28 weken en erge voorweeen...Wie ervaring.? Kwam baby snel

Discussion in 'Zwangerschap' started by 81kaatje, May 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 81kaatje

81kaatje Actief lid

May 26, 2015
    391
    43
    28
    Hallo meiden.ik ben gisteren erg geschrokken.dit is mijn 4e zwangerschap maar heb dit nog nooit meegemaakt.hele dag was het aan het rommelen en op gegeven moment om de 8 minuten en 5 en 3 pijnlijk en moeten puffen.het voelt het zelfde als een wee...maar minder intens.in her ziekenhuis waren ook duidelijk contracties te zien...maar na vele uren en onderzoeken later bleek dat ze niks deden en ik geen ontsluiting had.wie kent dit en hoe verliep het? Zijn jullie alsnog s nel bevallen of duurde het nog weken?

2. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,194
    0
    0
    Heb het bij alledrie de zwangerschappen gehad. Voorweeën vanaf een week of 14-15. En dat ze echt heel vervelend werden ook rond dat termijn waarin jij nu zit. Bij laatste zwangerschap met 34 weken opgenomen. Door dat er toch wel wat voor ontsluiting zorgde, en bloedverlies en slijmprop verloren. In het ziekenhuis waren ze er heilig van overtuigd dat ze geboren zou worden. Uiteindelijk met 38 weken geboren. De andere twee ook.

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat kan helaas de hele zwangerschap nog duren..
    Had ik bij allebei mn meiden..
    Toen ook heel vaak extra ctg's gehad enz.
    Mn oudste dochter is met 40 weken geboren en mn jongste dochter ingeleid met 38 weken.

4. 81kaatje

81kaatje Actief lid

May 26, 2015
    391
    43
    28
    Okee. Sowieso gaan ze extra controles doen.mijn vorige kindje met 33 weken geboren. Maar of het verband hield met afwijking die hij had weten ze niet.bij andere 2 ook ingeleid met 38 en 37 weken. Gaan nu ook weer inleiden.ik hoop dat echt niet nog 10 weken zo Door gaat.

Share This Page