avonds maar niet meer te veel te drinken..
Ik hoef pas sinds 1 week wat extra vaak naar het toilet en heel soms nu ook 's nachts. In het begin had ik nog nergens last van. Maar dat komt omdat het eerst een kwestie is van het veranderen van je hormoonhuishouding, en daarna neemt dat af. Het vaker plassen begint nu pas weer zodra je baarmoeder weer wat groter wordt en je blaas een beetje in de verdrukking komt, maar nog kan dit bij sommige vrouwen nog niet het geval zijn
ik moet echt ieder half uur maar das pas sinds me kleintje me blaas gebruikt als springkussen/waterbed. daarvoor moest ik wel iets vaker maar niet extreem
bij mijn eerste hoefde ik pas op 't eind van de zwangerschap eruit om te plassen 's nachts. Maar dat was een welkome trip, want ik was vaak flink uitgelegen. Nu moet ik vaak om 0.00 nog een keertje eruit. Ik baal er wel van. Pfff begint dat plassen nu al kan alleen maar erger worden.
ik moest er in het begin snachts heel vaak uit om te plassen, Nu wordt het wat minder maar nog wel 3keer ofzo. Overdag heb ik er niet zo vel last van, wel kon ik me plas altijd ophouden en nu egt niet meer.
Ik moet echt veel vaker dan normaal. Maar normaal hoefde ik niet zo vaak, dus volgens mij moet ik nu zo vaak als wat voor andere vrouwen normaal is haha! Maar ik vind het wel irritant hoor, ook tijdens het winkelen ofzo, moet ik regelmatig bij de mac ofzo naar binnen om te gaan plassen, zo onhandig. En snachts ook meestal 2x.
Voor de zwangerschap moest ik ook vrij veel plassen. Alleen nu nog meer, als ik net in bed lig (en dus net ben geweest) kan ik alweer opstaan. En 's nachts word ik dan ook nog 's wakker.
Ik moest vaker toen ik rond de 6 week was denk ik. Hoeft ook zeker niet zo te zijn. Als je verder vordert moet je wel vaak vaker omdat de baby op je blaas ligt te springen hahaha
Ik moet overdag vaak en 's nachts moet ik er ook nog twee keer uit.........echt heel vervelend en vermoeiend! Voordat ik zwanger was had ik dat ik net voor mijn NOD altijd vaak moest plassen. Ik vertelde mezelf dan altijd dat ik gewoon wat senuachtig was! Dan moet ik ook heel vaak plassen