kan iemand mij dit uitleggen

Discussie in 'Voeding' gestart door lykel, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    Björn zit op de nutrilon AR en omdat het hier in dordt haast niet te verkrijgen is haalt mijn moeder het bij de AH in cappele. Nu had ik het van de week toch nodig dus had ik het bij de apotheek besteld gisteren opgehaald kosten het 18 euro dus ik vroeg of er extra kosten bij zaten omdat ik zeker wist dat het bij de AH goedkoper was. maar nee hoor en het was de standaart prijs (in de comp op gezocht) nu komt mijn moeder vandaag ook met een blik aan en het bonnentje is het bij de AH maar 11,99 euro en dat is nogal een berg veschil om precies te zijn een half blik voeding? maar hoe kan dit.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    AH koopt het wss. goedkoper in bij de fabrikant, de apotheek heeft denk ik ook een veel kleinere voorraad dan AH. Zo kan het bij de ene drogist ook veel euro's goedkoper zijn dan bij de andere drogist, ligt er maar net aan welke prijsafspraken ze hebben met de leverancier.

3. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    oh oke dan ik had wel een verschil verwacht dat is in de winkel altijd maar 6 euro vond ik wel een heel groot verschil. maar nu weet ik gelijk waar ik het niet meer moet halen :)

4. ik vind het ook een erg groot verschil.
    ik zou zeker effe terug nar apotheek gaan en vragen hoe het kan.

groetjes Angela

5. lievejildou

lievejildou Actief lid

hoi lykel

ik lees dat je aan de nutrilon ar voeding zit.
    nou zou ik wel willen weten hoe deze voeding bevalt, en waarom je deze voeding hebt.

wij hebben sinds vorige week ook deze voeding voor jildou en ik merk dat het echt goed gaat.
    ze spuugt echt niet meer.

hiervoor zaten wij aan de friso voeding en als ik die voeding zonder nutrix door de fles gaf, kwamen er golven weer uit.
    en nu hoeft er helemaal niks doorheen, alleen door de laatste fles voor de nacht.

deze voeding bevalt mij prima.

en waar koop je het, bij ons heeft de kruitvat de voeding niet, ik haal het bij de slecker weg.
    11, 56

groeten anita

6. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    hoi anita

ik zit op de AR voeding ook vanwege het hevige spugen van Björn en door deze voeding spuugt Björn ook niet meer. wij hebben het op advies van de kinderarts geprobeerd hier voor zaten we op de omneo van nutrilon maar die hield hij ook niet binnen. AR nutrilon 1 kocht hier in dordrecht bij de super de boer. (zeer grote winkel) maar nutrilon 2 verkopen ze daar niet is uit de handel gehaald vanwege dat het te weinig verkocht werd. dus nu laat ik het mijn moeder meenemen uit cappele bij de AH want heb hier in dordrecht de stad af gezocht maar nergens kunnen vinden en zoals je kon lezen haal ik het niet meer bij de apotheek :)

7. Matrix

Matrix Actief lid

11 sep 2006
    161
    0
    0
    Ik zou geloof ik met mijn bonnetje van AH eens langs de apotheek gaan ! En laten zien dat het wel een heel groot verschil is, hoe dat kan.
    Verschil ok, maar 6 euries is wel heel veel.

Deel Deze Pagina