Sinds n goede week kan ik de baby in m'n buik helemaal langs zijn lijfje voelen. Precies waar hij ligt. Soms ook zelfs heel goed te zien voor de a.s. papa!! Het lijkt of mijn buik word uitgewrongen als een doekje op zon moment... ( ik denk dat de beeb zich dan strekt) Dan kan ik even niet verder lopen of praten...moet me dan concentreren op wat er in m'n buik gebeurt.. Herkent iemand dit???
Ja! Dat heb ik ook. Vervelend gevoel inderdaad. Mijn buik doet dan bij aanraking ook echt pijn op die plek, maar als ze zich weer heeft omgedraaid of anders is gaan liggen is de pijn ook meteen weg. Zal er wel bij horen, al herken ik het niet van mijn vorige zwangerschap
dat hij zo had port dat het onprettig is herken ik wel er zijn dames die er zelfs een gekneusde rib of blauwe plekken van op kunnen lopen.. dat heb ik gelukkig nog niet gehad.
Ik moet ook af en toe een voetje achter mijn rib vandaan duwen hahaha. Ja dat kan best pijnlijk zijn! Af en toe voelt het alsof hij de boel opnieuw aan het inrichten is in mijn buik.... :s
Ja heb ik ook. Heb vaak een voet achter m'n ribben. En de laatste week rekt ze der eigen steeds meer uit terwijl er weinig ruimte is. Heb dan de voetjes die m'n ribben aan de kant proberen te duwen en een schouder in m'n lies. Hier ook vaak duidelijk te zien hoe ze ligt.
Hier zou een dakkapel linksboven op mn buik ook welkom zijn, maar die is er dus niet.. al doet meneertje gewoon alsof hij alle ruimte heeft en rekt zich heerlijk uit de hele dag.. fijn (maar niet heus)
Check hier ook! Gekneusde rib! Af en toe ook het gevoel dat hij er gewoon via de voorkant uit wil kruipen! Hahaha wringen niet normaal!
Heel herkenbaar... Hier een hoofdje tegen mn ribben rechts (ligt dus nog in stuit) en lijfje/ruggetje is heel goed te zien en te voelen
Ook ik herken het! Soms doet het idd echt pijn Af en toe steekt er ook iets helemaal naar buiten en voelt het of het bijna door je huid heen komt. Als ik er dan op druk met mijn vinger schiet het ineens weer weg om met de zelfde vaart weer terug te komen Mijn man vind het griezelig voelen
Ja, hier ook. Zie meerdere malen per dag een kontje heen en weer gaan en aan de zijkant van mn buik handjes/voetjes haha. Geweldig dit.
ja hier ook! Ons zoontje zat continue in mijn rechterrib te porren.. heb daar veel last van gehad en week of 8 geen gevoel gehad in mijn ribben. Is gelukkig weer goed gekomen Tot nu toe doet dit kleine mannetje het heel netjes en valt mij nog niet echt lastig ligt hij tegen mijn ribben dan kan ik hem een beetje weg drukken, dat scheelt veel.